Cea mai mare implicare a afiliatului

Ne plac oamenii proactivi. Probabil si voua va plac…

In marketing nu este suficient sa stai cu mainile in san. Un banner neurmarit pe un site nu aduce vanzari. Daca voi v-ati implicat activ in promovarea produselor eMAG si a programului ProfitShare, puteti castiga unul dintre premiile puse la bataie la categoria aceasta.

Postati un articol pe blogul personal (cu pingback aici) in care sa ne povestiti cum ati procedat. Daca nu aveti un blog, puteti lasa un comentariu la acest articol. Un juriu compus din oficiali eMAG si arbitri independenti va alege cele mai interesante idei si le va premia.

Puteti participa si la celelalte categorii ale concursului Premiile ProfitShare.

Update: trebuie sa aduceti argumente in favoarea inscrierii voastre (e.g. „Am postat un articol pe blogul meu despre ProfitShare si am pus X widget-uri de promovare in tot site-ul”). Un mesaj de inscriere de forma „vedeti site-ul meu” nu va fi validat.

Update: Concursul s-a incheiat pe 10 aprilie. Site-urile inscrise vor fi analizate de juriu, iar rezultatele vor fi publicate  joi, 16 aprilie, pe acest blog.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

itrack

Latest posts by itrack (see all)

  • Pingback: Premiile ProfitShare de la eMAG - Blogu` Lu` Sorin()

  • Magazinul de ziare este un website foarte popular ( 4000 – 4500 vizitatori unici/zi ) , aducem catre emag in jur de 140-150 de click-uri / zi… pe website-ul nostru am inceput o campanie progresiva de promovare si speram sa castigam premiul I !

  • Am scris pe blog… cum am procedat cu profitshare-ul 🙂

  • Eu am procedat astfel: ma gandeam ca am nevoie de mai mulde bannere daca vreau ca cineva sa intre pe site-ul dumneavoastra. M-am gandit sa le situez „strategic”, adica, chiar in susul paginii, apoi mai spre mijloc si la sfarsitul paginii. Astfel, in timp ce se scroll-eaza, eu cred ca le sar in ochi reclamele cititorilor.. avand in vedere si faptul ca sunt niste reclame interesante, colorate si cu produse electro care ne intereseaza pe toti

  • In calitate de client al emag, sunt multumit de alegerea facuta. Ma bucura faptul ca ati lansat acest program de afiliere. Reclamele am incercat sa le afisez cat mai vizibil si am considerat ca link-urile catre premii merita afisate in pagina „Parteneri”.

  • Am pus si eu un widget imens, cel mai mare, pe un site in legatura cu un server de counter-strike, deci aducem clickuri multe :>

  • Eu am ales sa ii conving pe vizitatori ca au nevoie de un laptop prezentandu-le avantajele achizitionarii acestui tip de produs.

  • victor

    eu le am spus prietenilor mei de acest site si cati va sau si inscris

  • Pai am pus bannere am vb de acmpaniiin posturi. Inca sunt la faza beta. Vedem ce merge si ce nu, analizez eficienta canalelor si luam masuri.

  • Buna ziua!

    Multi stiu, putini cunosc ca google analytics si nu numai ofera posibilitatea de a vedea o harta a zonelor de click-uri de pe site. Ei bine pozitionarea widget-urilor in zonele de maxim interes a condus la obtinerea unui ctr mare… asta nu inseamna automat si cresterea vanzarilor, dar mareste considerabil aceasta probabilitate. Asteptam sa treaca si reticenta romanului in ceea ce priveste cumpararea prin afiliati… inca mai exista probleme si cu increderea platilor online.

    Urmeaza sa creez o pagina dedicata emag in site-ul meu unde nu voi face marea greseala de a pune un widget XXL ci voi face o pagina … ramane secret… revin cu link atunci cand este gata :p

  • Buna ziua,

    am publicat pe prima pagina a site-ului meu 3 widget-uri in zonele cele mai vizualizate, e un site mic dar in crestere 🙂

  • Pingback: eMag ProfitShare | uce blog()

  • Buna,

    Eu am incercat o impartire a modulelor de tip widget in functie de sectiunile si continutul fiecarei sectiuni din site.
    Ramane sa avem din partea dvs. posibilitatea de a selecta din toate categoriile de produse (lipsesc unele care sunt importante pentru profilul si informatiile de pe siteul meu).

    Urmeaza o perioada de studiu pentru a vedea care pozitionare si ce tip sunt agreate de vizitatori..

  • O implicare a afiliatului ca la carte este respectarea „contractului” de a pune bannere in locuri cat mai bune si integrate in site.

  • Pingback: Dement.Ro » ProfitShare by eMag()

  • Folosit google tool pentru zona cu cea mai mare posibilitate de click pe site alaturi de o integrare buna.

  • Sistem de afiliere „ProfitShare” + Campanie de promovare „Resigilate de la eMAG” + Instrument de promovare „Generator de Linkuri Text” + 3 nopti nedormite * (programare + design) = http://www.resigilate.ro

  • Eu am pus un banner destul de mare, in susul paginii, care apare pe toate paginile site-ului
    site-ul e cam nou si nu prea am vizitatori de aceea nu prea ma astept la rezultate bune 🙂

  • http://krystyana84.blogspot.com/ nu cred ca un numar mare de bannere uriase este solutia; crt-ul poate scadea foarte mult; eu am ales schimbarea zilnica a unui banner de cea mai tare oferta e-mag a zilei si am inceput ca in postarile in care este vorba despre obiecte ce pot fi regasite si pe emag, sa fac legaturi catre paginile acelor produse, dat fiin profilul blogului, daca un om se inscrie la un concurs o face pentru ca vrea acel obiect si poate daca nu il castiga, se decide sa il comande

  • Integrarea linkurilor exacte cu un continut targetat este cheia fericirii afiliatului 🙂 Exemplu http://www.gadgetnews.ro/20090404343/telefoane-mobile/nokia-5800-xpressmusic-dupa-44-de-zile-de-convietuire.html

  • Pingback: Concurs eMAG Profitshare - Ultima zi | Vlad Gidea()

  • Asa am facut!Puteti vedea pe blog!

  • Sal vreau sa intreb si eu de exemplu descriu un laptop vorbesc despre avantajele si dezavantajele si ultima oara vreau sa adaug un link catre profolul meu emag la categoria laptop-uri pentru a putea fi cumparat vreau sa stiu cum pot face asta

    • Raluca

      @laptop hp Daca vrei sa folosesti un text link, iti alegi mai intai un produs sau o promotie din cadrul website-ului eMAG.ro pe care vrei sa o promovezi, copiezi link-ul din bara de adresa si il introduci in contul tau de Profitshare la „Instrumente de promovare” – „Generator de linkuri text” in campul „Link eMAG:”, ii dai o denumire si apoi apesi pe butonul „Genereaza”. La apasarea butonului ti se va genera codul de introdus in website-ul tau si poti sa previzualizezi cum va aparea acesta in partea dreapta a campurilor mentionate. Trebuie apoi sa copiezi si sa introduci codul respectiv in articolul creat din website-ul tau.

Copyright © 2009-2018 Conversion Marketing