Oamenii vor o experiență mai bună pe Internet

Postat pe 31.03.2017 de catre Ștefania Grăjdeanu

Din ultimul studiu despre AdBlocking în România reiese că procentul utilizatorilor care folosesc astfel de programe pe desktop s-a dublat în ultimul an, de la 13.9 la 29.26%, conform studiului realizat de TailWind în parteneriat cu Oriel, cu sprijinul IAB si BRAT. Astfel, media utilizatorilor de programe de tip ad block, care fac invizibile majoritatea formatelor publicitare online, a crescut procentual cu peste 100%.

11.86% este procentul celor care au un program de ad block instalat, fie pe dispozitive mobile sau pe desktop, iar cele mai afectate tipuri de site-uri sunt cele de știri și cele de filme.

La nivel global, procentul de utilizare a programelor de tip adblock este de 18%, iar Europa a înregistrat un procent de 30%. În 2016, prima ediție a studiului AD Blocking în România (desktop only), arătau un procent de utilizare a programelor ad block de 13.9%, cu extreme între 21.8% pe site-urile de Sport și 7.2% pentru cele destinate copiilor și familiei.

Principalele motive pentru instalarea unui program de ad block în România sunt:

  • Publicitatea din pagini este iritantă/deranjantă
  • Paginile site-urilor se încarcă mai repede fără publicitate
  • Experiența de navigare este îmbunătățită cu adblock
  • Motive de securitate/confidențialitate
  • Pentru protecția copiilor
  • Pentru a limita banda de internet consumată

Așadar, oamenii își doresc o experiență mai bună pe Internet.

Fără bannere după care să alerge cu mouse-ul sau videos cu sunet care încep singure, și fără reclamă ce maschează conținutul.

Da, oamenii caută conținut de calitate, iar afiliații e nevoie sa știe acest detaliu pentru promovările lor viitoare. Mai mult decât atât, programele de ad block nu opresc publicitatea din conținut, iar userul primește oricum o experiență calitativă, cu opinii și recomandări reale.

Sfatul Profitshare este ca afiliații să creeze campanii care să avantajeze conversiile, dar fără a supăra ochiul userului, devenit din ce în ce mai pretențios.

Profilul utilizatorului standard de programe de tip ad block din România este următorul: sex masculin (67.7%), are vârsta cuprinsă între 18 ­și 44 de ani (65.9%), este angajat cu studii superioare, ori manager sau întreprinzător particular (53.7%), și a absolvit studii universitare sau post-universitare (61,1%).

Reclamele iritante, precum ­și agresivitatea acestora (prin auto-play al conținutului audio, ori prin acoperirea informațiilor de pe site), au fost motivele care i-au determinat pe 1 din 4 utilizatori de internet din România să recurgă la utilizarea unui ad blocker. Totodată, 89.5% dintre utilizatorii de internet din România sunt iritați de reclamele video care nu au buton de Skip.

Ce mai e interesant din studiul despre AdBlocking în România pe 2017?

  • Că 23% dintre utilizatorii de programe de tip ad block l-ar dezinstala dacă publicitatea afișată nu ar afecta viteza de încărcare a paginii.
  • 1 din 3 dintre utilizatorii de internet din România au declarat că publicitatea online le afectează activitatea pe rețelele sociale și comunicarea pe chat cu prietenii.
  • 74% au decis singuri instalarea unui program de tip ad block, majoritatea fiind preponderent bărbați (68%), în timp ce 63% dintre respondenți au vârste până la 34 de ani, inclusiv.
Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , , ,

Oamenii vor o experiență mai bună pe Internet

Postat pe 31.03.2017 de catre Ștefania Grăjdeanu

Din ultimul studiu despre AdBlocking în România reiese că procentul utilizatorilor care folosesc astfel de programe pe desktop s-a dublat în ultimul an, de la 13.9 la 29.26%, conform studiului realizat de TailWind în parteneriat cu Oriel, cu sprijinul IAB si BRAT. Astfel, media utilizatorilor de programe de tip ad block, care fac invizibile majoritatea formatelor publicitare online, a crescut procentual cu peste 100%.

11.86% este procentul celor care au un program de ad block instalat, fie pe dispozitive mobile sau pe desktop, iar cele mai afectate tipuri de site-uri sunt cele de știri și cele de filme.

La nivel global, procentul de utilizare a programelor de tip adblock este de 18%, iar Europa a înregistrat un procent de 30%. În 2016, prima ediție a studiului AD Blocking în România (desktop only), arătau un procent de utilizare a programelor ad block de 13.9%, cu extreme între 21.8% pe site-urile de Sport și 7.2% pentru cele destinate copiilor și familiei.

Principalele motive pentru instalarea unui program de ad block în România sunt:

  • Publicitatea din pagini este iritantă/deranjantă
  • Paginile site-urilor se încarcă mai repede fără publicitate
  • Experiența de navigare este îmbunătățită cu adblock
  • Motive de securitate/confidențialitate
  • Pentru protecția copiilor
  • Pentru a limita banda de internet consumată

Așadar, oamenii își doresc o experiență mai bună pe Internet.

Fără bannere după care să alerge cu mouse-ul sau videos cu sunet care încep singure, și fără reclamă ce maschează conținutul.

Da, oamenii caută conținut de calitate, iar afiliații e nevoie sa știe acest detaliu pentru promovările lor viitoare. Mai mult decât atât, programele de ad block nu opresc publicitatea din conținut, iar userul primește oricum o experiență calitativă, cu opinii și recomandări reale.

Sfatul Profitshare este ca afiliații să creeze campanii care să avantajeze conversiile, dar fără a supăra ochiul userului, devenit din ce în ce mai pretențios.

Profilul utilizatorului standard de programe de tip ad block din România este următorul: sex masculin (67.7%), are vârsta cuprinsă între 18 ­și 44 de ani (65.9%), este angajat cu studii superioare, ori manager sau întreprinzător particular (53.7%), și a absolvit studii universitare sau post-universitare (61,1%).

Reclamele iritante, precum ­și agresivitatea acestora (prin auto-play al conținutului audio, ori prin acoperirea informațiilor de pe site), au fost motivele care i-au determinat pe 1 din 4 utilizatori de internet din România să recurgă la utilizarea unui ad blocker. Totodată, 89.5% dintre utilizatorii de internet din România sunt iritați de reclamele video care nu au buton de Skip.

Ce mai e interesant din studiul despre AdBlocking în România pe 2017?

  • Că 23% dintre utilizatorii de programe de tip ad block l-ar dezinstala dacă publicitatea afișată nu ar afecta viteza de încărcare a paginii.
  • 1 din 3 dintre utilizatorii de internet din România au declarat că publicitatea online le afectează activitatea pe rețelele sociale și comunicarea pe chat cu prietenii.
  • 74% au decis singuri instalarea unui program de tip ad block, majoritatea fiind preponderent bărbați (68%), în timp ce 63% dintre respondenți au vârste până la 34 de ani, inclusiv.
Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing