Promovarea in afiliere pentru luna martie

Postat pe 19.02.2013 de catre Raluca

martisor

Recomandarile oferite in continuare pot fi aplicate pentru oricare dintre advertiserii ce vand produse similare. Vezi toti advertiserii si ce categorii de produse vand in contul de afiliat, la sectiunea “catalog advertiseri”.

De Ziua Indragostitilor v-am indemnat sa nu ratati oportunitatea de a strange comisioane si sa dezvoltati o strategie de promovare personalizata pentru cei ce se aflau in cautarea de cadouri pentru aceasta ocazie. Rezultatele nu au intarziat sa apara si ati reusit sa strangeti peste 70.000 de lei din comisioane, in conturile voastre de afiliat. Asa cum era de asteptat, cei ce au cumparat cadouri online s-au indreptat catre produsele de ingrijire personala, categorie ce a inregistrat o crestere de 64% ca numar de produse comandate fata de anul trecut, in aceasi perioada (prima parte a lunii februarie). Si valoarea medie a unei comenzi este in crestere, aceasta ajungand in 2013 la aproape 800 de lei pe comanda (tot pentru prima parte a lunii februarie).

Ziua Indragostitilor de anul acesta a fost un exemplu bun pentru o promovare personalizata in functie de un eveniment de interes general. O strategie dedicata pentru fiecare sarbatoare sau eveniment asemanator ar trebui sa fie adoptata de fiecare afiliat pentru atragerea unui numar cat mai mare de comisioane. Si veti avea ocazia sa faceti asta foarte curand, avand in vedere ca se apropie 1 si 8 martie. Atat sosirea primaverii, cat si sarbatoarea martisorului si a mamelor au potentialul de a creste vanzarea anumitor produse din eMAG. Vor fi din nou cautate cadourile, dar de data aceasta pentru femei, iar produsele precum cele pentru gradinarit, asigurarile de calatorie, aparatele foto, sisteme de navigatie pentru masina vor fi din ce in ce mai cautate odata cu incalzirea vremii si cu posibilitatea de a ne desfasura afara, la aer liber. Un pont in plus: am observat ca si e-book reader-ele sunt mai cautate incepand cu luna martie.

Pentru cadourile femeilor puteti miza in continuare pe produsele din categoria „Ingrijire personala”, precum si pe electrocasnicele mici menite sa usureze munca de acasa: espressoare si cafetiere, masini de preparat painea, roboti de bucatarie, storcatoare, friteuze, aparate de gatit la abur, gratare electrice, aparatele pentru preparat deserturi. Nu uitati ca incepand de saptamana trecuta au aparut „Cosmeticele” in gama de produse oferite de eMAG, ce pot fi promovare pentru un castig in afiliere de 6% din fiecare comanda specifica.

Ca modalitate de promovare a produselor sugerate mai sus va puteti folosi de articolele dedicate sarbatorii primaverii, cu toate evenimentele ce intampina aceasta schimbare de anotimp. Puteti crea o clasificare a celor mai potrivite cadouri de oferit in functie de varsta si temperamentul femeii ce il va primi.

Puteti indemna audienta sa profite din plin de imblanzirea vremii prin articole sau postari care amintesc de activitatile de exterior si cum putem profita din plin de ele echipandu-ne corespunzator. Aparatele foto sunt necesare pentru pasionatii ce vor sa surprinda schimbarea naturii, parintii isi vor putea scoate copii la joaca alaturi de jucariile pentru afara precum masinute, triciclete, leagane, cosuri pentru baschet s.a. Va puteti identifica o nisa care se pliaza pe evenimentele ce se apropie pentru a explora diverse modalitati de a face promovarea in afiliere.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Promovarea in afiliere pentru luna martie

Postat pe 19.02.2013 de catre Raluca

martisor

Recomandarile oferite in continuare pot fi aplicate pentru oricare dintre advertiserii ce vand produse similare. Vezi toti advertiserii si ce categorii de produse vand in contul de afiliat, la sectiunea “catalog advertiseri”.

De Ziua Indragostitilor v-am indemnat sa nu ratati oportunitatea de a strange comisioane si sa dezvoltati o strategie de promovare personalizata pentru cei ce se aflau in cautarea de cadouri pentru aceasta ocazie. Rezultatele nu au intarziat sa apara si ati reusit sa strangeti peste 70.000 de lei din comisioane, in conturile voastre de afiliat. Asa cum era de asteptat, cei ce au cumparat cadouri online s-au indreptat catre produsele de ingrijire personala, categorie ce a inregistrat o crestere de 64% ca numar de produse comandate fata de anul trecut, in aceasi perioada (prima parte a lunii februarie). Si valoarea medie a unei comenzi este in crestere, aceasta ajungand in 2013 la aproape 800 de lei pe comanda (tot pentru prima parte a lunii februarie).

Ziua Indragostitilor de anul acesta a fost un exemplu bun pentru o promovare personalizata in functie de un eveniment de interes general. O strategie dedicata pentru fiecare sarbatoare sau eveniment asemanator ar trebui sa fie adoptata de fiecare afiliat pentru atragerea unui numar cat mai mare de comisioane. Si veti avea ocazia sa faceti asta foarte curand, avand in vedere ca se apropie 1 si 8 martie. Atat sosirea primaverii, cat si sarbatoarea martisorului si a mamelor au potentialul de a creste vanzarea anumitor produse din eMAG. Vor fi din nou cautate cadourile, dar de data aceasta pentru femei, iar produsele precum cele pentru gradinarit, asigurarile de calatorie, aparatele foto, sisteme de navigatie pentru masina vor fi din ce in ce mai cautate odata cu incalzirea vremii si cu posibilitatea de a ne desfasura afara, la aer liber. Un pont in plus: am observat ca si e-book reader-ele sunt mai cautate incepand cu luna martie.

Pentru cadourile femeilor puteti miza in continuare pe produsele din categoria „Ingrijire personala”, precum si pe electrocasnicele mici menite sa usureze munca de acasa: espressoare si cafetiere, masini de preparat painea, roboti de bucatarie, storcatoare, friteuze, aparate de gatit la abur, gratare electrice, aparatele pentru preparat deserturi. Nu uitati ca incepand de saptamana trecuta au aparut „Cosmeticele” in gama de produse oferite de eMAG, ce pot fi promovare pentru un castig in afiliere de 6% din fiecare comanda specifica.

Ca modalitate de promovare a produselor sugerate mai sus va puteti folosi de articolele dedicate sarbatorii primaverii, cu toate evenimentele ce intampina aceasta schimbare de anotimp. Puteti crea o clasificare a celor mai potrivite cadouri de oferit in functie de varsta si temperamentul femeii ce il va primi.

Puteti indemna audienta sa profite din plin de imblanzirea vremii prin articole sau postari care amintesc de activitatile de exterior si cum putem profita din plin de ele echipandu-ne corespunzator. Aparatele foto sunt necesare pentru pasionatii ce vor sa surprinda schimbarea naturii, parintii isi vor putea scoate copii la joaca alaturi de jucariile pentru afara precum masinute, triciclete, leagane, cosuri pentru baschet s.a. Va puteti identifica o nisa care se pliaza pe evenimentele ce se apropie pentru a explora diverse modalitati de a face promovarea in afiliere.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2018 Conversion Marketing