Marius Pahomi despre Profitshare 2.0

Postat pe 25.03.2013 de catre Raluca

Marius_P_interviu1

V-am anuntat de curand ca Profitshare 2.0, varianta multi-advertiser, a fost preluata de catre Conversion Marketing.

Avem ambitii mari pentru noua platforma, iar pentru a le duce la indeplinire avem acum o echipa extinsa, coordonata de Marius Pahomi, Directorul General al companiei.

Marius are o experienta de peste 12 ani in online, timp in care s-a implicat in dezvoltarea strategiilor de marketing si promovare ale multor dintre cele mai cunoscute branduri. Din perspectiva lui si a companiei, cel mai important aspect in marketingul online ramane performanta campaniilor.

Vedeti in continuare cum a cunoscut Marius afilierea si care sunt planurile pentru Profitshare 2.0. printr-un interviu adresat comunitatii de afiliati.


Care este experienta ta cu eMAG Profitshare?

In 2009 testam diverse metode de monetizare a blogului. Evident ca n-am rezistat tentatiei de a testa si nou-lansata platforma de marketing afiliat Profithare, dezvoltata de către eMAG. Era prima mea experienta cu afilierea si platforma m-a impresionat de la bun inceput prin eficienta instrumentelor puse la dispozitie, prin posibilitatile de personalizare a widget-urilor si prin modul detaliat in care se facea raportarea performantelor.


Ai reusit sa monetizezi rapid prin intermediul Profitshare? Care a fost experienta ta in acest sens?

Pana la acel moment foloseam pentru monetizarea blogului Google AdSense si de accea m-am raportat la rezultatele obtinute prin intermediul acestui serviciu. Desi Google AdSense imi aducea un castig constant, sumele erau destul de mici.

In cateva zile de la implementarea Profitshare, am fost placut suprins de primele vanzari realizate. Ma intrebam cine sunt cei care au cumparat de la eMAG prin intermediul blogului meu, daca ii cunosc personal sau nu si daca ei stiu ca achizitiile lor mi-au adus primele mele comisioane din afiliere.

De atunci, doar prin intermediul widget-ului de pe blog, am vandut cateva zeci de produse si am folosit castigurile pentru achizitionarea de diverse gadgeturi.


Unde se gaseste eMAG Profitshare la momentul preluarii de către Conversion Marketing si ce urmeaza in continuare?

Profitshare a crescut foarte frumos de la an la an si in prezent avem peste 25.000 de site-uri active. Din estimarile noastre, 75% din valoarea vanzarilor prin intermediul marketingului afiliat din Romania se realizeaza prin intermediul Profitshare. De la lansarea pe piata pana in prezent am platit afiliatilor comisioane de peste 1 milion de euro.

La inceputul lunii viitoare vom lansa in teste platforma multi-advertiser cu un numar restrans de afiliaţi si de advertiseri. Dupa incheierea unui ciclu complet de plata vom invita in noua platforma restul afiliatilor si vom aduce noi advertiseri.


Ce fel de Advertiseri vor intra in Pofitshare 2.0 si care sunt beneficiile de care acestia se vor putea bucura?

Accesul advertiserilor in Profitshare 2.0 va fi unul extrem de selectiv.  Profitshare este reteaua de marketing afiliat care converteste cel mai bine. Vrem sa consolidam acest diferentiator si sa mentinem nivelul ridicat al performantelor.

De la anuntarea faptului ca vom deschide platforma am primit foarte multe cereri de la companii interesate sa intre in Profitshare. Evaluam insa extrem de atent calitatea serviciilor oferite, satisfactia clientilor si rata de conversie. Nu vrem sa facem afiliere la kilogram, vrem sa ne asiguram de faptul ca afiliatii nostri vor obtine rezultate la fel de bune si cu noii advertiseri.


Ce schimbari aduce Profitshare 2.0 din punct de vedere al platii comisioanelor catre afiliati?

In noua platforma vom avea inca de la bun inceput mai multi advertiseri care vor oferi comisioane alaturi de eMAG.  Acesta este motivul pentru care modalitatea de plata trebuie simplificata.

In primul rand, banii se vor plati doar prin transfer bancar si se vor vira la sfarsitul fiecarei luni direct in conturile bancare furnizate, fara a mai fi necesara realizarea vreunei cereri de plata. Impozitele si taxele se retin de catre noi la sursa si le vom declara la stat, acest lucru neimplicand niciun efort suplimentar din partea afiliatilor.

Prin introducerea in platforma a unor noi advertiseri cu performante ridicate si prin automatizarea platilor, afiliatii vor avea mai mult de castigat.

Tot in acest spirit, am decis ca in Profitshare 2.0 pragul minim de retragere al comisioanelor sa fie de 100 de lei, fata de 350 de lei cat este in prezent.

Vom opera aceasta modificare inca din versiunea curenta, eMAG Profitshare. Astfel, inainte de migrarea in noua platforma, afiliaţi isi pot retrage comisioanele de minim 100 de lei. Vom mentine bonusul de 5% pentru a-i rasplati pe cei care au castiguri de minim 350 de lei, atunci cand solicita plata prin Cardul Cadou eMAG.


Care este profilul unui afiliat care realizeaza promovarea Advertiserilor prin intermediul noii platforme?

In noua platforma, ne-am propus ca prin intermediul rapoartelor detailate sa facem afilierea o activitate ce poate fi inteleasa usor. Prin intermediul instrumentelor inteligente de promovare dorim sa facem din marketingul afiliat o solutie accesibila si usor de monetizat pentru afiliati cu niveluri de experienta diferite.


Ce mesaj doresti sa transmiti afiliatilor Profitshare?

Obiectivul nostru principal este sa devenim Solutia #1 de monetizare atat pentru publisheri mari cat si pentru acei afiliati la inceput de drum, care au site-uri cu putini vizitatori. Nu vom neglija nici componenta de PPC (Pay-per-Click), oferind solutii concrete de crestere a performantei.

Performanta in marketing afiliat este data de mixul dintre performanta individuala a afiliatilor, a instrumentelor puse la dispozitie de catre reteaua de marketing afiliat si calitatea advertiserilor.

Se intampla lucruri frumoase, stati cu noi si pregatiti-va de performanta! :)

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Marius Pahomi despre Profitshare 2.0

Postat pe 25.03.2013 de catre Raluca

Marius_P_interviu1

V-am anuntat de curand ca Profitshare 2.0, varianta multi-advertiser, a fost preluata de catre Conversion Marketing.

Avem ambitii mari pentru noua platforma, iar pentru a le duce la indeplinire avem acum o echipa extinsa, coordonata de Marius Pahomi, Directorul General al companiei.

Marius are o experienta de peste 12 ani in online, timp in care s-a implicat in dezvoltarea strategiilor de marketing si promovare ale multor dintre cele mai cunoscute branduri. Din perspectiva lui si a companiei, cel mai important aspect in marketingul online ramane performanta campaniilor.

Vedeti in continuare cum a cunoscut Marius afilierea si care sunt planurile pentru Profitshare 2.0. printr-un interviu adresat comunitatii de afiliati.


Care este experienta ta cu eMAG Profitshare?

In 2009 testam diverse metode de monetizare a blogului. Evident ca n-am rezistat tentatiei de a testa si nou-lansata platforma de marketing afiliat Profithare, dezvoltata de către eMAG. Era prima mea experienta cu afilierea si platforma m-a impresionat de la bun inceput prin eficienta instrumentelor puse la dispozitie, prin posibilitatile de personalizare a widget-urilor si prin modul detaliat in care se facea raportarea performantelor.


Ai reusit sa monetizezi rapid prin intermediul Profitshare? Care a fost experienta ta in acest sens?

Pana la acel moment foloseam pentru monetizarea blogului Google AdSense si de accea m-am raportat la rezultatele obtinute prin intermediul acestui serviciu. Desi Google AdSense imi aducea un castig constant, sumele erau destul de mici.

In cateva zile de la implementarea Profitshare, am fost placut suprins de primele vanzari realizate. Ma intrebam cine sunt cei care au cumparat de la eMAG prin intermediul blogului meu, daca ii cunosc personal sau nu si daca ei stiu ca achizitiile lor mi-au adus primele mele comisioane din afiliere.

De atunci, doar prin intermediul widget-ului de pe blog, am vandut cateva zeci de produse si am folosit castigurile pentru achizitionarea de diverse gadgeturi.


Unde se gaseste eMAG Profitshare la momentul preluarii de către Conversion Marketing si ce urmeaza in continuare?

Profitshare a crescut foarte frumos de la an la an si in prezent avem peste 25.000 de site-uri active. Din estimarile noastre, 75% din valoarea vanzarilor prin intermediul marketingului afiliat din Romania se realizeaza prin intermediul Profitshare. De la lansarea pe piata pana in prezent am platit afiliatilor comisioane de peste 1 milion de euro.

La inceputul lunii viitoare vom lansa in teste platforma multi-advertiser cu un numar restrans de afiliaţi si de advertiseri. Dupa incheierea unui ciclu complet de plata vom invita in noua platforma restul afiliatilor si vom aduce noi advertiseri.


Ce fel de Advertiseri vor intra in Pofitshare 2.0 si care sunt beneficiile de care acestia se vor putea bucura?

Accesul advertiserilor in Profitshare 2.0 va fi unul extrem de selectiv.  Profitshare este reteaua de marketing afiliat care converteste cel mai bine. Vrem sa consolidam acest diferentiator si sa mentinem nivelul ridicat al performantelor.

De la anuntarea faptului ca vom deschide platforma am primit foarte multe cereri de la companii interesate sa intre in Profitshare. Evaluam insa extrem de atent calitatea serviciilor oferite, satisfactia clientilor si rata de conversie. Nu vrem sa facem afiliere la kilogram, vrem sa ne asiguram de faptul ca afiliatii nostri vor obtine rezultate la fel de bune si cu noii advertiseri.


Ce schimbari aduce Profitshare 2.0 din punct de vedere al platii comisioanelor catre afiliati?

In noua platforma vom avea inca de la bun inceput mai multi advertiseri care vor oferi comisioane alaturi de eMAG.  Acesta este motivul pentru care modalitatea de plata trebuie simplificata.

In primul rand, banii se vor plati doar prin transfer bancar si se vor vira la sfarsitul fiecarei luni direct in conturile bancare furnizate, fara a mai fi necesara realizarea vreunei cereri de plata. Impozitele si taxele se retin de catre noi la sursa si le vom declara la stat, acest lucru neimplicand niciun efort suplimentar din partea afiliatilor.

Prin introducerea in platforma a unor noi advertiseri cu performante ridicate si prin automatizarea platilor, afiliatii vor avea mai mult de castigat.

Tot in acest spirit, am decis ca in Profitshare 2.0 pragul minim de retragere al comisioanelor sa fie de 100 de lei, fata de 350 de lei cat este in prezent.

Vom opera aceasta modificare inca din versiunea curenta, eMAG Profitshare. Astfel, inainte de migrarea in noua platforma, afiliaţi isi pot retrage comisioanele de minim 100 de lei. Vom mentine bonusul de 5% pentru a-i rasplati pe cei care au castiguri de minim 350 de lei, atunci cand solicita plata prin Cardul Cadou eMAG.


Care este profilul unui afiliat care realizeaza promovarea Advertiserilor prin intermediul noii platforme?

In noua platforma, ne-am propus ca prin intermediul rapoartelor detailate sa facem afilierea o activitate ce poate fi inteleasa usor. Prin intermediul instrumentelor inteligente de promovare dorim sa facem din marketingul afiliat o solutie accesibila si usor de monetizat pentru afiliati cu niveluri de experienta diferite.


Ce mesaj doresti sa transmiti afiliatilor Profitshare?

Obiectivul nostru principal este sa devenim Solutia #1 de monetizare atat pentru publisheri mari cat si pentru acei afiliati la inceput de drum, care au site-uri cu putini vizitatori. Nu vom neglija nici componenta de PPC (Pay-per-Click), oferind solutii concrete de crestere a performantei.

Performanta in marketing afiliat este data de mixul dintre performanta individuala a afiliatilor, a instrumentelor puse la dispozitie de catre reteaua de marketing afiliat si calitatea advertiserilor.

Se intampla lucruri frumoase, stati cu noi si pregatiti-va de performanta! :)

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.
  • Mihail Stefano

    Bun si ne putem retrage de pe acum comisioanele, chiar daca nu avem 350?

  • Roland

    Pe mine m-ar interesa daca comisioanele acumulate in profitshare 1 se vor transfera pe profitshare 2.Am stransi ceva bani si vreau sa stiu daca voi fi obligat sa solicit plata inainte de intrarea in profitshare 2.Va multumesc

  • Amalia

    „Vom mentine bonusul de 5% pentru a-i rasplati pe cei care au castiguri de minim 350 de lei, atunci cand solicita plata prin intermediul Cardului Cadou eMAG.”

    Pana la urma se mentine si plata cu voucher sau nu?

    Care vor fi taxele si impozitele oprite pentru o persoana fizica fara (si cu) contract de munca?

    • Raluca

      @Amalia Platile prin Card Cadou sunt disponibile in varianta actuala a platformei eMAG Profitshare. In Profitshare 2.0 platile se vor realiza doar prin transfer bancar. Impozitele care se opresc pentru platile prin transfer bancar, la fel cum se intampla si in acest moment daca este aleasa aceasta modalitate de plata, sunt: impozitul pe venit de 16% si sanatatea de 5,5% daca esti angajat; sau impozitul pe venit, sanatatea si CAS de 10,5%.

  • Mateu

    Asta ma intereseaza si pe mine:)
    Vom putea cere generarea unui voucher inainte de migrarea catre Profitshare 2.0 chiar daca nu am atins 350 de lei? Daca da, ar fi super tare!

    • Raluca

      @Mateu Da. Marius a anuntat ca veti putea solicita plata prin Card Cadou la minimum 100 de lei inregistrati in conturile actuale eMAG Profitshare. Aceasta suma trebuie sa fie alcatuita din comisioane platibile si nu doar din bonusul de bun venit. Bonusul este considerat separat si se va plati odata cu prima plata a comisioanelor voastre.

    • Mateu

      Putem cere inca de pe acum generarea voucher-elor? De exemplu, la momentul actual am 230 de lei:)

  • Nu era vorba că va dispărea posibilitatea de a solicita plata prin carduri cadou?

    • Raluca

      @Andrei Ionita Ba da. Era vorba despre Cardurile Cadou pe care le puteti solicita inainte de a trece la Profitshare 2.0.

  • Daniel

    Dar va exista posibilitatea sa ramand la actuala platforma profitshare? Cu alte cuvine sa fac reclama doar pentru emag.ro si in consecinta sa pot solicita in continuare carduri cadou ?

  • Bogdan B

    Ne intereseaza o data limita pana la care se mai fac plati in carduri cadou. Nu vrem sa ne trezim intr-o zi ca vream sa solicitam un card emag si sa ni se spuna ca nu mai este posibil.
    Ce se intampla cu persoanele care dintr-un motiv sau altul nu vor sa lucreze cu bancile ? Sunt multi totusi… Nu s-ar putea totusi mentine treaba cu cardurile emag ? Poate ne raspunde cineva din profitshare la mesajele pe care le postam aici si ne lamureste exact cand vor intra aceste noi reguli in functiune

    • Raluca

      @Bogdan B Nu va fi luat nimeni prin surprindere, veti fi anuntati cand se va face trecerea astfel incat sa puteti genera Carduri Cadou din banii castigati.

  • Era si timpul

    Era si timpul sa se treaca la un alt nivel , unul unde nu cred ca va exista concurenta 🙂

  • Mara

    Ce se intampla atunci cand zilnic ai peste 120 click si 20.000 afisari iar in cont nu se inregistreaza comenzi
    ???

    • Raluca

      @Mara Inseamna ca vizitatorii tai nu convertesc. Verifica daca promovarea pe care o faci corespunde cu ceea ce se asteapta ei sa vada, daca instrumentele sunt plasate in locuri vizibile si usor de accesat, daca directionarea se face in paginile corecte din eMAG. Vezi sfaturile noastre legate de construirea continutului de calitate si cei 7 pasi pe care ar trebui sa ii urmezi in afiliere pentru a asigura rezultate cat mai bune.

  • Daniela Florea

    Profitshare 2.0 va oferi informatii despre sursele traficului trimis si conversiile realizate de persoane ?
    Acum trimiti din facebook , din site, adwords dar nu stii daca vizitatorii din facebook au convertit sau nu sau cat ai scos din adwords etc.

    • Raluca

      @Daniela Florea Vei vedea asta in momentul in care vei putea accesa noua platforma. Dar iti pot spune ca Profitshare 2.0 va fi foarte util in analiza performantelor obtinute 😉

  • Valerica

    Daca solicit castigul printr-un card cadou, care este valabilitatea cardului? Adica cat timp am sa il folosesc.

    Merci

    • Raluca

      @Valerica Cardurile Cadou au aceasi valabilitate ca pana acum: 6 luni de la emiterea lor.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing