Marius Pahomi despre piata de online si marketing afiliat in 2015

Postat pe 6.02.2015 de catre Raluca

header-interviu-Marius-Pahomi

 

De curand cei de la IQads ne-au provocat la o discutie despre activitatea din cadrul Conversion si au ridicat intrebari despre marketing-ul afiliat in 2015. Marius Pahomi dezvaluie pe larg rezultatele agentiei pe 2014, oferind o perspectiva realista asupra trendurilor din marketingul online pe acest an.

„Din ce in ce mai multi comercianti prevad in bugetele lor de marketing campanii prin intermediul acestui canal (marketing afiliat), alaturi de metode consacrate de promovare precum Facebook/AdWords, e-mail marketing, optimizari SEO etc.”

Gasiti mai multe despre previziunile pentru piata de marketing afiliat si planurile de dezvoltare Profitshare & Conversion in articolul INSIDER | Business-ul Conversion in 2015.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , ,

Marius Pahomi despre piata de online si marketing afiliat in 2015

Postat pe 6.02.2015 de catre Raluca

header-interviu-Marius-Pahomi

 

De curand cei de la IQads ne-au provocat la o discutie despre activitatea din cadrul Conversion si au ridicat intrebari despre marketing-ul afiliat in 2015. Marius Pahomi dezvaluie pe larg rezultatele agentiei pe 2014, oferind o perspectiva realista asupra trendurilor din marketingul online pe acest an.

„Din ce in ce mai multi comercianti prevad in bugetele lor de marketing campanii prin intermediul acestui canal (marketing afiliat), alaturi de metode consacrate de promovare precum Facebook/AdWords, e-mail marketing, optimizari SEO etc.”

Gasiti mai multe despre previziunile pentru piata de marketing afiliat si planurile de dezvoltare Profitshare & Conversion in articolul INSIDER | Business-ul Conversion in 2015.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2018 Conversion Marketing