„nwradu” și experiența lui în afiliere

Postat pe 25.01.2013 de catre Raluca

radu_d-620x411După Claudiu Farcaș, Radu Dumitru ne povestește despre cum vede el afilierea de până acum și cum crede că va evolua aceasta în 2013. Radu și-a creat blogul nwradu.ro acum mai bine de 6 ani, iar în 2009 a devenit afiliat Profitshare. De atunci acesta a crescut o comunitate semnificativă în jurul blogului și și-a definit promovarea prin instrumentele din afiliere ținând cont de interesele sale, conținutul publicat și de cititori. Strategia a dat roade și acesta se bucură de încrederea celor ce îi citesc blogul și de veniturile acumulate din afiliere.

Vedeți mai jos care sunt sfaturile lui Radu Dumitru în ceea ce privește afilierea și încercați să le puneți în aplicare:

Dacă nu te-ai înscris deja în programul eMAG Profitshare, nu mai întârzia această acțiune: afilierea ca posibilitate de a câștiga un ban în plus a primit recunoașterea de care are nevoie în 2011 și 2012, iar în 2013 este deja la maturitatea necesară pentru a nu mai putea fi ignorată. Dacă ești deja afiliat, 2013 va fi un an de cotitură pentru tine: dacă faci ce trebuie, vei câștiga mai mulți bani; dacă nu, concurența tot mai puternică între site-uri se va simți în rezultatele tale.

Nu am site-uri axate doar pe conversii sau nișate pe anumite categorii de produse, pe care publicul să ajungă și apoi să cumpere datorită cuvintelor mele meșteșugite, acele call-to-action despre care se tot vorbește.

Sunt un om cu un blog personal, pasionat de tehnologie, scriind în primul rând despre toate formele ei și apoi despre alte lucruri din viața de zi cu zi, de la experiențe personale la fotografie, mâncare bună și opinii despre subiectele zilei. Mulți dintre voi sunt la fel.

poza articol Radu 1
Și atunci de ce să nu adăugați un venit suplimentar prin afiliere, dacă se poate? Pentru că se poate, vă pot spune asta după mai mulți ani de Profitshare. Poate nu cât să trăiești din asta, pentru că sunt puține astfel de cazuri fericite, dar dacă oricum scrii un articol și pui linkuri către produse, de ce să nu le pui afiliate și să-ti mai adaugi câțiva lei în cont?

Calea pe care o recomand eu pentru a face acest lucru este oferirea unor informații valoroase pentru cititorii tăi, ceea ce eu am numit “afiliere bună” într-un articol scris pe blogul meu [Afiliere bună, afiliere rea].

Ai un gadget nou? Scrie despre el! Cititorii tăi, cei care vor alege același produs după ce de la tine au primit informațiile necesare, îți vor mulțumi cumpărând prin linkul de afiliat. Și nu-mi spuneți ca nu aveți acces la telefoane și tablete de top; nimeni n-a început așa.

Lucrați la comparații. Faceți o analiză a diverselor aparate foto sub 300 de lei. Împrumutați un obiectiv foto de la un prieten, faceți fotografii de test la diverse niveluri ISO și analizați-le. Faceți o listă cu toate accesoriile disponibile pentru un model popular de telefon. Posibilități sunt multe, imaginația este limita.

A apărut un newsletter eMAG nou, cu sute de oferte? Arată-le cititorilor tăi pe acelea 5 care chiar sunt ocazii excelente. Mi se pare absolut normal să folosești linkuri afiliate în acest caz, pentru că ai consumat un timp pentru a cerceta și redacta un articol. Cititorii câștigă de pe urma faptului că le scoți în evidență o ofertă bună pe care poate nu o observau lângă toate celalalte, iar tu câștigi prin comisionul de pe urma achizițiilor lor; e o situație win-win.

De asemenea, poți specula momentul. A fost lansat un nou super-telefon? Scrie despre accesoriile disponibile. A venit vara? Aer condiționat. S-a lansat filmul Hobbitul? Sigur mulți vor fi interesați să citească și cartea.

In practica, review-urile și astfel de posturi despre oferte bune sau produse utile sunt principalul generator de venituri din afiliere pentru mine. Un conținut bun, de calitate pentru cititor, va atrage întotdeauna vânzări afiliate. Volumul lor depinde, desigur, de trafic și produsele prezentate, dar e un punct de pornire de la care poți doar să crești.

poza articol Radu
Anul trecut chiar am anunțat că voi dona toate câștigurile obținute prin afiliere în luna iulie către UNICEF. N-a fost o sumă mare, am donat 741 lei la sfârșitul ei, dar orice leu contează. Și deși nu plănuisem această idee decât ca o modalitate inedită de a dona bani și de a semnala publicului că UNICEF are nevoie de noi toți, în lunile următoare am observat o creștere a vânzărilor afiliate pe care nu pot decât să o pun pe seama faptului că am „obișnuit” un pic oamenii cu achizițiile online pornind de la dorința de a face un gest bun pentru alții.

Cel mai important lucru pe care-l poți câștiga este însă încrederea cititorilor tăi. Eu nu recomand niciodată un produs doar de dragul plasării unui link afiliat. Nu recomand ceva în care nu cred, nu recomand ceva pentru care nu am toate argumentele necesare în favoarea acelui produs și nu a altuia concurent. Desigur, concluzia este să recomanzi ceva la care te pricepi; la bormașini, de exemplu, nu m-am băgat niciodată să dau sfaturi.

Cel mai plăcut moment este acela când primesc un email în care cineva îmi solicită câteva recomandări de achiziție și îmi cere să-i trimit și un link afiliat, pentru că vrea să-mi dea mie respectivul comision. Când lumea cumpără prin linkurile tale cu scopul clar de a-ți mulțumi, de a te susține, înseamnă că este pe drumul cel bun.

Increderea cititorilor este un bun prețios și nu trebuie pierdută. Nu apela la metode mârșave de a mai obține un comision. Nu ascunde linkuri de afiliere sub forma unor întrebări inocente precum “oare ce face dispozitivul acesta? link” sau “pfoai ce preț mare are chestie asta! link”. Nu ascunde linkurile în thumbnail-uri de imagini. Astfel de obiceiuri nu vă vor aduce pe termen lung nimic în afară de a alunga cititorii. Concurența este mare și sunt multe bloguri bune de citit, nu-i îndepărtați și voi.

2013
Cu toții ne întrebăm ce rezervă acest an afiliaților.

In primul rând, mult mai multe oportunități de vânzari afiliate. Crește numărul celor care se informează și cumpără online și acest lucru este benefic.

Apoi, crește gama de produse oferite. In ultimele luni, eMAG a introdus în ofertă scule și unelte, asigurări și turism, adăugând la deja existentele cărți și jucării. Sunt sigur că ne vor surprinde și în continuare în mod plăcut.

poza articol Radu 2

Totuși, concurența este acerbă, mai ales cu trusturi de presă intrând în hora afilierii. Nu mai trebuie doar să oferiți cititorilor câteva informații și un link afiliat, ci trebuie să-i convingeți să cumpere. 2013 este anul în care trebuie să vă transformați în vânzător (sfat: prezentați cum îți îmbunătățește viața un gadget, scenarii de folosire, nu doar secile datele tehnice).

Uitați-vă pe topul vânzărilor și pe brandurile cele mai căutate. Profitshare-ul nou vă va ajuta punându-vă la dispoziție aceste informații. Toți vrem un iPad 4, dar dacă cele mai vândute tablete sunt Allview, poate ar trebui să le promovați și pe acelea.

