Cea mai originala idee de promovare si targetare

eMAG apreciaza originalitatea si creativitatea in marketing. De aceea premiem cea mai originala idee de promovare si targetare a produselor eMAG sau a serviciului ProfitShare.

Vrem poze cu voi fluturand pancarte in Piata Universitatii. Vrem screenshot-uri cu voi pe webcam, cu ProfitShare scris cu carioca pe frunte. Vrem mesaje neconventionale care promoveaza programul de afiliere. Orice credeti voi ca ar fi mai eficient, numai sa fie inedit.

Pentru a va inscrie la aceasta categorie, trebuie sa scrieti un articol pe blogul pe care ati publicat widgetul (si sa faceti trackback aici) sau sa lasati un comentariu la acest articol in cazul in care site-ul vostru nu este un blog. Povestiti-ne ce idee ati avut. Spuneti-ne cum ati procedat.

Un juriu compus din oficiali eMAG si arbitri independenti va selecta cele mai originale idei si le vor premia astfel:

Puteti participa si la celelalte categorii ale concursului Premiile ProfitShare.

Update: trebuie sa aduceti argumente in favoarea inscrierii voastre (e.g. „Cred ca am ales foarte bine categoria de produse X pentru widget, in conditiile in care site-ul meu trateaza problema Y”). Un mesaj de inscriere de forma „vedeti site-ul meu” nu va fi validat.

Update: Concursul s-a incheiat pe 10 aprilie. Site-urile inscrise vor fi analizate de juriu, iar rezultatele vor fi publicate  joi, 16 aprilie, pe acest blog.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Alex Stoica

Latest posts by Alex Stoica (see all)

Copyright © 2009-2018 Conversion Marketing