Ce produse poti promova cu succes in campania Back to School?

Postat pe 14.08.2015 de catre Claudiu Farcas

produse back to school
Am lansat concursul pentru afiliati Back to School intr-o perioada in care, traditional vorbind, ratele de conversie ale magazinelor online cresc si revine mood-ul de cumparare al consumatorilor, mai ales ca acum se termina sezonul in care clientii se afla in concedii si, drept urmare, timpul de navigare pe internet este scazut. La nivel de retea, statistic vorbind, luna septembrie a anului trecut fata de luna iulie a insemnat pentru Profitshare un plus de 70% in numarul de click-uri si aproape o dublare a numarului de conversii. Asadar, acordati atentia cuvenita pentru aceasta perioada!

Tot acum se fac multe cumparaturi pentru inceputul scolii. Probabil va amintiti si voi de emotia cumparaturilor de inceput de toamna, cand schimbati atat garderoba, cat si asteptati sa vedeti care vor fi noile rechizite. Totusi, fata de acum 10-15 ani lucrurile s-au schimbat, iar noile „rechizite” au devenit de cele mai multe ori un laptop sau un telefon nou, o tableta sau chiar licente de produse software.

In cele ce urmeaza va recomandam cateva tipuri de produse care se preteaza campaniei Back to School si care va pot ajuta sa obtineti comisioane semnificative si prin urmare si puncte multe care sa va asigure un loc fruntas in clasamentul final „Back to School”!

Laptopuri, tablete si telefoane mobile

General vorbind in Profitshare oferta de produse IT&C este extrem de bogata, cu advertiseri de top care vand aceste produse si ofera comisioane generoase intre 3% si chiar 12% (CITGrup). Asadar, pe langa cele 5 puncte pe care le obtineti pentru orice comision in clasamentul Back to School, va asigurati si un comision care poate fi foarte consistent – nu de putine ori comisionul pentru un laptop vandut fiind de cel putin 100 lei.

Pe langa laptopuri, poti sa incerci inclusiv promovarea licentelor software; am sesizat o crestere importanta pe categoriile de sisteme de operare si software antivirus in ultimii ani.

Haine & Incaltaminte

Avantajul produselor de imbracaminte este dat de faptul ca, de multe ori, clientul le achizitioneaza fara sa aiba neaparat in plan acest lucru, asadar puteti sa folositi numeroase abordari in a promova aceste produse. Sesizam ca Facebook Ads atrage multe conversii pe nisa aceasta si desi comenzile aferente sunt de o valoare medie mai mica decat pe categoria IT, advertiserii ofera comisioane procentuale mari. Kurtmann si dEpurtat sunt advertiseri de top in Profitshare si sunt si parteneri in Campania Profitshare Back to School.

Carti, Rechizite & Manuale Scolare

Poate chiar cu aceasta categorie trebuia sa incepem enumerarea, insa este oarecum logic sa vrei sa le promovezi la final de vara, cand se apropie inceputul scolii. Va sugeram sa alcatuiti efectiv liste de cumparaturi pentru cei care se vor ocupa de achizitia tuturor celor necesare pentru noul an scolar. Acestea pot fi chiar personalizate in functie de sexul copilului sau de preferintele lui in materie de personaje sau eroi (cu ghiozdane, penare si coperti tematice de caiete).

Pune foarte mare accent pe rechizite – fata de acum cativa ani, sa cumperi rechizite este mult mai usor si clientul are si avantajul compararii preturilor din mai multe magazine online.

Tu ce alte idei de categorii ai pentru a promova in perioada Back to School?

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook

Tag-uri: , ,

Ce produse poti promova cu succes in campania Back to School?

Postat pe 14.08.2015 de catre Claudiu Farcas

produse back to school
Am lansat concursul pentru afiliati Back to School intr-o perioada in care, traditional vorbind, ratele de conversie ale magazinelor online cresc si revine mood-ul de cumparare al consumatorilor, mai ales ca acum se termina sezonul in care clientii se afla in concedii si, drept urmare, timpul de navigare pe internet este scazut. La nivel de retea, statistic vorbind, luna septembrie a anului trecut fata de luna iulie a insemnat pentru Profitshare un plus de 70% in numarul de click-uri si aproape o dublare a numarului de conversii. Asadar, acordati atentia cuvenita pentru aceasta perioada!

Tot acum se fac multe cumparaturi pentru inceputul scolii. Probabil va amintiti si voi de emotia cumparaturilor de inceput de toamna, cand schimbati atat garderoba, cat si asteptati sa vedeti care vor fi noile rechizite. Totusi, fata de acum 10-15 ani lucrurile s-au schimbat, iar noile „rechizite” au devenit de cele mai multe ori un laptop sau un telefon nou, o tableta sau chiar licente de produse software.

In cele ce urmeaza va recomandam cateva tipuri de produse care se preteaza campaniei Back to School si care va pot ajuta sa obtineti comisioane semnificative si prin urmare si puncte multe care sa va asigure un loc fruntas in clasamentul final „Back to School”!

Laptopuri, tablete si telefoane mobile

General vorbind in Profitshare oferta de produse IT&C este extrem de bogata, cu advertiseri de top care vand aceste produse si ofera comisioane generoase intre 3% si chiar 12% (CITGrup). Asadar, pe langa cele 5 puncte pe care le obtineti pentru orice comision in clasamentul Back to School, va asigurati si un comision care poate fi foarte consistent – nu de putine ori comisionul pentru un laptop vandut fiind de cel putin 100 lei.

Pe langa laptopuri, poti sa incerci inclusiv promovarea licentelor software; am sesizat o crestere importanta pe categoriile de sisteme de operare si software antivirus in ultimii ani.

Haine & Incaltaminte

Avantajul produselor de imbracaminte este dat de faptul ca, de multe ori, clientul le achizitioneaza fara sa aiba neaparat in plan acest lucru, asadar puteti sa folositi numeroase abordari in a promova aceste produse. Sesizam ca Facebook Ads atrage multe conversii pe nisa aceasta si desi comenzile aferente sunt de o valoare medie mai mica decat pe categoria IT, advertiserii ofera comisioane procentuale mari. Kurtmann si dEpurtat sunt advertiseri de top in Profitshare si sunt si parteneri in Campania Profitshare Back to School.

Carti, Rechizite & Manuale Scolare

Poate chiar cu aceasta categorie trebuia sa incepem enumerarea, insa este oarecum logic sa vrei sa le promovezi la final de vara, cand se apropie inceputul scolii. Va sugeram sa alcatuiti efectiv liste de cumparaturi pentru cei care se vor ocupa de achizitia tuturor celor necesare pentru noul an scolar. Acestea pot fi chiar personalizate in functie de sexul copilului sau de preferintele lui in materie de personaje sau eroi (cu ghiozdane, penare si coperti tematice de caiete).

Pune foarte mare accent pe rechizite – fata de acum cativa ani, sa cumperi rechizite este mult mai usor si clientul are si avantajul compararii preturilor din mai multe magazine online.

Tu ce alte idei de categorii ai pentru a promova in perioada Back to School?

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2018 Conversion Marketing