Management de afiliați mai simplu: Setare comisioane, perioade de recurență și comunicare personalizată cu afiliații

Postat pe 1.08.2016 de catre Iulian

 

De curând am introdus pentru advertiser un nou meniu denumit Afiliați. Este practic zona din care Advertiserul poate controla o mulțime de factori importanți pentru un management mai bun al programului de afiliere.
În acest moment meniul nu este activat pentru toți advertiserii. Pentru activare sunt necesari câțiva pași, te ghidăm prin toți pașii dacă ne scrii un simplu email la adresa advertiser@profitshare.ro.

Prin meniul Afiliați vei putea recompensa afiliații performanți mai ușor stabilind comisioane generale mai mari pe anumite perioade de timp ori perioade de recurență mai mari. Meniul Afiliați îți poate arăta rapid care sunt cei mai performanți afiliați care te promovează, numărul de click-uri, numărul de conversii, rata de conversie și te ajută și la categorisirea afiliaților în funcție de propriile tale criterii.

Comisioane preferențiale

Una dintre cele mai importante funcții care a ajuns în mâinile Advertiserului este aceea de a putea seta un comision diferit pentru anumiți afiliați. Affiliate Managerul poate intra în legătură cu afiliatul sau chiar afiliatul poate propune Advertiserului să-i ofere condiții preferențiale.

Poți astfel să recompensezi un afiliat care generează vânzări mari, îndeplinește un target ori poți aplica perioade de comision mai mare în sezonul în care vânzările scad, poți jongla în mai multe feluri în funcție de necesități pentru a deveni competitiv în rândul afiliaților.

Cum modifici comisionul general al unui afiliat ?

Meniu Afiliati

1. Accesezi meniul Afiliați

Accesezi profilul

2. Cauți afiliatul în listă și accesezi profilul său prin click pe numele lui

Management Comisioane

3. Mergi la secțiunea: MANAGEMENT COMISIOANE PREFERENȚIALE

4. Setezi comisionul general, alegi perioada cât va fi activ și salvezi.

Perioadă de recurență preferențială

Câteodată contează mai mult perioada de recurență în detrimentul comisionului crescut, depinde de nișa în care activezi ca Advertiser. Am putea exemplifica magazinele de pe nișele: optică, piese auto, alimentare și cosmetice și altele care se bucură de achiziții repetate în cazul clienților noi. Unii afiliați vor fi stimulați să primească o perioada de recurență mai mare rezultând într-un câștig și mai mare la final când vor trage linie.

Oferirea unui perioade recurențe preferențiale este similară în setare cu managementul comisioanelor, fiind o setare la nivel de profil de afiliat.

Observații

Cum fiecare afiliat are un profil asociat per advertiser, oferim și secțiunea Observații din profilul afiliatului unde se poate adăuga orice informație relevantă care nu vrei să o uiți legată de afiliat. Fie că a greșit odată cu ceva și ai trimis un avertisment, fie că ai promis ceva afiliatului, aceste lucruri pot fi trecute în observații în profilul Afiliatului.

Adăugare de tag-uri pentru a crea grupuri de afiliați

Tag-uri

Ca Affiliate Manager poți crea acum liste de afiliați către care să comunici direct mesaje importante. Cel mai comun caz ar fi în momentul în care ai o mare campanie ca Advertiser care vrei să o trimiți la o selecție de afiliați importanți pentru tine. Bannerele și informațiile trimise în avans pentru a crea conținut înainte de lansarea campaniei (preferabil cu 24h înainte) pot avea de multe ori impact foarte mare în vânzări.

După cum se vede în imaginea de mai sus. În profilul unui afiliat a fost adăugat un tag VIP. Tag-ul apare în lista cu afiliați în tabel, ori poate fi folosit în mesageria internă pentru a trimite mesajul către toți afiliații care au acel tag aplicat.

Poți să adaugi taguri multiple unui afiliat, de exemplu poți să asociezi tag-ul VIP unui grup mare de afiliați și ulterior să grupezi afiliații și în funcție de modalitatea de promovare folosită: content, social, PPC.

Suspendare/activare afiliați

Suspenda Afiliat

Din diferite motive unii Advertiseri sunt nevoiți să suspende activitatea afiliaților. Nu recomandăm suspendarea permanentă a unui afiliat din programul de afiliere al unui Advertiser decât în cazuri extreme când sunt încălcați Termenii și Condițiile Advertiserului – însă și în astfel de cazuri de multe ori poate fi o situație datorită comunicării defectuoase între părți.

După ce butonul de suspendă este apăsat trebuie să menționezi și motivul pentru care afiliatul este suspendat. Pentru a reactiva un cont care a fost suspendat nu trebuie decât să intri pe lista de afiliați suspendați și să apeși pe butonul Aprobă.

Statistici individuale

Statistici individuale per Afiliat

Tot în profilul afiliatului poți vedea câte vizite, conversii și vânzări a generat respectivul afiliat luna aceasta. Aici poți primi direct aceste informații de bază fără să mai folosești Excel ori să ieși din profilul afiliatului pentru a afla cifrele și sunt statistici la care te poți raporta înainte de a lua decizia de a oferi un comision mai mare unui afiliat.

Așadar după cum vezi, sunt nenumărate funcții noi în acest meniu care te pot ajuta să gestionezi mai rapid și mai ușor programul de afiliere și să crești vânzările prin Profitshare într-un final.

Afiliați inactivi

Meniul afiliați cuprinde informații despre toți afiliații care te-au promovat la un moment dat. Pentru situațiile în care un afiliat te-a promovat și în ultima perioadă acesta nu a mai generat trafic în programul tău de afiliere, am introdus și zona de Afiliați Inactivi. Practic aici poți să vezi afiliații care din varii motive au încetat promovarea ta și astfel te poți adresa lor pentru a afla motivele care au generat inactivitatea afiliatului în programul tău de afiliere.
Zona aceasta poate fi un tool extrem de bun pentru a crește indicatorul numărului de afiliați activi, un indicator pe care ar trebui să ți-l impui pentru a măsura succesul programului tău de afiliere.

Conversiile fie cu voi și sperăm că funcționalitatea vă va ajuta pentru a vă crește performanțele! 🙂

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Iulian

Account Manager at Profitshare
M-am alaturat echipei Profitshare in 2014. Sunt pasionat de tehnologie si incepand din 2008 aceasta pasiune s-a materializat intr-un blog de profil. Acolo am inceput sa practic si marketingul afiliat din 2010.

Tag-uri: ,

Management de afiliați mai simplu: Setare comisioane, perioade de recurență și comunicare personalizată cu afiliații

Postat pe 1.08.2016 de catre Iulian

 

De curând am introdus pentru advertiser un nou meniu denumit Afiliați. Este practic zona din care Advertiserul poate controla o mulțime de factori importanți pentru un management mai bun al programului de afiliere.
În acest moment meniul nu este activat pentru toți advertiserii. Pentru activare sunt necesari câțiva pași, te ghidăm prin toți pașii dacă ne scrii un simplu email la adresa advertiser@profitshare.ro.

Prin meniul Afiliați vei putea recompensa afiliații performanți mai ușor stabilind comisioane generale mai mari pe anumite perioade de timp ori perioade de recurență mai mari. Meniul Afiliați îți poate arăta rapid care sunt cei mai performanți afiliați care te promovează, numărul de click-uri, numărul de conversii, rata de conversie și te ajută și la categorisirea afiliaților în funcție de propriile tale criterii.

Comisioane preferențiale

Una dintre cele mai importante funcții care a ajuns în mâinile Advertiserului este aceea de a putea seta un comision diferit pentru anumiți afiliați. Affiliate Managerul poate intra în legătură cu afiliatul sau chiar afiliatul poate propune Advertiserului să-i ofere condiții preferențiale.

Poți astfel să recompensezi un afiliat care generează vânzări mari, îndeplinește un target ori poți aplica perioade de comision mai mare în sezonul în care vânzările scad, poți jongla în mai multe feluri în funcție de necesități pentru a deveni competitiv în rândul afiliaților.

Cum modifici comisionul general al unui afiliat ?

Meniu Afiliati

1. Accesezi meniul Afiliați

Accesezi profilul

2. Cauți afiliatul în listă și accesezi profilul său prin click pe numele lui

Management Comisioane

3. Mergi la secțiunea: MANAGEMENT COMISIOANE PREFERENȚIALE

4. Setezi comisionul general, alegi perioada cât va fi activ și salvezi.

Perioadă de recurență preferențială

Câteodată contează mai mult perioada de recurență în detrimentul comisionului crescut, depinde de nișa în care activezi ca Advertiser. Am putea exemplifica magazinele de pe nișele: optică, piese auto, alimentare și cosmetice și altele care se bucură de achiziții repetate în cazul clienților noi. Unii afiliați vor fi stimulați să primească o perioada de recurență mai mare rezultând într-un câștig și mai mare la final când vor trage linie.

Oferirea unui perioade recurențe preferențiale este similară în setare cu managementul comisioanelor, fiind o setare la nivel de profil de afiliat.

Observații

Cum fiecare afiliat are un profil asociat per advertiser, oferim și secțiunea Observații din profilul afiliatului unde se poate adăuga orice informație relevantă care nu vrei să o uiți legată de afiliat. Fie că a greșit odată cu ceva și ai trimis un avertisment, fie că ai promis ceva afiliatului, aceste lucruri pot fi trecute în observații în profilul Afiliatului.

Adăugare de tag-uri pentru a crea grupuri de afiliați

Tag-uri

Ca Affiliate Manager poți crea acum liste de afiliați către care să comunici direct mesaje importante. Cel mai comun caz ar fi în momentul în care ai o mare campanie ca Advertiser care vrei să o trimiți la o selecție de afiliați importanți pentru tine. Bannerele și informațiile trimise în avans pentru a crea conținut înainte de lansarea campaniei (preferabil cu 24h înainte) pot avea de multe ori impact foarte mare în vânzări.

După cum se vede în imaginea de mai sus. În profilul unui afiliat a fost adăugat un tag VIP. Tag-ul apare în lista cu afiliați în tabel, ori poate fi folosit în mesageria internă pentru a trimite mesajul către toți afiliații care au acel tag aplicat.

Poți să adaugi taguri multiple unui afiliat, de exemplu poți să asociezi tag-ul VIP unui grup mare de afiliați și ulterior să grupezi afiliații și în funcție de modalitatea de promovare folosită: content, social, PPC.

Suspendare/activare afiliați

Suspenda Afiliat

Din diferite motive unii Advertiseri sunt nevoiți să suspende activitatea afiliaților. Nu recomandăm suspendarea permanentă a unui afiliat din programul de afiliere al unui Advertiser decât în cazuri extreme când sunt încălcați Termenii și Condițiile Advertiserului – însă și în astfel de cazuri de multe ori poate fi o situație datorită comunicării defectuoase între părți.

După ce butonul de suspendă este apăsat trebuie să menționezi și motivul pentru care afiliatul este suspendat. Pentru a reactiva un cont care a fost suspendat nu trebuie decât să intri pe lista de afiliați suspendați și să apeși pe butonul Aprobă.

Statistici individuale

Statistici individuale per Afiliat

Tot în profilul afiliatului poți vedea câte vizite, conversii și vânzări a generat respectivul afiliat luna aceasta. Aici poți primi direct aceste informații de bază fără să mai folosești Excel ori să ieși din profilul afiliatului pentru a afla cifrele și sunt statistici la care te poți raporta înainte de a lua decizia de a oferi un comision mai mare unui afiliat.

Așadar după cum vezi, sunt nenumărate funcții noi în acest meniu care te pot ajuta să gestionezi mai rapid și mai ușor programul de afiliere și să crești vânzările prin Profitshare într-un final.

Afiliați inactivi

Meniul afiliați cuprinde informații despre toți afiliații care te-au promovat la un moment dat. Pentru situațiile în care un afiliat te-a promovat și în ultima perioadă acesta nu a mai generat trafic în programul tău de afiliere, am introdus și zona de Afiliați Inactivi. Practic aici poți să vezi afiliații care din varii motive au încetat promovarea ta și astfel te poți adresa lor pentru a afla motivele care au generat inactivitatea afiliatului în programul tău de afiliere.
Zona aceasta poate fi un tool extrem de bun pentru a crește indicatorul numărului de afiliați activi, un indicator pe care ar trebui să ți-l impui pentru a măsura succesul programului tău de afiliere.

Conversiile fie cu voi și sperăm că funcționalitatea vă va ajuta pentru a vă crește performanțele! 🙂

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Iulian

Account Manager at Profitshare
M-am alaturat echipei Profitshare in 2014. Sunt pasionat de tehnologie si incepand din 2008 aceasta pasiune s-a materializat intr-un blog de profil. Acolo am inceput sa practic si marketingul afiliat din 2010.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing