Lucrări de mentenanță și upgrade 25.09.2016

Postat pe 22.09.2016 de catre Profitshare

În scopul îmbunătățirii platformei tehnice și pentru optimizările de Black Friday în 25.09.2016 (noaptea de sâmbătă spre duminică) începând cu ora 00:00 platforma Profitshare va fi indisponibilă. Intervalul orar până la care preconizăm că platforma va fi indisponibilă va fi până la ora 07:00, lucrările de mentenanță fiind complexe.

În perioada aceasta, platforma nu se va putea accesa și nici link-urile de afiliere nu vor redirecționa. Pentru a nu acumula costuri pentru vizite care nu pot converti, recomandăm oprirea campaniilor de tip PPC (Google AdWords, Facebook Ads șamd) în perioada menționată.

Site-urile afiliaților sau ale advertiserilor nu vor fi afectate în perioada lucrărilor de mentenanță și de upgrade ale platformei.

Trackingul de conversii va fi indisponibil în această perioadă, pentru advertiserii care au implementată soluția de introducere conversii și prin API (ex eMAG), conversiile din perioada de indisponibilitate se pot importa ulterior în platformă, dacă și advertiserul oferă tracking.
Pentru majoritatea advertiserilor, înregistrarea comisioanelor nu va putea fi efectuată.

Am ales intervalul orar respectiv pentru că traficul orar este la cel mai mic nivel din săptămână, astfel încât doar un număr minim de situații vor fi neacoperite.

În urma upgrade-ului vor fi suportate browsere care sunt minim Firefox 1, Chrome 1, IE 7, Opera 5, Safari 1, Android 2.3, Java 7.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+

Lucrări de mentenanță și upgrade 25.09.2016

Postat pe 22.09.2016 de catre Profitshare

În scopul îmbunătățirii platformei tehnice și pentru optimizările de Black Friday în 25.09.2016 (noaptea de sâmbătă spre duminică) începând cu ora 00:00 platforma Profitshare va fi indisponibilă. Intervalul orar până la care preconizăm că platforma va fi indisponibilă va fi până la ora 07:00, lucrările de mentenanță fiind complexe.

În perioada aceasta, platforma nu se va putea accesa și nici link-urile de afiliere nu vor redirecționa. Pentru a nu acumula costuri pentru vizite care nu pot converti, recomandăm oprirea campaniilor de tip PPC (Google AdWords, Facebook Ads șamd) în perioada menționată.

Site-urile afiliaților sau ale advertiserilor nu vor fi afectate în perioada lucrărilor de mentenanță și de upgrade ale platformei.

Trackingul de conversii va fi indisponibil în această perioadă, pentru advertiserii care au implementată soluția de introducere conversii și prin API (ex eMAG), conversiile din perioada de indisponibilitate se pot importa ulterior în platformă, dacă și advertiserul oferă tracking.
Pentru majoritatea advertiserilor, înregistrarea comisioanelor nu va putea fi efectuată.

Am ales intervalul orar respectiv pentru că traficul orar este la cel mai mic nivel din săptămână, astfel încât doar un număr minim de situații vor fi neacoperite.

În urma upgrade-ului vor fi suportate browsere care sunt minim Firefox 1, Chrome 1, IE 7, Opera 5, Safari 1, Android 2.3, Java 7.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing