Potential in afiliere pentru produsele de tip dieta: Dieta Dukan de la Wine & Company

Postat pe 24.09.2013 de catre Raluca

Ati observat ca internetul este ticsit de bannere referitoare la diverse produse sau servicii de slabire? Acest aspect nu este de mirare luand in considerare cautarile crescande pentru astfel de solutii.

Iata cum se prezinta interesul utilizatorilor de internet conform Google Trends. Pana in acest moment, anul 2013 este anul cu cele mai multe cautari pe termenul „dieta”.

trend dieta

trend-ul pentru cautarea „dieta” din 2004 pana in prezent, in Romania

In ceea ce priveste marketing-ul afiliat, un interes in crestere pentru aceasta zona poate reprezenta o oportunitate foarte buna de promovare si castig.

Cum puteti profita ca afiliati de acest interes? Prin promovarea produselor marca Dieta Dukan, care sunt comercializate de advertiserul Wine and Company.

Dieta, creata de Doctorul Pierre Dukan in urma a 35 de ani de experienta medicala, a ajutat peste 5 milioane de oameni din Franta sa slabeasca. Aceasta a devenit populara foarte repede si in alte tari, multumita rezultatelor vizibile pe termen lung si a modalitatii simple in care se aplica (fara calcularea numarului de calorii pentru mese).

Dieta Dukan face referire la anumite principii de nutritie impartite in cateva etape de cura, iar produsele din gama omonima sunt create special pentru a fi consumate respectand aceste principii.

Resurse bogate pentru afiliere

Un avantaj pentru promovarea produselor de slabire prin dieta Dukan este generozitatea resurselor disponibile. In momentul de fata exista o multitudine de website-uri care documenteaza si vorbesc despre experientele din timpul aplicarii dietei, care ofera recomandari, incurajari si retete folositoare pentru cei ce urmeaza acest program de slabire. Prin urmare aveti resurse bogate pentru a concepe un website sau un proiect orientat in jurul dietei Dukan.

Specific pentru promovarea produselor pentru dieta Dukan este reciprocitatea in recomandari si sfaturile din partea comunitatilor interesate. Ca afiliat, aceste doua aspecte iti usureaza munca prin faptul ca se creeaza continut fara niciun fel de efort din partea ta.

Nu trebuie sa o iei de la zero

Afiliatii care au un website culinar au deja un atu pentru promovarea produselor dedicate dietei Dukan. Motivul este simplu: acestia pot prezenta retete si pot face planificari de mese care au la baza produsele marca Dukan. Spre deosebire de alte diete, cea propusa de Dr. Dukan are avantajul de a fi mai putin restrictiva, iar asta lasa loc unei diversitati de preparate si mese care pot fi consumate cu aceeasi placere cu care se mananca in mod obisnuit.

Forumurile – un inceput pentru promovarea din afiliere

Desi pare greu de crezut, o buna parte din comunitatile de oameni ce cauta solutii de slabite comunica prin intermediul forumurilor. Pentru ei, acest mediu este preferat deoarece le permite sa intre in dialog cu persoane pe care nu le cunosc fara restrictie, isi pot impartasi recomandarile si pot sa pastreze ordine in subiectele discutate printr-o ordonare impusa de formatul forumului.

Totodata, aceste discutii pot sa ofere indicii pretioase cu referire la recomandarile pe care le puteti face in afiliere. Puteti interveni in discutii si prezenta beneficiile produselor promovate acolo unde acestea sunt relevante, iar rasplata nu va intarzia sa apara.

Publicul tinta – majoritar feminin

Desi barbatii sunt deopotriva interesati de modalitati de slabire, acestia prefera sa apeleze la exercitii fizice pentru a atinge greutatea ideala. In cazul dietelor, publicul receptiv la o asemenea solutie va fi majoritar feminin. Ceea ce inseamna ca si promovarea va trebui orientata catre comportamentul online de navigare si achizitie al unei femei. Luati in considerare acest aspect in momentul in care incepeti un proiect centrat in jurul produselor dietei Dukan si optimizati in continuu catre o rata de conversie cat mai buna.

Am impartasit cu voi doar cateva din ceea ce puteti face pentru promovarea produselor de dieta. In continuare intervine atat experienta voastra in afiliere cat si ingenuitatea. Suntem siguri ca cel putin o parte din voi au capacitatea de a incepe si a conduce catre succes un proiect nou pentru afiliere. De ce sa nu fie pentru produsele marca Dukan?

Nu uitati ca produsele pentru dieta Dukan se comisioneaza cu 5% din valoarea fiecarei vanzari si ca aveti la dispozitie si bannere specifice in contul de afiliat.

Va uram succes!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Tag-uri:

Potential in afiliere pentru produsele de tip dieta: Dieta Dukan de la Wine & Company

Postat pe 24.09.2013 de catre Raluca

Ati observat ca internetul este ticsit de bannere referitoare la diverse produse sau servicii de slabire? Acest aspect nu este de mirare luand in considerare cautarile crescande pentru astfel de solutii.

Iata cum se prezinta interesul utilizatorilor de internet conform Google Trends. Pana in acest moment, anul 2013 este anul cu cele mai multe cautari pe termenul „dieta”.

trend dieta

trend-ul pentru cautarea „dieta” din 2004 pana in prezent, in Romania

In ceea ce priveste marketing-ul afiliat, un interes in crestere pentru aceasta zona poate reprezenta o oportunitate foarte buna de promovare si castig.

Cum puteti profita ca afiliati de acest interes? Prin promovarea produselor marca Dieta Dukan, care sunt comercializate de advertiserul Wine and Company.

Dieta, creata de Doctorul Pierre Dukan in urma a 35 de ani de experienta medicala, a ajutat peste 5 milioane de oameni din Franta sa slabeasca. Aceasta a devenit populara foarte repede si in alte tari, multumita rezultatelor vizibile pe termen lung si a modalitatii simple in care se aplica (fara calcularea numarului de calorii pentru mese).

Dieta Dukan face referire la anumite principii de nutritie impartite in cateva etape de cura, iar produsele din gama omonima sunt create special pentru a fi consumate respectand aceste principii.

Resurse bogate pentru afiliere

Un avantaj pentru promovarea produselor de slabire prin dieta Dukan este generozitatea resurselor disponibile. In momentul de fata exista o multitudine de website-uri care documenteaza si vorbesc despre experientele din timpul aplicarii dietei, care ofera recomandari, incurajari si retete folositoare pentru cei ce urmeaza acest program de slabire. Prin urmare aveti resurse bogate pentru a concepe un website sau un proiect orientat in jurul dietei Dukan.

Specific pentru promovarea produselor pentru dieta Dukan este reciprocitatea in recomandari si sfaturile din partea comunitatilor interesate. Ca afiliat, aceste doua aspecte iti usureaza munca prin faptul ca se creeaza continut fara niciun fel de efort din partea ta.

Nu trebuie sa o iei de la zero

Afiliatii care au un website culinar au deja un atu pentru promovarea produselor dedicate dietei Dukan. Motivul este simplu: acestia pot prezenta retete si pot face planificari de mese care au la baza produsele marca Dukan. Spre deosebire de alte diete, cea propusa de Dr. Dukan are avantajul de a fi mai putin restrictiva, iar asta lasa loc unei diversitati de preparate si mese care pot fi consumate cu aceeasi placere cu care se mananca in mod obisnuit.

Forumurile – un inceput pentru promovarea din afiliere

Desi pare greu de crezut, o buna parte din comunitatile de oameni ce cauta solutii de slabite comunica prin intermediul forumurilor. Pentru ei, acest mediu este preferat deoarece le permite sa intre in dialog cu persoane pe care nu le cunosc fara restrictie, isi pot impartasi recomandarile si pot sa pastreze ordine in subiectele discutate printr-o ordonare impusa de formatul forumului.

Totodata, aceste discutii pot sa ofere indicii pretioase cu referire la recomandarile pe care le puteti face in afiliere. Puteti interveni in discutii si prezenta beneficiile produselor promovate acolo unde acestea sunt relevante, iar rasplata nu va intarzia sa apara.

Publicul tinta – majoritar feminin

Desi barbatii sunt deopotriva interesati de modalitati de slabire, acestia prefera sa apeleze la exercitii fizice pentru a atinge greutatea ideala. In cazul dietelor, publicul receptiv la o asemenea solutie va fi majoritar feminin. Ceea ce inseamna ca si promovarea va trebui orientata catre comportamentul online de navigare si achizitie al unei femei. Luati in considerare acest aspect in momentul in care incepeti un proiect centrat in jurul produselor dietei Dukan si optimizati in continuu catre o rata de conversie cat mai buna.

Am impartasit cu voi doar cateva din ceea ce puteti face pentru promovarea produselor de dieta. In continuare intervine atat experienta voastra in afiliere cat si ingenuitatea. Suntem siguri ca cel putin o parte din voi au capacitatea de a incepe si a conduce catre succes un proiect nou pentru afiliere. De ce sa nu fie pentru produsele marca Dukan?

Nu uitati ca produsele pentru dieta Dukan se comisioneaza cu 5% din valoarea fiecarei vanzari si ca aveti la dispozitie si bannere specifice in contul de afiliat.

Va uram succes!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2018 Conversion Marketing