Marketing afiliat pentru website-urile cu target feminin – lifestyle și frumusețe

Postat pe 5.03.2013 de catre Raluca

shutterstock_67592674V23

Recomandarile oferite in continuare pot fi aplicate pentru oricare dintre advertiserii ce vand produse similare. Vezi toti advertiserii si ce categorii de produse vand in contul de afiliat, la sectiunea „catalog advertiseri”.

Am vorbit săptămâna trecută despre felul în care poate fi făcută promovarea pentru website-urile și blog-urile culinare. Continuând pe linia nișelor cu potențial în afiliere o vom aborda de această dată pe cea de lifestyle și frumusețe.

Deja de mult timp eMAG a început să își diversifice oferta produselor comercializate, iar odată cu aceasta, s-a lărgit orizontul promovării realizate în afiliere. Astfel, acum ne putem mândri cu o gamă generoasă de produse ce se pot promova exclusiv în nișa de lifestyle și frumusețe.

Audiența

Construirea unui website sau blog ce tratează subiecte din această sferă poate fi o strategie foarte bună pentru câștigurile din afiliere. Publicul pentru acest tip de website este unul predominant feminin, ale cărui reprezentante citesc articole, review-uri de produse, sfaturi și recomandări. Audiența vizată caută în mod frecvent informații online și preferă să afle opinia sau experiența personală a altcuiva înainte de a lua o decizie. Tocmai de aceea website-urile cu mult conținut relevant pentru audiența feminină pot să atragă atenția cititoarelor și să le facă mai receptive, inclusiv pentru sugestiile de achiziții online.

Un avantaj foarte mare în ceea ce privește promovarea pentru nișa produselor de lifestyle și frumusețe este faptul că în jurul unui website ce are acest specific se formează comunități foarte bine închegate care participă la discuții și contribuie deseori cu opinii și recomandări proprii – adică un conținut auto-generat, suplimentar, care poate fi la rândul său monetizat.

Produse

Pentru nișa de lifestyle și frumusețe se pretează promovarea a numeroase oferte relevante precum cosmeticele care numără actualmente peste 1400 de produse de la brand-uri de renume. Potrivite pentru audiența feminină sunt și produsele pentru coafarea și aranjarea părului precum ondulatoarele, plăcile de păr, uscătoarele și periile electrice; cele pentru epilare și pentru îngrijirea dentară. Un sfat în plus: vedeți mai jos care este topul interesului pentru aceste produse de anul trecut.

trends produse ingrijire personala

Deseori cele preocupate de frumusețe și îngrijire sunt interesate și de sănătatea fizică. Aici promovarea poate include produsele dedicate precum cântarele, ceasurile sportive, tensiometrele și termometrele din oferta eMAG.

Sezonalitate

Deși interesul pentru frumusețe și îngrijire poate fi constant pentru o mare parte din audiență, se delimitează totuși un interval în care acest interes poate să varieze pentru anumite grupe de produse. Încălzirea vremii și apropierea vacanțelor sau a concediilor poate crește interesul pentru produsele din gama epilatoarelor. Perioadele cu vreme rece sau apropierea unor evenimente precum Revelionul pot să crească cerința pentru produsele de coafat.

Cosmeticele sunt genul de produse care se achiziționează în mod repetat, fiind consumabile, iar promovarea lor ar trebui să se realizeze în mod permanent.

Instrumente de promovare

Așa cum aminteam anterior, un conținut relevant și bogat este cel mai potrivit pentru promovarea produselor din această nișă. Vizitatoarele se așteaptă să găsească sfaturi practice, opinii avizate, experiențe relevante, urmând ca apoi să le dea curs pe cont propriu. Dacă pentru un review de smartphone sunt folosite articole și materiale video, și pentru produsele de îngrijire se pot face recomandări scrise și demonstrații video la fel de convingătoare și utile vizitatoarelor. Toate acestea însoțite bineînțeles de link-uri de afiliere. De asemenea, conținutul dedicat unei audiențe feminine ar trebui să conțină multe materiale vizuale; includeți poze, imagini pentru fiecare temă tratată în website-urile voastre.

Pe lângă sugestiile de promovare pentru această nișă, este foarte importantă o analiză atentă și recurentă a publicului țintă alături de adaptarea conținutului și a produselor promovate. Nu omiteți faptul că nișa de lifestyle și frumusețe vizează un public care poate fi foarte bine fidelizat și care poate să genereze singur conținut util, ceea ce înseamnă că merită să încurajați interacțiunea în mod frecvent.

Voi ce alte modalități de a face o promovare eficientă pentru această nișă cunoașteți? Le puteți sugera mai jos, în comentarii.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Marketing afiliat pentru website-urile cu target feminin – lifestyle și frumusețe

Postat pe 5.03.2013 de catre Raluca

shutterstock_67592674V23

Recomandarile oferite in continuare pot fi aplicate pentru oricare dintre advertiserii ce vand produse similare. Vezi toti advertiserii si ce categorii de produse vand in contul de afiliat, la sectiunea „catalog advertiseri”.

Am vorbit săptămâna trecută despre felul în care poate fi făcută promovarea pentru website-urile și blog-urile culinare. Continuând pe linia nișelor cu potențial în afiliere o vom aborda de această dată pe cea de lifestyle și frumusețe.

Deja de mult timp eMAG a început să își diversifice oferta produselor comercializate, iar odată cu aceasta, s-a lărgit orizontul promovării realizate în afiliere. Astfel, acum ne putem mândri cu o gamă generoasă de produse ce se pot promova exclusiv în nișa de lifestyle și frumusețe.

Audiența

Construirea unui website sau blog ce tratează subiecte din această sferă poate fi o strategie foarte bună pentru câștigurile din afiliere. Publicul pentru acest tip de website este unul predominant feminin, ale cărui reprezentante citesc articole, review-uri de produse, sfaturi și recomandări. Audiența vizată caută în mod frecvent informații online și preferă să afle opinia sau experiența personală a altcuiva înainte de a lua o decizie. Tocmai de aceea website-urile cu mult conținut relevant pentru audiența feminină pot să atragă atenția cititoarelor și să le facă mai receptive, inclusiv pentru sugestiile de achiziții online.

Un avantaj foarte mare în ceea ce privește promovarea pentru nișa produselor de lifestyle și frumusețe este faptul că în jurul unui website ce are acest specific se formează comunități foarte bine închegate care participă la discuții și contribuie deseori cu opinii și recomandări proprii – adică un conținut auto-generat, suplimentar, care poate fi la rândul său monetizat.

Produse

Pentru nișa de lifestyle și frumusețe se pretează promovarea a numeroase oferte relevante precum cosmeticele care numără actualmente peste 1400 de produse de la brand-uri de renume. Potrivite pentru audiența feminină sunt și produsele pentru coafarea și aranjarea părului precum ondulatoarele, plăcile de păr, uscătoarele și periile electrice; cele pentru epilare și pentru îngrijirea dentară. Un sfat în plus: vedeți mai jos care este topul interesului pentru aceste produse de anul trecut.

trends produse ingrijire personala

Deseori cele preocupate de frumusețe și îngrijire sunt interesate și de sănătatea fizică. Aici promovarea poate include produsele dedicate precum cântarele, ceasurile sportive, tensiometrele și termometrele din oferta eMAG.

Sezonalitate

Deși interesul pentru frumusețe și îngrijire poate fi constant pentru o mare parte din audiență, se delimitează totuși un interval în care acest interes poate să varieze pentru anumite grupe de produse. Încălzirea vremii și apropierea vacanțelor sau a concediilor poate crește interesul pentru produsele din gama epilatoarelor. Perioadele cu vreme rece sau apropierea unor evenimente precum Revelionul pot să crească cerința pentru produsele de coafat.

Cosmeticele sunt genul de produse care se achiziționează în mod repetat, fiind consumabile, iar promovarea lor ar trebui să se realizeze în mod permanent.

Instrumente de promovare

Așa cum aminteam anterior, un conținut relevant și bogat este cel mai potrivit pentru promovarea produselor din această nișă. Vizitatoarele se așteaptă să găsească sfaturi practice, opinii avizate, experiențe relevante, urmând ca apoi să le dea curs pe cont propriu. Dacă pentru un review de smartphone sunt folosite articole și materiale video, și pentru produsele de îngrijire se pot face recomandări scrise și demonstrații video la fel de convingătoare și utile vizitatoarelor. Toate acestea însoțite bineînțeles de link-uri de afiliere. De asemenea, conținutul dedicat unei audiențe feminine ar trebui să conțină multe materiale vizuale; includeți poze, imagini pentru fiecare temă tratată în website-urile voastre.

Pe lângă sugestiile de promovare pentru această nișă, este foarte importantă o analiză atentă și recurentă a publicului țintă alături de adaptarea conținutului și a produselor promovate. Nu omiteți faptul că nișa de lifestyle și frumusețe vizează un public care poate fi foarte bine fidelizat și care poate să genereze singur conținut util, ceea ce înseamnă că merită să încurajați interacțiunea în mod frecvent.

Voi ce alte modalități de a face o promovare eficientă pentru această nișă cunoașteți? Le puteți sugera mai jos, în comentarii.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2018 Conversion Marketing