Politica de afiliere eMAG pentru Black Friday 2017 + Intrebari frecvente si raspunsuri

Postat pe 8.11.2017 de catre Profitshare

 

logo_emag

[actualizare] Deoarece am primit multe intrebari de la afiliati privind folosirea site-urilor construite in jurul evenimentului Black Friday, publicam mai jos raspunsurile de la cele mai frecvente intrebari pe acest subiect. Daca aveti intrebari suplimentare sau neclaritati, va rugam sa le adresati in comentarii.

Q: Putem afisa logo-ul eMAG in lista de magazine participante, cu link afiliat?
A: Categoric DA, insa cu respectarea T&C afiliere eMAG.

Spre exemplu, sectiunea „Cuvinte cheie interzise” nu permite folosirea termenului eMAG in domeniu / subdomeniu. De asemenea, „Pot fi folosite doar materialele de promovare oficiale, oferite de eMAG in sistemul Profitshare.” Vom publica in acest articol un logo oficial care poate fi folosit in listele de magazine participante la Black Friday.

Q: Putem adauga anumite oferte/produse vedeta in sectiunea reduceri?
A: Conform Art. 5 din T&C afiliere eMAG: „Textul va contine informatii corecte si actualizate despre produsele si promotiile eMAG. Informatiile precum disponibilitatea stocurilor si preturile produselor se pot schimba, de aceea recomandam ca aceste informatii sa nu fie folosite in textul anunturilor.” De Black Friday stocurile se epuizeaza foarte rapid, de aceea este posibil ca informatiile sa nu fie actualizate, fapt ce contravine T&C afiliere eMAG. Recomandam sa verificati periodic disponibilitatea ofertelor promovate.

Q: Putem pune link pe imagini de produse sau e obligatoriu link doar pe textul “Vezi Ofertele”?
A: Folosirea linkurilor pe imagini de produse poate contraveni T&C de afiliere eMAG. Datorita faptului ca stocurile se epuizeaza rapid este posibil ca anumite informatii si oferte sa nu mai fie de actualitate. Promovarea de informatii neactualizate contravine T&C afiliere eMAG. Recomandam folosirea unor termeni care sa nu induca in eroare utilizatorii, precum: „Verifica disponibilitatea”, „Vezi ofertele”, etc.

Q: Ce tip de continut putem folosi legate de ofertele eMAG de Black Friday?
A:  Puteti folosi orice tip de continut doriti, cu respectarea T&C afiliere eMAG. Informatiile oferite vizitatorilor trebuie sa le aduca valoare si sa nu ii induca sub nicio forma in eroare. Spre exemplu, puteti face recomandari de produse aflate la promotie insa cu mentiunea „Verifica disponibilitatea”.

Q: Care este durata de viata a cookie-ului special de Black Friday?
A: Cookie-ul special de Black Friday va putea fi plasat doar in zilele de joi si vineri si va expira la finalul zilei de vineri, 17 noiembrie.

Q: Ce se va intampla cu un cookie plasat miercuri, 15 noiembrie, ora 15:00?
A: Ca orice cookie eMAG, va avea o durata de viata de 3 zile (72 de ore), mai putin perioada de 2 zile (48 de ore) in care va exista cookie-ul special de Black Friday. Practic, cookie-ul respeciv va putea converti miercuri pana la miezul noptii si sambata pana la ora 14:59.

Q: Ce se va intampla cu afiliatii care au fost suspendati in trecut pentru ca au folosit site-uri construite in jurul evenimentului Black Friday?
A: Afiliatii respectivi pot solicita ridicarea suspendarii. Daca doresc acest lucru, ii rugam sa ne contacteze la support [at] profitshare [dot] ro.

Q: Daca am un site construit in jurul evenimentului Black Friday incepand de cand pot lista eMAG?
A: Listarea eMAG prin intermediul afilierii se poate face doar in zilele de joi si vineri, respectiv 16 si 17 noiembrie 2017. Listarea fara afiliere (logo fara link afiliat sau text fara link afiliat) o poti face oricand doresti.

Q: Comisionul de 1% este pentru vineri, 17 Noiembrie, sau se aplica si joi si vineri?
A: Comisionul de 1% este aferent cookieului eMAG special de Black Friday care intra in vigoare in noaptea de miercuri spre joi (ora 00:00) si este valabil pana la finalul zilei de vineri (48 de ore). In concluzie, comisionul eMAG este 1% atat joi cat si vineri.

Asteptam in comentarii noi intrebari de interes general pe acest subiect!

[/actualizare]

In data de 17 noiembrie 2017 eMAG va organiza a șaptea ediție a evenimentului cu cele mai multe reduceri din an.

La fel ca si in anii precedenti, se va acorda un comision unic de 1% din valoarea vanzarilor generate in urma promovarii prin intermediul Profitshare. De asemenea, se va păstra politica unui cookie special, care va deveni activ incepand de joi, 16 noiembrie, începând de la ora 00:00 și va fi valabil până vineri, 17 noiembrie, ora 23:59. După această dată se va reveni la comisioanele standard oferite de către eMAG.

Ca si noutate, in acest an este permisa folosirea de catre afiliati a site-urilor care sunt construite in jurul evenimentului Black Friday sau contin in domeniul si/sau subdomeniul acestora termenul „blackfriday” sau derivate ale acestuia.

La eveniment vor participa și cei 6.000 de comercianți din eMAG Marketplace, de trei ori mai multi comparativ cu ediția de anul trecut, cu produse din cele mai diverse categorii. De asemenea, eMAG a investit 10 milioane de euro in dotarea cu tehno­logie a de­po­­zitului, care să-i permită să acce­lereze procesul de expe­diere a coletelor.

 

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , , ,

Politica de afiliere eMAG pentru Black Friday 2017 + Intrebari frecvente si raspunsuri

Postat pe 8.11.2017 de catre Profitshare

 

logo_emag

[actualizare] Deoarece am primit multe intrebari de la afiliati privind folosirea site-urilor construite in jurul evenimentului Black Friday, publicam mai jos raspunsurile de la cele mai frecvente intrebari pe acest subiect. Daca aveti intrebari suplimentare sau neclaritati, va rugam sa le adresati in comentarii.

Q: Putem afisa logo-ul eMAG in lista de magazine participante, cu link afiliat?
A: Categoric DA, insa cu respectarea T&C afiliere eMAG.

Spre exemplu, sectiunea „Cuvinte cheie interzise” nu permite folosirea termenului eMAG in domeniu / subdomeniu. De asemenea, „Pot fi folosite doar materialele de promovare oficiale, oferite de eMAG in sistemul Profitshare.” Vom publica in acest articol un logo oficial care poate fi folosit in listele de magazine participante la Black Friday.

Q: Putem adauga anumite oferte/produse vedeta in sectiunea reduceri?
A: Conform Art. 5 din T&C afiliere eMAG: „Textul va contine informatii corecte si actualizate despre produsele si promotiile eMAG. Informatiile precum disponibilitatea stocurilor si preturile produselor se pot schimba, de aceea recomandam ca aceste informatii sa nu fie folosite in textul anunturilor.” De Black Friday stocurile se epuizeaza foarte rapid, de aceea este posibil ca informatiile sa nu fie actualizate, fapt ce contravine T&C afiliere eMAG. Recomandam sa verificati periodic disponibilitatea ofertelor promovate.

Q: Putem pune link pe imagini de produse sau e obligatoriu link doar pe textul “Vezi Ofertele”?
A: Folosirea linkurilor pe imagini de produse poate contraveni T&C de afiliere eMAG. Datorita faptului ca stocurile se epuizeaza rapid este posibil ca anumite informatii si oferte sa nu mai fie de actualitate. Promovarea de informatii neactualizate contravine T&C afiliere eMAG. Recomandam folosirea unor termeni care sa nu induca in eroare utilizatorii, precum: „Verifica disponibilitatea”, „Vezi ofertele”, etc.

Q: Ce tip de continut putem folosi legate de ofertele eMAG de Black Friday?
A:  Puteti folosi orice tip de continut doriti, cu respectarea T&C afiliere eMAG. Informatiile oferite vizitatorilor trebuie sa le aduca valoare si sa nu ii induca sub nicio forma in eroare. Spre exemplu, puteti face recomandari de produse aflate la promotie insa cu mentiunea „Verifica disponibilitatea”.

Q: Care este durata de viata a cookie-ului special de Black Friday?
A: Cookie-ul special de Black Friday va putea fi plasat doar in zilele de joi si vineri si va expira la finalul zilei de vineri, 17 noiembrie.

Q: Ce se va intampla cu un cookie plasat miercuri, 15 noiembrie, ora 15:00?
A: Ca orice cookie eMAG, va avea o durata de viata de 3 zile (72 de ore), mai putin perioada de 2 zile (48 de ore) in care va exista cookie-ul special de Black Friday. Practic, cookie-ul respeciv va putea converti miercuri pana la miezul noptii si sambata pana la ora 14:59.

Q: Ce se va intampla cu afiliatii care au fost suspendati in trecut pentru ca au folosit site-uri construite in jurul evenimentului Black Friday?
A: Afiliatii respectivi pot solicita ridicarea suspendarii. Daca doresc acest lucru, ii rugam sa ne contacteze la support [at] profitshare [dot] ro.

Q: Daca am un site construit in jurul evenimentului Black Friday incepand de cand pot lista eMAG?
A: Listarea eMAG prin intermediul afilierii se poate face doar in zilele de joi si vineri, respectiv 16 si 17 noiembrie 2017. Listarea fara afiliere (logo fara link afiliat sau text fara link afiliat) o poti face oricand doresti.

Q: Comisionul de 1% este pentru vineri, 17 Noiembrie, sau se aplica si joi si vineri?
A: Comisionul de 1% este aferent cookieului eMAG special de Black Friday care intra in vigoare in noaptea de miercuri spre joi (ora 00:00) si este valabil pana la finalul zilei de vineri (48 de ore). In concluzie, comisionul eMAG este 1% atat joi cat si vineri.

Asteptam in comentarii noi intrebari de interes general pe acest subiect!

[/actualizare]

In data de 17 noiembrie 2017 eMAG va organiza a șaptea ediție a evenimentului cu cele mai multe reduceri din an.

La fel ca si in anii precedenti, se va acorda un comision unic de 1% din valoarea vanzarilor generate in urma promovarii prin intermediul Profitshare. De asemenea, se va păstra politica unui cookie special, care va deveni activ incepand de joi, 16 noiembrie, începând de la ora 00:00 și va fi valabil până vineri, 17 noiembrie, ora 23:59. După această dată se va reveni la comisioanele standard oferite de către eMAG.

Ca si noutate, in acest an este permisa folosirea de catre afiliati a site-urilor care sunt construite in jurul evenimentului Black Friday sau contin in domeniul si/sau subdomeniul acestora termenul „blackfriday” sau derivate ale acestuia.

La eveniment vor participa și cei 6.000 de comercianți din eMAG Marketplace, de trei ori mai multi comparativ cu ediția de anul trecut, cu produse din cele mai diverse categorii. De asemenea, eMAG a investit 10 milioane de euro in dotarea cu tehno­logie a de­po­­zitului, care să-i permită să acce­lereze procesul de expe­diere a coletelor.

 

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.
  • Am cateva intrebari:

    1 – se poate pune link pe logo-ul eMAG (afisat in lista de magazine)? Asta cand vine logo-ul oficial, desi presupun ca va fi cel din site-ul http://www.emag.ro.
    2 – se poate promova eMAG pe un site construit in jurul evenimentului Black Friday si in afara perioadei de promotii (17-18-19 noiembrie)?
    3 – se pot mentiona intr-un articol cateva din produsele care au fost reduse in anul anterior (si ce pret au avut)? Evident fara link catre produs pe site-ul eMAG, doar mentiune in text sub forma de lista de exemplu.

    Multumesc

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing