Saptamanal de marketing online – episodul #25

Postat pe 20.08.2014 de catre Andreea

marketing online

In aceasta editie a Saptamanalului de marketing online, aflam vesti importante de la cei mai mari jucatori online: Google si Facebook. Una buna si una mai putina buna, am putea spune. Poti ghici care-i care? Google ne-a anunta ca din luna septembrie nu va mai exista optiunea „Exact and phrase match” in setarile campaniilor de AdWords. Ce parere aveti, e de bine sau de rau?

In plus, v-am pregatit inca 3 articole despre setarile avansate din Google Webmaster Tool care va vor permite sa utilizati acest instrument la potentialul sau maxim, despre cele mai frecvente greseli din blogging, cat si despre o serie de plugin-uri de Gmail care ne vor face ziua de munca mai usoara si mai productiva.

Spor la citit! Si nu uita sa aplici in siteul tau ce ai invatat aici despre marketing online! 

SEO: 8 setari avansate in Webmaster Tools pe care ar trebui sa le stii

Majoritatea oamenilor care lucreaza in online stiu deja setarile de baza ale acestui instrument pretios, insa exista si setari avansate care te vor ajuta sa iti optimizezi si mai bine siteul pentru cautarile din Google. Credem ca acest articol te va ajuta sa profiti la maximum de avantajele unui astfel de instrument. Iata despre ce este vorba!

Google AdWords: La revedere ” Exact and phrase match” din campaniile Adwords

Google a anuntat recent ca din septembrie optiunea  „exact and phrase match” pentru cuvintele cheie setate in campaniile de Adwords nu va mai fi posibila. Astfel, reclama se va afisa si pe cuvinte sau cautari apropiate. Ce inseamna asta? Inseamna ca pentru cautarea „hainute copii” se va afisa si un anunt care are setate keyword-uri de  tipul „haine copii”, „haine copiii”, „hainute copi”. Poate parea lipsita de importanta aceasta modificare, insa pentru alte cautari, lucruri stau diferit. Citeste articolul pentru a afla ce implicatii are aceasta schimbare!

Social Media: De acum vom stii ce ad si de pe ce device s-a facut conversia din Facebook

Vesti bune de la Facebook! Facebook pune la dispozitia advertiserilor un nou raport , denumit”cross-device reporting”, care iti arata tot parcursul unei conversii, de la primul click pe mobil pana la achizitia finala de pe desktop. Acesta noua schimbare a fost mult asteptata deoarece iti permite sa optimizezi extrem de bine si precis ad-urile. Cu acest lucru, Facebook doreste sa demonstreze sa „Facebook chiar vinde”, insa nu intotdeauna conversia se face imediat. Citeste mai multe detalii despre noul raport!

Blogging: Cele mai frecvente greseli de blogging 

Fie ca ai un blog personal sau ai in grija un blog de companie, se aplica aproximativ aceleasi reguli de blogging si sunt cam aceleasi greseli de evitat. Stii care sunt cele mai frecvente greseli? De la cele mai inofensive pana la cele mai daunatoare, toate sunt prezentate in acest articol, cat si modalitatile prin care le putem repara. Citeste tot articolul!

Gmail: 10 pluginuri pentru Gmail care iti cresc productivitatea

Cred ca ne-am confruntat cu totii, cel putin o data, cu situatii de tipul „De unde setez asta in Gmail?!” Ei bine, cred ca stiti deja, nu putem face chiar totul din Setarile existente. Astfel, au fost create plugin-uri care sa ne faca munca mai usoara si sa ne creasca productivitatea. Iata cele mai bune 10 dintre ele! Suntem convinsi ca le vei gasi foarte practice!

 

Stim ca ti-a fost util acest articol, de aceea te incurajm sa il impartasesti si cu prietenii tai!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Andreea

Tag-uri: , , ,

Saptamanal de marketing online – episodul #25

Postat pe 20.08.2014 de catre Andreea

marketing online

In aceasta editie a Saptamanalului de marketing online, aflam vesti importante de la cei mai mari jucatori online: Google si Facebook. Una buna si una mai putina buna, am putea spune. Poti ghici care-i care? Google ne-a anunta ca din luna septembrie nu va mai exista optiunea „Exact and phrase match” in setarile campaniilor de AdWords. Ce parere aveti, e de bine sau de rau?

In plus, v-am pregatit inca 3 articole despre setarile avansate din Google Webmaster Tool care va vor permite sa utilizati acest instrument la potentialul sau maxim, despre cele mai frecvente greseli din blogging, cat si despre o serie de plugin-uri de Gmail care ne vor face ziua de munca mai usoara si mai productiva.

Spor la citit! Si nu uita sa aplici in siteul tau ce ai invatat aici despre marketing online! 

SEO: 8 setari avansate in Webmaster Tools pe care ar trebui sa le stii

Majoritatea oamenilor care lucreaza in online stiu deja setarile de baza ale acestui instrument pretios, insa exista si setari avansate care te vor ajuta sa iti optimizezi si mai bine siteul pentru cautarile din Google. Credem ca acest articol te va ajuta sa profiti la maximum de avantajele unui astfel de instrument. Iata despre ce este vorba!

Google AdWords: La revedere ” Exact and phrase match” din campaniile Adwords

Google a anuntat recent ca din septembrie optiunea  „exact and phrase match” pentru cuvintele cheie setate in campaniile de Adwords nu va mai fi posibila. Astfel, reclama se va afisa si pe cuvinte sau cautari apropiate. Ce inseamna asta? Inseamna ca pentru cautarea „hainute copii” se va afisa si un anunt care are setate keyword-uri de  tipul „haine copii”, „haine copiii”, „hainute copi”. Poate parea lipsita de importanta aceasta modificare, insa pentru alte cautari, lucruri stau diferit. Citeste articolul pentru a afla ce implicatii are aceasta schimbare!

Social Media: De acum vom stii ce ad si de pe ce device s-a facut conversia din Facebook

Vesti bune de la Facebook! Facebook pune la dispozitia advertiserilor un nou raport , denumit”cross-device reporting”, care iti arata tot parcursul unei conversii, de la primul click pe mobil pana la achizitia finala de pe desktop. Acesta noua schimbare a fost mult asteptata deoarece iti permite sa optimizezi extrem de bine si precis ad-urile. Cu acest lucru, Facebook doreste sa demonstreze sa „Facebook chiar vinde”, insa nu intotdeauna conversia se face imediat. Citeste mai multe detalii despre noul raport!

Blogging: Cele mai frecvente greseli de blogging 

Fie ca ai un blog personal sau ai in grija un blog de companie, se aplica aproximativ aceleasi reguli de blogging si sunt cam aceleasi greseli de evitat. Stii care sunt cele mai frecvente greseli? De la cele mai inofensive pana la cele mai daunatoare, toate sunt prezentate in acest articol, cat si modalitatile prin care le putem repara. Citeste tot articolul!

Gmail: 10 pluginuri pentru Gmail care iti cresc productivitatea

Cred ca ne-am confruntat cu totii, cel putin o data, cu situatii de tipul „De unde setez asta in Gmail?!” Ei bine, cred ca stiti deja, nu putem face chiar totul din Setarile existente. Astfel, au fost create plugin-uri care sa ne faca munca mai usoara si sa ne creasca productivitatea. Iata cele mai bune 10 dintre ele! Suntem convinsi ca le vei gasi foarte practice!

 

Stim ca ti-a fost util acest articol, de aceea te incurajm sa il impartasesti si cu prietenii tai!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Andreea

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing