Prezentarea programului de afiliere: Informatii necesare pentru afiliati

Postat pe 12.04.2016 de catre Claudiu Farcas

Y01VDYAX63

De fiecare dată când lansăm noi programe de afiliere, încercăm să motivăm advertiserii spre a-și prezenta cât mai bine oferta către afiliați. Cum am spus în dese rânduri, afiliații de multe ori pot fi considerați un departament de marketing externalizat companiei. Iar puterea acestui nou departament de marketing este atât de mare pe cât afiliații cunosc ce se întâmplă la advertiserul pe care aceștia îl promovează.

Din experiențe anterioare, am sesizat că atunci când advertiserul oferă informații complete despre produsele pe care le comercializeaza, feedback-ul afiliaților este mult mai bun, aceștia promovând advertiserul cu informații mult mai complete. Iar atunci când informațiile transmise de către afiliați audiențelor pe care aceștia le gestionează, clientul poate fi mult mai aproape de achiziție.

Comisionul sau perioada de recurență de mult nu mai sunt principalele motive pentru care un super-afiliat alege să promoveze sau nu un comerciant. De cele mai multe ori este o testare, iar în această testare afiliații vor urmări raportul dintre investiție (fie că este timp sau investiție financiară) în raport cu valoarea comisioanelor obținute.

Prin urmare, un advertiser ar trebui să precizeze afiliaților o rată de conversie pe care aceștia o pot obține (dacă se poate defalcată chiar pe tip de conținut: content, social, PPC), valoarea medie a tranzacției și dacă informația este disponibilă advertiserului – chiar și perioada de decizie la care se așteaptă ca un client să cumpere produsele comercializate. Desigur, perioada de decizie poate fi foarte mică pe anumite industrii, exemple notabile fiind categoriile de Carti sau Home & Deco.

Și chiar și oferind informațiile de mai sus, performanțele vor fi mult diferite între afiliați datorită audiențelor către care se adresează. Și atunci, advertiserului ar trebui să comunice afiliaților cheie date despre segmentul de client către care se adresează el ca business – cine este clientul său tipic. Având aceste ingrediente, afiliații vor putea să decidă mult mai ușor dacă pot să promoveze cu succes iar advertiserul se va ridica într-o ligă de elită a advertiserilor care oferă informații cu adevărat prețioase afiliaților.

Care ar trebui să fie următorii pași?

Fiecare advertiser în Profitshare are o pagină publică gândită pentru prezentarea programului de afiliere și recrutarea afiliaților. Evaluați dacă informațiile prezentate pe pagina voastră de advertiser sunt utile cu adevărat afiliaților și trimiteți-ne textele pentru a le modifica. Dacă nu sunteți confortabili cu prezentarea publică a datelor în detaliu, un minim pe care puteți să îl aplicați este să trimiteți către tot 10 afiliați din programul vostru date mai concrete despre magazinul vostru online. De multe ori afiliații pot veni chiar cu soluții pentru îmbunătățirea ratei de conversie, pentru că este în interesul tuturor ca acest lucru să se întâmple.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+

Tag-uri:

Prezentarea programului de afiliere: Informatii necesare pentru afiliati

Postat pe 12.04.2016 de catre Claudiu Farcas

Y01VDYAX63

De fiecare dată când lansăm noi programe de afiliere, încercăm să motivăm advertiserii spre a-și prezenta cât mai bine oferta către afiliați. Cum am spus în dese rânduri, afiliații de multe ori pot fi considerați un departament de marketing externalizat companiei. Iar puterea acestui nou departament de marketing este atât de mare pe cât afiliații cunosc ce se întâmplă la advertiserul pe care aceștia îl promovează.

Din experiențe anterioare, am sesizat că atunci când advertiserul oferă informații complete despre produsele pe care le comercializeaza, feedback-ul afiliaților este mult mai bun, aceștia promovând advertiserul cu informații mult mai complete. Iar atunci când informațiile transmise de către afiliați audiențelor pe care aceștia le gestionează, clientul poate fi mult mai aproape de achiziție.

Comisionul sau perioada de recurență de mult nu mai sunt principalele motive pentru care un super-afiliat alege să promoveze sau nu un comerciant. De cele mai multe ori este o testare, iar în această testare afiliații vor urmări raportul dintre investiție (fie că este timp sau investiție financiară) în raport cu valoarea comisioanelor obținute.

Prin urmare, un advertiser ar trebui să precizeze afiliaților o rată de conversie pe care aceștia o pot obține (dacă se poate defalcată chiar pe tip de conținut: content, social, PPC), valoarea medie a tranzacției și dacă informația este disponibilă advertiserului – chiar și perioada de decizie la care se așteaptă ca un client să cumpere produsele comercializate. Desigur, perioada de decizie poate fi foarte mică pe anumite industrii, exemple notabile fiind categoriile de Carti sau Home & Deco.

Și chiar și oferind informațiile de mai sus, performanțele vor fi mult diferite între afiliați datorită audiențelor către care se adresează. Și atunci, advertiserului ar trebui să comunice afiliaților cheie date despre segmentul de client către care se adresează el ca business – cine este clientul său tipic. Având aceste ingrediente, afiliații vor putea să decidă mult mai ușor dacă pot să promoveze cu succes iar advertiserul se va ridica într-o ligă de elită a advertiserilor care oferă informații cu adevărat prețioase afiliaților.

Care ar trebui să fie următorii pași?

Fiecare advertiser în Profitshare are o pagină publică gândită pentru prezentarea programului de afiliere și recrutarea afiliaților. Evaluați dacă informațiile prezentate pe pagina voastră de advertiser sunt utile cu adevărat afiliaților și trimiteți-ne textele pentru a le modifica. Dacă nu sunteți confortabili cu prezentarea publică a datelor în detaliu, un minim pe care puteți să îl aplicați este să trimiteți către tot 10 afiliați din programul vostru date mai concrete despre magazinul vostru online. De multe ori afiliații pot veni chiar cu soluții pentru îmbunătățirea ratei de conversie, pentru că este în interesul tuturor ca acest lucru să se întâmple.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing