Cea mai mare implicare a afiliatului

Ne plac oamenii proactivi. Probabil si voua va plac…

In marketing nu este suficient sa stai cu mainile in san. Un banner neurmarit pe un site nu aduce vanzari. Daca voi v-ati implicat activ in promovarea produselor eMAG si a programului ProfitShare, puteti castiga unul dintre premiile puse la bataie la categoria aceasta.

Postati un articol pe blogul personal (cu pingback aici) in care sa ne povestiti cum ati procedat. Daca nu aveti un blog, puteti lasa un comentariu la acest articol. Un juriu compus din oficiali eMAG si arbitri independenti va alege cele mai interesante idei si le va premia.

Puteti participa si la celelalte categorii ale concursului Premiile ProfitShare.

Update: trebuie sa aduceti argumente in favoarea inscrierii voastre (e.g. „Am postat un articol pe blogul meu despre ProfitShare si am pus X widget-uri de promovare in tot site-ul”). Un mesaj de inscriere de forma „vedeti site-ul meu” nu va fi validat.

Update: Concursul s-a incheiat pe 10 aprilie. Site-urile inscrise vor fi analizate de juriu, iar rezultatele vor fi publicate  joi, 16 aprilie, pe acest blog.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Alex Stoica

Keep calm and smile 🙂

Latest posts by Alex Stoica (see all)

Copyright © 2009-2018 Conversion Marketing