Cea mai originala idee de promovare si targetare

eMAG apreciaza originalitatea si creativitatea in marketing. De aceea premiem cea mai originala idee de promovare si targetare a produselor eMAG sau a serviciului ProfitShare.

Vrem poze cu voi fluturand pancarte in Piata Universitatii. Vrem screenshot-uri cu voi pe webcam, cu ProfitShare scris cu carioca pe frunte. Vrem mesaje neconventionale care promoveaza programul de afiliere. Orice credeti voi ca ar fi mai eficient, numai sa fie inedit.

Pentru a va inscrie la aceasta categorie, trebuie sa scrieti un articol pe blogul pe care ati publicat widgetul (si sa faceti trackback aici) sau sa lasati un comentariu la acest articol in cazul in care site-ul vostru nu este un blog. Povestiti-ne ce idee ati avut. Spuneti-ne cum ati procedat.

Un juriu compus din oficiali eMAG si arbitri independenti va selecta cele mai originale idei si le vor premia astfel:

Puteti participa si la celelalte categorii ale concursului Premiile ProfitShare.

Update: trebuie sa aduceti argumente in favoarea inscrierii voastre (e.g. „Cred ca am ales foarte bine categoria de produse X pentru widget, in conditiile in care site-ul meu trateaza problema Y”). Un mesaj de inscriere de forma „vedeti site-ul meu” nu va fi validat.

Update: Concursul s-a incheiat pe 10 aprilie. Site-urile inscrise vor fi analizate de juriu, iar rezultatele vor fi publicate  joi, 16 aprilie, pe acest blog.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

itrack

Latest posts by itrack (see all)

  • Am creat o animatie „I love eMAG”. Sper sa va placa

  • La mine e perfect targetat (parere personala) insa dat fiind specificul blogului nu pot scrie un articol pe tema asta 🙂

  • Salut, am vizitat toate site-urile din aceasta sectiune si sincer, ma sperie ce am vazut, unii chiar au renuntat la site pentru a avea o pagina de reclame. Nu cred ca asta au dorit cei de la emag.

  • In posturi se face vraja. 😉 Nu in bannere si widgets. Posturi cu link.

  • TopDirector, eu am intrat la majoritatea si chiar si la mine, iar reclamele sunt bine si frumos pozitionate. Nu cred ca exagereaza nimeni. Bine ca si-au dorit un comentator ca tine, iar la urma urmei…fiecare face cum vrea si cum crede ca e bine.

  • PS. Am uitat sa spun ca eu m-am gandit la un tir cu sigla eMAG si ProfitShare.

  • Nu cred ca trebuie comentat felul in care sunt postate reclamele pe site-uri atata timp cat exista un juriu specializat. Fiecare face dupa cum il taie capul. Eu m-am gandit la un tir cu sigla emag.

  • Imi reiau aici o parte din postul la alta categorie. Cea mai buna promovare ar fi relansare emagTV si integrarea in profitshare.

    O alta chestiune ar fi branduirea widgetului intr-o masura mai fina, astfel incat widgeturile sa se incadreaza mai bine in site-ul publisherilor.

    Cat vine vorba de targetare as vedea ca atunci cand introduci site-ul categoriile siteurilor sa fie mult mai corelate cu categoriile produselor.

    Nu stiu in ce masura veti considera util, dar ar fi o idee ca fiecare publisher sa-si creeze o multime de produse asociate fiecarui widget, urmand ca doar acele elemente sa fie rulate in widget (eventual pe prioritati gen pret, stoc, promotie etc.)

    Un lucru interesant ar fi ca publisherii (aici sunt si chestii de confidentialitate…) sa stie care sunt cele mai vandute produse, sau care este ctr-ul pt fiecare produs si as mai adauga pt fiecare produs sa stie rata de conversie ctr -> comenzi finalizate.

  • Propun ca noi cei care trimitem vizitatori catre site-ul emag sa primim in schimb vizitatori sau o suma de bani, deoarece noi trimitem vizitatori dar vizitatorul nu se hotaraste pe moment, poate sa se reintoarca pe site-ul emag dupa 2-3zile si sa cumpere produsul, iar site-ul care a trimis acel vizitator acolo nu castiga nimic.. mi se pare un avantaj enorm pentru emag si un profit infim pt sit-uri , nu zic sa fie un avantaj egal dar nici discrepanta asta; sper ca am fost inteles corect si va doresc o zi buna la toti.

  • Pingback: Premiile ProfitShare de la eMAG - Blogu` Lu` Sorin()

  • Pingback: eMag ProfitShare | uce blog()

  • Dragos

    Salut!Eu mi-am pus pe blogul meu widgeturi dar si o postare de promovare Emag!Dar nu am facut un trackback ca nu stiu cum!Ma poate ajuta cineva?Astept un raspuns!Va multumesc si succes tuturor!

  • Dragos

    Am scris o poezie despre eMAg si am publicat-o!

  • Sistem de afiliere “ProfitShare” + Campanie de promovare “Resigilate de la eMAG” + Instrument de promovare “Generator de Linkuri Text” + 3 nopti nedormite * (programare + design) = http://www.resigilate.ro

    • E superb site-ul tau!Tare as vrea sa aflu secretul trudei tale!;)Bafta

  • Pingback: Deep linking si eficienta lui in afiliere « ProfitShare blog()

  • george

    Puteti promova acest site pe yahoo si astfel veti avea garantat mii de vizitatori,puteti utiliza programe de afiliere cu alte site-uri importante.Promovati site-ul si produsele pe google.Ati putea recompensa pe cei mai buni bloggeri din tara pentru publicitatea pe care o sa v-o faca.Ati putea realiza bannere si le-ati putea posta pe anumite site-uri.Acestea sunt ideile mele pentru a promova site-ul si produsele EMAG!

  • Pingback: Ai cuvantul criza si la statusul de la mess? Uita-te pe www.emag.ro « Geographu’s Blog()

  • Promovare mare este atunci cand faceti un banner care sa sara in ochi foarte usor ceva care fura ochii imediat! si varianta cu redirect dupa cateva sec ( dar aia mi se pare o prostie )

  • Pentru aceasta categorie am pus un widgeturile text in josul paginii, care apare pe toate paginile

  • Am creat un script care determina rezolutia monitorului si, daca moniturul are rezolutia sub 1024, afiseaza intr-un loc vizibil mesajul: „Inca mai folosesti un monitor vechi si mic? Stiai ca energia electrica te costa mai putin cu un monitor LCD?”

    Campania a avut in prima saptamana un CTR de 3 ori mai mare decat al celorlalte campanii promovate pe acelasi site, in timp ce vizitatorii cu rezolutia mai mare nu au fost deranjati de un mesaj neadresat lor.

    Mesajul poate fi vazut pe pagini precum http://vremea.ido.ro/Bucuresti.htm , bineinteles daca ai o rezolutie sub 1024px.

  • http://krystyana84.blogspot.com/ eu incerc sa public zilnic cea mai buna oferta pe care consider eu ca am primit-o de la emag pe mail in ziua aceea si consider ca merge

  • Hai sa incerc si eu 🙂

    Mi s-a parut foarte buna initiativa celor de la emag de a-si crea propriul sistem de afiliere. Eu am lucrat si lucrez f mult in domeniul asta insa pe partea de Uk. Asteptam cu nerabdare sa vad si in Romania sisteme de afiliere.

    In momentul de fata incerc sa targetez vizitatori din motoarele de cautare folosind Google Adwords. Vizitatorii trimisi de mine sunt persoane care cauta intr-adevar produsele promovate de mine (apropo, nu vreau sa fie facut public ce promovez si nici performanta mea :-D) si au nevoie de ele in momentul cautarii. Cred ca target-area este maxima, iar daca produsele de pe eMag au o pagina destinatie care sa atraga clienti, iar preturile sunt ok ar trebui sa mearga bine treaba.
    Metoda aleasa de mine e destul de „ciudatica” pentru ca in momentul de fata eu dau bani din buzunarul meu sa promovez produsele de pe eMag – spre deosebire de cei care deja au un blog si isi publica un articol sau widget pe blog.
    Nu este o metoda noua, sau ingenioasa ci prin teorie ar trebui sa fie profitabila 🙂
    Tinand cost ca „ideea” mea ma costa sa o pun in aplicare voi testa o perioada de timp trimitand vizitatori catre eMag, apoi voi opri campania de promovare asteptand sa vad daca cookie-urile au efect – in cazul in care se fac vanzarile telefonic e destul de aiurea pt mine 🙂
    Hope it will work!

  • Am creat un post special pentru a promova Nokia 5800 prin sistemul de afiliere.

    http://www.gadgetnews.ro/20090404343/telefoane-mobile/nokia-5800-xpressmusic-dupa-44-de-zile-de-convietuire.html

  • Site-ul meu este destinat studentilor, asa ca am pus widget-uri cu o gama variata de produse, deoarece tinerii sunt principalele „persoane fizice” cumparatoare de electronice.

  • Am incercat sa trimiti vizitatori interesati strict de produse folosind sistemul Google Adwords. O persoana care cauta un produs anume pe google vedea o reclama care trimitea vizitatorul pe emag folosind link-ul meu afiliat. Astfel persoanele erau targetate 100%. Am trimis vizitatori putini, insa de calitate.

  • S-a terminat concursul dar tot merita mentionat: http://www.scart.ro

  • Pingback: Concurs eMAG Profitshare - Ultima zi | Vlad Gidea()

Copyright © 2009-2018 Conversion Marketing