Rapoarte noi: Acum vezi si calitatea traficului.

Postat pe 17.03.2009 de catre Eugen

Vrei sa stii ce fac vizitatorii pe care ii directionezi catre eMAG.ro? Acum ai posibilitatea sa vezi cati utilizatori unici ai directionat, cate pagini au vizualizat acestia si care este rata de bounce pentru acesti utilizatori.

raport_grafic_calitate_trafic

Daca nu esti sigur de semnificatia indicatorilor din grafic, iti dau cateva explicatii:

Pagini vizualizate – numarul de pagini din eMAG.ro vizualizate de utilizatorii directionati de afiliat;
Utilizatori unici – numarul de utilizatori unici directionati catre eMAG.ro;
Pagini/Utilizator – numarul mediu de pagini vizualizate de un utilizator unic;
Bounce – procentul mediu de utilizatori care nu continua navigarea pe eMAG.ro, dupa efectuarea click-ului pe unul din instrumentele de promovare. Acest indicator trebuie sa fie cat mai mic. Valorile sale normale se situeaza intre 20 si 30%.

Pe langa acestea, poti vizualiza care sunt categoriile de produse de care sunt interesati vizitatorii site-ului tau. Aceste informatii sunt disponibile in raportul de trafic pe categorii, si te ajuta la o targetare mai eficienta a instrumentelor de promovare.

Rapoartele de calitate a traficului si de trafic pe categorii se actualizeaza o singura data pe zi, in cursul noptii.

O alta noutate este posibilitatea de a filtra rapoartele in functie de instrument de promovare. Poti utiliza aceasta facilitate din sectiune de filtre de pe pagina cu rapoarte.

Acum poti sa targetezi si mai bine vizitatorii site-ului tau. Ai facut inca un pas spre performanta si castig.

Succes!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+

Rapoarte noi: Acum vezi si calitatea traficului.

Postat pe 17.03.2009 de catre Eugen

Vrei sa stii ce fac vizitatorii pe care ii directionezi catre eMAG.ro? Acum ai posibilitatea sa vezi cati utilizatori unici ai directionat, cate pagini au vizualizat acestia si care este rata de bounce pentru acesti utilizatori.

raport_grafic_calitate_trafic

Daca nu esti sigur de semnificatia indicatorilor din grafic, iti dau cateva explicatii:

Pagini vizualizate – numarul de pagini din eMAG.ro vizualizate de utilizatorii directionati de afiliat;
Utilizatori unici – numarul de utilizatori unici directionati catre eMAG.ro;
Pagini/Utilizator – numarul mediu de pagini vizualizate de un utilizator unic;
Bounce – procentul mediu de utilizatori care nu continua navigarea pe eMAG.ro, dupa efectuarea click-ului pe unul din instrumentele de promovare. Acest indicator trebuie sa fie cat mai mic. Valorile sale normale se situeaza intre 20 si 30%.

Pe langa acestea, poti vizualiza care sunt categoriile de produse de care sunt interesati vizitatorii site-ului tau. Aceste informatii sunt disponibile in raportul de trafic pe categorii, si te ajuta la o targetare mai eficienta a instrumentelor de promovare.

Rapoartele de calitate a traficului si de trafic pe categorii se actualizeaza o singura data pe zi, in cursul noptii.

O alta noutate este posibilitatea de a filtra rapoartele in functie de instrument de promovare. Poti utiliza aceasta facilitate din sectiune de filtre de pe pagina cu rapoarte.

Acum poti sa targetezi si mai bine vizitatorii site-ului tau. Ai facut inca un pas spre performanta si castig.

Succes!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
  • poate faceti si niste GIF-uri pentru blogrile care nu suporta javascript, macar cu ofertele promotionale (oferta cu televizorul vechi, cu camra foto veche, monitorul vechi, si altele)

  • Acest site ma ajuta sa gasesc informatiile necesare

  • As vrea sa expun produse electrocasnice din domeniul sitului si nu se poate. Daca puteti face ceva…

  • Stefan Constantinescu

    Pretty graphics 🙂
    Totusi, dpdv al publisherului este mai importanta performanta campaniei per ansamblu.
    Ma refer la un grafic general al campaniei in care sa fie afisat numarul total de clickuri si comisionul total generat de ele.
    Graficul acesta propus de mine este vital in calculul statistic al efortului depus de un publisher pentru o anumita suma de bani.
    Tot din acest grafic urmeaza sa ne dam seama daca este profitabil pentru publisher sa timita 10000 de vizitatori (clickuri) spre emag si sa primeasca in schimb 50 RON de exemplu.

  • Daniel

    Ciudat, la mine, cele doua grafice sunt tot timpul pe 0.

  • buna treaba, eu de la emag mi-am cumparat primul meu laptop, testez si eu acest program sa vedem ce iese.

  • Neo

    e mult mai fain noul design

  • Scriptul nu incarca informatia din site.

  • Este ff buna ideea sa vedem cum merge daca e ok pentru ambele parti campania voi mai introduce reclama emag si in alte site-uri din reteaua mea….

  • Bun… sa vedem ce o sa iasa

  • Pingback: Afilierea cu Emag - Experienta SurfMedia | Surf Media()

  • Florin

    In acele rapoarte ar fi indicat sa dati numarul de utilizatori unici nu un grafic..! si mai multe informatii.
    Sunt anuntat automat cand am 50 de utilizatori unici directionati ???

  • sper sa va creasca vanzariile prin mine am cate 2000 de vizitatori zilnic pe situ meu plus 500 pe forum am si eu produse luate de la voi si is foartemultumit de ele preturile sunt foarte acceptabile bravo

  • buna ziua am fost si pe locul 4 in topul dvs dar nu am primit desi am avut 100 vizite pe zi in blogul meu, care este conditia sa primesti bani?

    • Raluca

      @mares Daca te referi la bonusul de bun venit in valoare de 100 de lei, il vei primi automat in cont in momentul in care sunt directionati 50 de vizitatori unici din instrumentele tale de promovare. Acesti vizitatori nu trebuie sa se repete indiferent de perioada de timp in care se face click-ul, iar bonusul se acorda o singura data. Daca nu ti s-a inregistrat inca bonusul inseamna ca nu au fost indeplinite toate conditiile pe care le-am mentionat.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2018 Conversion Marketing