Analizați ce produse sunt la modă în 2013 și promovați-le pe acestea. 2012 a fost anul tabletelor și cred că în 2013 se vor vinde și mai bine. Aparatele foto ieftine sunt mereu căutate. Toată lumea își dorește iPhone 5, dar smartphone-urile de preț mediu se vând cel mai bine. Televizoarele se vând în mod constant, dar lumea căuta diagonale de 81-102 cm și prețuri cât mai bune, acele modele best-buy. Electrocasnicele se vor vinde foarte bine pentru că lumea a văzut avantajul livrării acasă și al serviciilor Pick Up & Return gratuite. Căutați topuri și articole despre vânzări și tendințe și promovați acele produse care vor interesa cât mai mulți oameni.

In același timp, utilizați bannerele și widget-urile eMAG pentru a anunța ofertele speciale de durată. Cea recență cu asigurările RCA a fost o ocazie bună pentru a face comisioane pentru că vânzarea medie este de ordinul sutelor de lei, iar comisionul este de 6%. A fost și genul de ofertă care trebuia reamintită continuu vizitatorilor de pe site și un banner era cea mai bună opțiune.

2013 este și anul în care lumea va cumpăra din ce în ce mai mult atunci când găsește oferte speciale sau reduceri importante. Black Friday a arătat acest lucru, dar oferte bune sunt tot anul. In ciuda popularității eMAG, mulți oameni intră pe site atunci când caută ceva anume și în rest nu supraveghează potențiale “chilipiruri” și oferte bune. Poate fi sarcina voastră să le arătați asta, transformând-o în venitul vostru.

Cred că 2013 va fi și anul în care se vor cumpăra tot mai multe jocuri, mai ales că multe titluri bune costă puțin. CD-urile și filmele pot fi de asemenea cadouri bune, în acele pachete și ediții speciale, și merită promovate.

poza articol Radu 3
Cât despre mine, 2012 a fost mai bun ca 2011. Sper ca 2013 să fie și mai bun decât 2012. Iar intenția mea este să scriu mai multe articole prezentând comparații între diverse produse de același tip, idei de cadouri și obiecte “de sezon”.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

„nwradu” și experiența lui în afiliere

Postat pe 25.01.2013 de catre Raluca

radu_d-620x411După Claudiu Farcaș, Radu Dumitru ne povestește despre cum vede el afilierea de până acum și cum crede că va evolua aceasta în 2013. Radu și-a creat blogul nwradu.ro acum mai bine de 6 ani, iar în 2009 a devenit afiliat Profitshare. De atunci acesta a crescut o comunitate semnificativă în jurul blogului și și-a definit promovarea prin instrumentele din afiliere ținând cont de interesele sale, conținutul publicat și de cititori. Strategia a dat roade și acesta se bucură de încrederea celor ce îi citesc blogul și de veniturile acumulate din afiliere.

Vedeți mai jos care sunt sfaturile lui Radu Dumitru în ceea ce privește afilierea și încercați să le puneți în aplicare:

Dacă nu te-ai înscris deja în programul eMAG Profitshare, nu mai întârzia această acțiune: afilierea ca posibilitate de a câștiga un ban în plus a primit recunoașterea de care are nevoie în 2011 și 2012, iar în 2013 este deja la maturitatea necesară pentru a nu mai putea fi ignorată. Dacă ești deja afiliat, 2013 va fi un an de cotitură pentru tine: dacă faci ce trebuie, vei câștiga mai mulți bani; dacă nu, concurența tot mai puternică între site-uri se va simți în rezultatele tale.

Nu am site-uri axate doar pe conversii sau nișate pe anumite categorii de produse, pe care publicul să ajungă și apoi să cumpere datorită cuvintelor mele meșteșugite, acele call-to-action despre care se tot vorbește.

Sunt un om cu un blog personal, pasionat de tehnologie, scriind în primul rând despre toate formele ei și apoi despre alte lucruri din viața de zi cu zi, de la experiențe personale la fotografie, mâncare bună și opinii despre subiectele zilei. Mulți dintre voi sunt la fel.

poza articol Radu 1
Și atunci de ce să nu adăugați un venit suplimentar prin afiliere, dacă se poate? Pentru că se poate, vă pot spune asta după mai mulți ani de Profitshare. Poate nu cât să trăiești din asta, pentru că sunt puține astfel de cazuri fericite, dar dacă oricum scrii un articol și pui linkuri către produse, de ce să nu le pui afiliate și să-ti mai adaugi câțiva lei în cont?

Calea pe care o recomand eu pentru a face acest lucru este oferirea unor informații valoroase pentru cititorii tăi, ceea ce eu am numit “afiliere bună” într-un articol scris pe blogul meu [Afiliere bună, afiliere rea].

Ai un gadget nou? Scrie despre el! Cititorii tăi, cei care vor alege același produs după ce de la tine au primit informațiile necesare, îți vor mulțumi cumpărând prin linkul de afiliat. Și nu-mi spuneți ca nu aveți acces la telefoane și tablete de top; nimeni n-a început așa.

Lucrați la comparații. Faceți o analiză a diverselor aparate foto sub 300 de lei. Împrumutați un obiectiv foto de la un prieten, faceți fotografii de test la diverse niveluri ISO și analizați-le. Faceți o listă cu toate accesoriile disponibile pentru un model popular de telefon. Posibilități sunt multe, imaginația este limita.

A apărut un newsletter eMAG nou, cu sute de oferte? Arată-le cititorilor tăi pe acelea 5 care chiar sunt ocazii excelente. Mi se pare absolut normal să folosești linkuri afiliate în acest caz, pentru că ai consumat un timp pentru a cerceta și redacta un articol. Cititorii câștigă de pe urma faptului că le scoți în evidență o ofertă bună pe care poate nu o observau lângă toate celalalte, iar tu câștigi prin comisionul de pe urma achizițiilor lor; e o situație win-win.

De asemenea, poți specula momentul. A fost lansat un nou super-telefon? Scrie despre accesoriile disponibile. A venit vara? Aer condiționat. S-a lansat filmul Hobbitul? Sigur mulți vor fi interesați să citească și cartea.

In practica, review-urile și astfel de posturi despre oferte bune sau produse utile sunt principalul generator de venituri din afiliere pentru mine. Un conținut bun, de calitate pentru cititor, va atrage întotdeauna vânzări afiliate. Volumul lor depinde, desigur, de trafic și produsele prezentate, dar e un punct de pornire de la care poți doar să crești.

poza articol Radu
Anul trecut chiar am anunțat că voi dona toate câștigurile obținute prin afiliere în luna iulie către UNICEF. N-a fost o sumă mare, am donat 741 lei la sfârșitul ei, dar orice leu contează. Și deși nu plănuisem această idee decât ca o modalitate inedită de a dona bani și de a semnala publicului că UNICEF are nevoie de noi toți, în lunile următoare am observat o creștere a vânzărilor afiliate pe care nu pot decât să o pun pe seama faptului că am „obișnuit” un pic oamenii cu achizițiile online pornind de la dorința de a face un gest bun pentru alții.

Cel mai important lucru pe care-l poți câștiga este însă încrederea cititorilor tăi. Eu nu recomand niciodată un produs doar de dragul plasării unui link afiliat. Nu recomand ceva în care nu cred, nu recomand ceva pentru care nu am toate argumentele necesare în favoarea acelui produs și nu a altuia concurent. Desigur, concluzia este să recomanzi ceva la care te pricepi; la bormașini, de exemplu, nu m-am băgat niciodată să dau sfaturi.

Cel mai plăcut moment este acela când primesc un email în care cineva îmi solicită câteva recomandări de achiziție și îmi cere să-i trimit și un link afiliat, pentru că vrea să-mi dea mie respectivul comision. Când lumea cumpără prin linkurile tale cu scopul clar de a-ți mulțumi, de a te susține, înseamnă că este pe drumul cel bun.

