Update: Noi indicatori pentru catalogul de advertiseri

Postat pe 7.05.2015 de catre Raluca

indicatori-catalog-advertiser-profitshare

Contul de afiliat se tot imbunatateste cu elemente orientate catre performanta. Astazi catalogul de advertiseri se bucura de un update menit sa ii ajute pe afiliati sa cunoasca performantele advertiserilor din retea si sa decida mai usor pe cine vor promova.

Update-ul consta in introducerea unor indicatori noi, imediat sub numele advertiserului:

rata-aprobare-Profitshare
Rata medie valorica de aprobare a comisioanelor – calculeaza rata de aprobare a comisioanelor, la valoarea lor, pe ultimele 90 de zile. Comisioanele aflate in asteptare nu sunt luate in considerare pentru acest indicator, dat fiind ca advertiserul nu a luat o decizie cu privire la ele. De exemplu: dintr-un total de 9000 de lei comisioane inregistrate impartite in 1000 de lei comisioane in asteptare, 7000 de lei comisioane aprobate si 1000 de lei comisioane anulate, rata medie de aprobare valorica va fi de 88%;

zile-aprobare-Profitshare
Perioada medie de aprobare a comisioanelor
– indica numarul mediu de zile in care se aproba comisioanele din partea advertiserului. La fel ca si in cazul ratei medii valorice de aprobare a comisioanelor, sunt luate in considerare doar comisioanele procesate in ultimele 90 de zile. Atunci cand acest indicator arata valoarea „0” interpretarea este ca procesarea se face in aceasi zi cu inregistrarea comisionului.

Fiecare din acesti indicatori poarta culori sugestive pentru performantele pe care le arata – verde insemnand ca totul e bine, pana la rosu care poate ridica probleme pentru afiliere. Uneori, atunci cand numarul de comisioane inregistrate este prea mic, perioada medie de aprobare a comisioanelor nu se poate calcula.

iconita-telefon
Ascunderea numarului de telefoniconita este prezenta la acei advertiseri care au luat masurile necesare ascunderii numerelor de telefon pentru a preintampina comanda telefonica a produselor.

In plus, o noua ordonare este acum disponibila in conturile voastre, acea dupa perioada medie de aprobare a comisioanelor.

 

noi sortari-advertiseri

 

Speram ca noile sortari sa va fie de folos. Nu uitati ca toate valorile din catalogul de advertiseri se actualizeaza o data pe saptamana, asa ca asteptati-va sa vedeti schimbari de top si indicatori in functie de performantele lor.

Conversiile fie cu voi!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Tag-uri: ,

Update: Noi indicatori pentru catalogul de advertiseri

Postat pe 7.05.2015 de catre Raluca

indicatori-catalog-advertiser-profitshare

Contul de afiliat se tot imbunatateste cu elemente orientate catre performanta. Astazi catalogul de advertiseri se bucura de un update menit sa ii ajute pe afiliati sa cunoasca performantele advertiserilor din retea si sa decida mai usor pe cine vor promova.

Update-ul consta in introducerea unor indicatori noi, imediat sub numele advertiserului:

rata-aprobare-Profitshare
Rata medie valorica de aprobare a comisioanelor – calculeaza rata de aprobare a comisioanelor, la valoarea lor, pe ultimele 90 de zile. Comisioanele aflate in asteptare nu sunt luate in considerare pentru acest indicator, dat fiind ca advertiserul nu a luat o decizie cu privire la ele. De exemplu: dintr-un total de 9000 de lei comisioane inregistrate impartite in 1000 de lei comisioane in asteptare, 7000 de lei comisioane aprobate si 1000 de lei comisioane anulate, rata medie de aprobare valorica va fi de 88%;

zile-aprobare-Profitshare
Perioada medie de aprobare a comisioanelor
– indica numarul mediu de zile in care se aproba comisioanele din partea advertiserului. La fel ca si in cazul ratei medii valorice de aprobare a comisioanelor, sunt luate in considerare doar comisioanele procesate in ultimele 90 de zile. Atunci cand acest indicator arata valoarea „0” interpretarea este ca procesarea se face in aceasi zi cu inregistrarea comisionului.

Fiecare din acesti indicatori poarta culori sugestive pentru performantele pe care le arata – verde insemnand ca totul e bine, pana la rosu care poate ridica probleme pentru afiliere. Uneori, atunci cand numarul de comisioane inregistrate este prea mic, perioada medie de aprobare a comisioanelor nu se poate calcula.

iconita-telefon
Ascunderea numarului de telefoniconita este prezenta la acei advertiseri care au luat masurile necesare ascunderii numerelor de telefon pentru a preintampina comanda telefonica a produselor.

In plus, o noua ordonare este acum disponibila in conturile voastre, acea dupa perioada medie de aprobare a comisioanelor.

 

noi sortari-advertiseri

 

Speram ca noile sortari sa va fie de folos. Nu uitati ca toate valorile din catalogul de advertiseri se actualizeaza o data pe saptamana, asa ca asteptati-va sa vedeti schimbari de top si indicatori in functie de performantele lor.

Conversiile fie cu voi!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.
  • Profitshare este o retea din ce in ce mai interesanta pentru mine.
    Cred ca ma voi muta exclusiv aici.

  • Multumim pentru ca ne faceti viata de afiliati mai usoara si mai productiva.

    • Raluca

      Cu drag! Nu ne oprim aici 😉

  • Catalin

    Da, in ultima vreme numai vesti bune de la PS… sa speram ca si feed-ul de produse va fi implementat cat mai curand 😉

  • Nu sunt perfecti, dar se vede ca vor sa fie bine.

  • George

    Daca implementati si feed-ul de produse veti avea un mare plus

    • Raluca

      In curand, George 😉

  • Dan

    Felicitari pentru evolutie! Pentru mine cea mai importanta functie la profitshare este plata automata a comisioanelor. E foarte comod sa nu mai trebuiasca sa scoti la imprimanta si sa scanezi etc. Ai in acest mod libertate totala si poti lucra din orice colt al lumii fara sa cauti dupa imprimanta :).

  • Pingback: Cum a fost la Intalnirea Profitshare, editia Fashion()

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing