Noi rapoarte: dispozitivul prin care s-a finalizat o conversie

În ultimele luni, numărul de conversii care au fost finalizate de către clienți pe site-urile mobile ale advertiserilor a crescut vertiginos, vârful fiind înregistrat în săptămânile acestea când peste 35% dintre conversii au finalizare în browsere mobile. În cazul unor advertiseri, numărul conversiilor mobile chiar depășește numărul celor finalizate pe versiuni de browsere desktop. Așadar, în campaniile voastre nu ignorați componenta mobilă a promovării, acestea având randament mai ales în cazul produselor cumpărate din impuls, cu perioadă de decizie imediată.

Diferite tipuri de promovări sau medii de promovare atrag natural mult mai multe click-uri din dispozitive mobile, așadar ne-am întrebat cum putem oferi mai departe această informație atât afiliaților cât și advertiserilor. În acestă idee, am dezvoltat o soluție simplă și transparentă: începând cu această săptămână poți să verifici tipul dispozitivului pe care a fost finalizată o comandă.

Atât advertiserii cât și afiliații vor regăsi informația extinzând detaliile unei conversii. Pentru grupări și statistici, în fișierele de export CSV ale comisioanelor veți regăsi și mai multe detalii și puteți să verificați succesul promovării în funcție de dispozitivul audiențelor voastre.

Cum se vede în contul advertiserilor?

device_conversie_advertiser

Cum se vede în contul afiliaților?

device_type_afiliat

În cazul advertiserilor care au integrată soluția de tracking în aplicații, Profitshare va afișa ca sursă device faptul că acestea provin din aplicațiile mobile.

Pentru că intrăm într-o lume în care nu poți ignora conversiile mobile și mobile-ul deja are un aport semnificativ în orice business, atât al advertiserilor cât și al afiliaților, în perioada următoare vom dezvolta și alte informații sau rapoarte care să vă ajute să înțelegeți mai bine comportamentul clienților.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , ,

Noi rapoarte: dispozitivul prin care s-a finalizat o conversie

Postat pe 27.04.2016 de catre Profitshare

În ultimele luni, numărul de conversii care au fost finalizate de către clienți pe site-urile mobile ale advertiserilor a crescut vertiginos, vârful fiind înregistrat în săptămânile acestea când peste 35% dintre conversii au finalizare în browsere mobile. În cazul unor advertiseri, numărul conversiilor mobile chiar depășește numărul celor finalizate pe versiuni de browsere desktop. Așadar, în campaniile voastre nu ignorați componenta mobilă a promovării, acestea având randament mai ales în cazul produselor cumpărate din impuls, cu perioadă de decizie imediată.

Diferite tipuri de promovări sau medii de promovare atrag natural mult mai multe click-uri din dispozitive mobile, așadar ne-am întrebat cum putem oferi mai departe această informație atât afiliaților cât și advertiserilor. În acestă idee, am dezvoltat o soluție simplă și transparentă: începând cu această săptămână poți să verifici tipul dispozitivului pe care a fost finalizată o comandă.

Atât advertiserii cât și afiliații vor regăsi informația extinzând detaliile unei conversii. Pentru grupări și statistici, în fișierele de export CSV ale comisioanelor veți regăsi și mai multe detalii și puteți să verificați succesul promovării în funcție de dispozitivul audiențelor voastre.

Cum se vede în contul advertiserilor?

device_conversie_advertiser

Cum se vede în contul afiliaților?

device_type_afiliat

În cazul advertiserilor care au integrată soluția de tracking în aplicații, Profitshare va afișa ca sursă device faptul că acestea provin din aplicațiile mobile.

Pentru că intrăm într-o lume în care nu poți ignora conversiile mobile și mobile-ul deja are un aport semnificativ în orice business, atât al advertiserilor cât și al afiliaților, în perioada următoare vom dezvolta și alte informații sau rapoarte care să vă ajute să înțelegeți mai bine comportamentul clienților.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2019 Conversion Marketing