Increderea cititorilor este un bun prețios și nu trebuie pierdută. Nu apela la metode mârșave de a mai obține un comision. Nu ascunde linkuri de afiliere sub forma unor întrebări inocente precum “oare ce face dispozitivul acesta? link” sau “pfoai ce preț mare are chestie asta! link”. Nu ascunde linkurile în thumbnail-uri de imagini. Astfel de obiceiuri nu vă vor aduce pe termen lung nimic în afară de a alunga cititorii. Concurența este mare și sunt multe bloguri bune de citit, nu-i îndepărtați și voi.

2013
Cu toții ne întrebăm ce rezervă acest an afiliaților.

In primul rând, mult mai multe oportunități de vânzari afiliate. Crește numărul celor care se informează și cumpără online și acest lucru este benefic.

Apoi, crește gama de produse oferite. In ultimele luni, eMAG a introdus în ofertă scule și unelte, asigurări și turism, adăugând la deja existentele cărți și jucării. Sunt sigur că ne vor surprinde și în continuare în mod plăcut.

poza articol Radu 2

Totuși, concurența este acerbă, mai ales cu trusturi de presă intrând în hora afilierii. Nu mai trebuie doar să oferiți cititorilor câteva informații și un link afiliat, ci trebuie să-i convingeți să cumpere. 2013 este anul în care trebuie să vă transformați în vânzător (sfat: prezentați cum îți îmbunătățește viața un gadget, scenarii de folosire, nu doar secile datele tehnice).

Uitați-vă pe topul vânzărilor și pe brandurile cele mai căutate. Profitshare-ul nou vă va ajuta punându-vă la dispoziție aceste informații. Toți vrem un iPad 4, dar dacă cele mai vândute tablete sunt Allview, poate ar trebui să le promovați și pe acelea.

Analizați ce produse sunt la modă în 2013 și promovați-le pe acestea. 2012 a fost anul tabletelor și cred că în 2013 se vor vinde și mai bine. Aparatele foto ieftine sunt mereu căutate. Toată lumea își dorește iPhone 5, dar smartphone-urile de preț mediu se vând cel mai bine. Televizoarele se vând în mod constant, dar lumea căuta diagonale de 81-102 cm și prețuri cât mai bune, acele modele best-buy. Electrocasnicele se vor vinde foarte bine pentru că lumea a văzut avantajul livrării acasă și al serviciilor Pick Up & Return gratuite. Căutați topuri și articole despre vânzări și tendințe și promovați acele produse care vor interesa cât mai mulți oameni.

In același timp, utilizați bannerele și widget-urile eMAG pentru a anunța ofertele speciale de durată. Cea recență cu asigurările RCA a fost o ocazie bună pentru a face comisioane pentru că vânzarea medie este de ordinul sutelor de lei, iar comisionul este de 6%. A fost și genul de ofertă care trebuia reamintită continuu vizitatorilor de pe site și un banner era cea mai bună opțiune.

2013 este și anul în care lumea va cumpăra din ce în ce mai mult atunci când găsește oferte speciale sau reduceri importante. Black Friday a arătat acest lucru, dar oferte bune sunt tot anul. In ciuda popularității eMAG, mulți oameni intră pe site atunci când caută ceva anume și în rest nu supraveghează potențiale “chilipiruri” și oferte bune. Poate fi sarcina voastră să le arătați asta, transformând-o în venitul vostru.

Cred că 2013 va fi și anul în care se vor cumpăra tot mai multe jocuri, mai ales că multe titluri bune costă puțin. CD-urile și filmele pot fi de asemenea cadouri bune, în acele pachete și ediții speciale, și merită promovate.

poza articol Radu 3
Cât despre mine, 2012 a fost mai bun ca 2011. Sper ca 2013 să fie și mai bun decât 2012. Iar intenția mea este să scriu mai multe articole prezentând comparații între diverse produse de același tip, idei de cadouri și obiecte “de sezon”.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2019 Conversion Marketing