Rapoarte noi: Acum vezi si calitatea traficului.

Postat pe 17.03.2009 de catre Eugen

Vrei sa stii ce fac vizitatorii pe care ii directionezi catre eMAG.ro? Acum ai posibilitatea sa vezi cati utilizatori unici ai directionat, cate pagini au vizualizat acestia si care este rata de bounce pentru acesti utilizatori.

raport_grafic_calitate_trafic

Daca nu esti sigur de semnificatia indicatorilor din grafic, iti dau cateva explicatii:

Pagini vizualizate – numarul de pagini din eMAG.ro vizualizate de utilizatorii directionati de afiliat;
Utilizatori unici – numarul de utilizatori unici directionati catre eMAG.ro;
Pagini/Utilizator – numarul mediu de pagini vizualizate de un utilizator unic;
Bounce – procentul mediu de utilizatori care nu continua navigarea pe eMAG.ro, dupa efectuarea click-ului pe unul din instrumentele de promovare. Acest indicator trebuie sa fie cat mai mic. Valorile sale normale se situeaza intre 20 si 30%.

Pe langa acestea, poti vizualiza care sunt categoriile de produse de care sunt interesati vizitatorii site-ului tau. Aceste informatii sunt disponibile in raportul de trafic pe categorii, si te ajuta la o targetare mai eficienta a instrumentelor de promovare.

Rapoartele de calitate a traficului si de trafic pe categorii se actualizeaza o singura data pe zi, in cursul noptii.

O alta noutate este posibilitatea de a filtra rapoartele in functie de instrument de promovare. Poti utiliza aceasta facilitate din sectiune de filtre de pe pagina cu rapoarte.

Acum poti sa targetezi si mai bine vizitatorii site-ului tau. Ai facut inca un pas spre performanta si castig.

Succes!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook

Rapoarte noi: Acum vezi si calitatea traficului.

Postat pe 17.03.2009 de catre Eugen

Vrei sa stii ce fac vizitatorii pe care ii directionezi catre eMAG.ro? Acum ai posibilitatea sa vezi cati utilizatori unici ai directionat, cate pagini au vizualizat acestia si care este rata de bounce pentru acesti utilizatori.

raport_grafic_calitate_trafic

Daca nu esti sigur de semnificatia indicatorilor din grafic, iti dau cateva explicatii:

Pagini vizualizate – numarul de pagini din eMAG.ro vizualizate de utilizatorii directionati de afiliat;
Utilizatori unici – numarul de utilizatori unici directionati catre eMAG.ro;
Pagini/Utilizator – numarul mediu de pagini vizualizate de un utilizator unic;
Bounce – procentul mediu de utilizatori care nu continua navigarea pe eMAG.ro, dupa efectuarea click-ului pe unul din instrumentele de promovare. Acest indicator trebuie sa fie cat mai mic. Valorile sale normale se situeaza intre 20 si 30%.

Pe langa acestea, poti vizualiza care sunt categoriile de produse de care sunt interesati vizitatorii site-ului tau. Aceste informatii sunt disponibile in raportul de trafic pe categorii, si te ajuta la o targetare mai eficienta a instrumentelor de promovare.

Rapoartele de calitate a traficului si de trafic pe categorii se actualizeaza o singura data pe zi, in cursul noptii.

O alta noutate este posibilitatea de a filtra rapoartele in functie de instrument de promovare. Poti utiliza aceasta facilitate din sectiune de filtre de pe pagina cu rapoarte.

Acum poti sa targetezi si mai bine vizitatorii site-ului tau. Ai facut inca un pas spre performanta si castig.

Succes!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2018 Conversion Marketing