Promovarea în website-urile și blog-urile culinare

Postat pe 26.02.2013 de catre Raluca

website-urile culinare

Recomandarile oferite in continuare pot fi aplicate pentru oricare dintre advertiserii ce vand produse similare. Vezi toti advertiserii si ce categorii de produse vand in contul de afiliat, la sectiunea “catalog advertiseri”. 

Ne bucurăm să vedem că afiliații Profitshare au website-uri culinare sau de nutriție extrem de interesante și bine construite. Cu siguranță pentru mulți din ei website-ul a pornit din pasiunea pentru gătit și a ajuns să crească având cititori numeroși în fiecare zi.

Activitatea de afiliere pentru acest gen de website-uri poate să genereze rezultate mai mult decât mulțumitoare, fiind o nișă cu un potențial ridicat pentru vânzarea de produse targetate corect. Pentru afiliații care dețin un website culinar sau intenționează să își creeze unul vă prezentăm câteva sugestii pentru promovarea realizată.

  • Alegerea produselor pentru promovare – produsele incluse în promovarea din website-urile culinare trebuie să se muleze pe subiectul general. Astfel, orice ar putea să fie relevant pentru gătit sau gastronomie poate fi promovat aici. eMAG are o gamă generoasă de produse pentru bucătărie și gătit (peste 1500) din care le puteți alege pe cele mai potrivite în funcție de strategia de promovare adoptată și de conținutul publicat.

Dintre aceste produse vă amintim de electrocasnicele mari, pentru echiparea bucătăriilor: frigidere, aragazuri, mașini de spălat vase, încorporabile: plite, cuptoare, hote. Apoi eMAG mai are și electrocasnicele mici care pot ajuta la prepararea bunătăților pe care unii afiliați le prezintă cititorilor în website, oferindu-le astfel recomandarea și garanția că respectivele produse pot fi folosite cu încredere: aparate pentru prepararea băuturilor: esspresoare, cafetiere, râșnițe, storcătoare, fierbătoare; aparate destinate preparării pâinii: mașini de făcut pâine, toaster-e, sandwich maker-e; roboți de bucătărie, mașini de tocat, blender-e, mixere, tigăi, vase pentru gătit și multe, multe altele.

Pe lângă electrocasnice, eMAG mai oferă peste 170 de cărți de gastronomie ce pot fi o completare bună pentru rețetele deja prezentate în website-ul vostru culinar.

O scurtă analiză a produselor disponibile în eMAG nu ar trebui omisă deoarece stocurile și varietatea de produse comercializate se actualizează frecvent și pot sa releve surprize plăcute pentru împătimiții în ale gătitului.

  • Folosirea instrumentului de promovare potrivit  – aveți două posibilități principale prin care puteți să promovați produsele eMAG într-un website culinar: prin intermediul link-urilor și prin widget-uri.

Promovarea folosind link-urile de afiliere poate fi foarte eficientă în cadrul articolelor publicate în website. Dacă vreți să expuneți o rețetă nouă, aveți posibilitatea să generați comisioane în conturile de afiliat menționând printr-un link de afiliere că ați folosit un aparat electrocasnic din oferta eMAG.

Puteți chiar dedica o serie de articole legate de diversitatea de preparate obținute cu ajutorul unui anumit aparat sau ustensilă pe care o recomandați cititorilor.

A doua opțiune este promovarea prin intermediul widget-urilor. Aceste instrumente oferă cititorilor o reprezentare vizuală a produselor promovate și pot să însoțească conținutul website-ului într-o porțiune a paginilor foarte bine vizibilă și la îndemână pentru a încuraja click-urile.

  • Identificarea unor produse conexe de interes – Pe lângă promovarea electrocasnicelor și a cărților de gastronomie, puteți depista alte câteva produse ce s-ar putea afla în aria de interes a cititorilor voștri.

Acest lucru presupune alocarea unui timp pentru cunoașterea audienței website-ului. Puteți descoperi, de exemplu, că audiența voastră este compusă în mare parte din femei, între 27 și 35 de ani cărora li s-ar putea recomanda și produse cosmetice. Dacă veți reuși să identificați în manieră asemănătoare o altă categorie de produse de interes, încercați să plasați totuși promovarea lor pe plan secundar, fără a pierde din specificul website-ului cu care ați reușit să vă fidelizați vizitatorii.

Promovarea în website-urile culinare poate să fie la fel de inventivă precum rețetele sau articolele oferite cititorilor voștri. Aveți numeroase produse de calitate disponibile în eMAG ce se pliază pentru o promovare relevantă în afiliere, potrivită segmentului de utilizatori interesați de acest subiect.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Promovarea în website-urile și blog-urile culinare

Postat pe 26.02.2013 de catre Raluca

website-urile culinare

Recomandarile oferite in continuare pot fi aplicate pentru oricare dintre advertiserii ce vand produse similare. Vezi toti advertiserii si ce categorii de produse vand in contul de afiliat, la sectiunea “catalog advertiseri”. 

Ne bucurăm să vedem că afiliații Profitshare au website-uri culinare sau de nutriție extrem de interesante și bine construite. Cu siguranță pentru mulți din ei website-ul a pornit din pasiunea pentru gătit și a ajuns să crească având cititori numeroși în fiecare zi.

Activitatea de afiliere pentru acest gen de website-uri poate să genereze rezultate mai mult decât mulțumitoare, fiind o nișă cu un potențial ridicat pentru vânzarea de produse targetate corect. Pentru afiliații care dețin un website culinar sau intenționează să își creeze unul vă prezentăm câteva sugestii pentru promovarea realizată.

  • Alegerea produselor pentru promovare – produsele incluse în promovarea din website-urile culinare trebuie să se muleze pe subiectul general. Astfel, orice ar putea să fie relevant pentru gătit sau gastronomie poate fi promovat aici. eMAG are o gamă generoasă de produse pentru bucătărie și gătit (peste 1500) din care le puteți alege pe cele mai potrivite în funcție de strategia de promovare adoptată și de conținutul publicat.

Dintre aceste produse vă amintim de electrocasnicele mari, pentru echiparea bucătăriilor: frigidere, aragazuri, mașini de spălat vase, încorporabile: plite, cuptoare, hote. Apoi eMAG mai are și electrocasnicele mici care pot ajuta la prepararea bunătăților pe care unii afiliați le prezintă cititorilor în website, oferindu-le astfel recomandarea și garanția că respectivele produse pot fi folosite cu încredere: aparate pentru prepararea băuturilor: esspresoare, cafetiere, râșnițe, storcătoare, fierbătoare; aparate destinate preparării pâinii: mașini de făcut pâine, toaster-e, sandwich maker-e; roboți de bucătărie, mașini de tocat, blender-e, mixere, tigăi, vase pentru gătit și multe, multe altele.

Pe lângă electrocasnice, eMAG mai oferă peste 170 de cărți de gastronomie ce pot fi o completare bună pentru rețetele deja prezentate în website-ul vostru culinar.

O scurtă analiză a produselor disponibile în eMAG nu ar trebui omisă deoarece stocurile și varietatea de produse comercializate se actualizează frecvent și pot sa releve surprize plăcute pentru împătimiții în ale gătitului.

  • Folosirea instrumentului de promovare potrivit  – aveți două posibilități principale prin care puteți să promovați produsele eMAG într-un website culinar: prin intermediul link-urilor și prin widget-uri.

Promovarea folosind link-urile de afiliere poate fi foarte eficientă în cadrul articolelor publicate în website. Dacă vreți să expuneți o rețetă nouă, aveți posibilitatea să generați comisioane în conturile de afiliat menționând printr-un link de afiliere că ați folosit un aparat electrocasnic din oferta eMAG.

Puteți chiar dedica o serie de articole legate de diversitatea de preparate obținute cu ajutorul unui anumit aparat sau ustensilă pe care o recomandați cititorilor.

A doua opțiune este promovarea prin intermediul widget-urilor. Aceste instrumente oferă cititorilor o reprezentare vizuală a produselor promovate și pot să însoțească conținutul website-ului într-o porțiune a paginilor foarte bine vizibilă și la îndemână pentru a încuraja click-urile.

  • Identificarea unor produse conexe de interes – Pe lângă promovarea electrocasnicelor și a cărților de gastronomie, puteți depista alte câteva produse ce s-ar putea afla în aria de interes a cititorilor voștri.

Acest lucru presupune alocarea unui timp pentru cunoașterea audienței website-ului. Puteți descoperi, de exemplu, că audiența voastră este compusă în mare parte din femei, între 27 și 35 de ani cărora li s-ar putea recomanda și produse cosmetice. Dacă veți reuși să identificați în manieră asemănătoare o altă categorie de produse de interes, încercați să plasați totuși promovarea lor pe plan secundar, fără a pierde din specificul website-ului cu care ați reușit să vă fidelizați vizitatorii.

Promovarea în website-urile culinare poate să fie la fel de inventivă precum rețetele sau articolele oferite cititorilor voștri. Aveți numeroase produse de calitate disponibile în eMAG ce se pliază pentru o promovare relevantă în afiliere, potrivită segmentului de utilizatori interesați de acest subiect.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2018 Conversion Marketing