Saptamanal de marketing online, episodul #36

Postat pe 3.12.2014 de catre Raluca

36

 

Dupa ce ne-am optimizat site-urile si campaniile din afiliere pentru conversiile Black Friday, e momentul sa ne concentram pe acele conversii specifice sezonului rece. In perioada urmatoare se vor cauta cadourile de Sfantul Nicolae si Craciun, clientii isi pot dori imbracaminte si incaltaminte calduroasa si isi vor amenaja locuinta pentru a nu fi luati pe nepregatite de temperaturile scazute de afara.

Cu acest scop am selectat cateva resurse foarte utile atat pe zona de Analytics, cat si pentru cea de PPC, SEO, continut si social media care te pot ajuta sa iti adaptezi promovarea, dar te si pun la curent cu ceea ce se intampla in lumea marketing-ului online.

6 noi optiuni din Google Universal Analytics, utile mai ales pentru SEO

De curand Google Universal Analytics a fost lansat ca update la varinta cu care eram obisnuiti a Analytics-ului. Pentru utilizatorii mai experimentati ai acestui tool, update-ul imbunatateste cu mult felul in care privim datele pe care le colecteaza website-ul nostru. Cea mai mare schimbare se refera la trecerea de la raportarea bazata pe dispozitivele folosite la cea bazata pe utilizatori. Citeste pe indelete despre 6 noi optiuni cu care soseste update-ul si de ce sunt ele utile.

Modalitati prin care iti poti imbunatati ad-urile din retelele sociale

Atunci cand faci promovare in retelele sociale intervine intotdeauna riscul ca ad-urile tale sa treaca neobservate. Pentru a reduce cat mai mult acest risc ai la indemana 4 trucuri care pot capta atentia publicului tau. Vezi pe larg care sunt acestea si de ce creierul nostru este receptiv la ele.

[ebook] 17 mituri despre SEO pe care ar trebui sa le abandonam in 2015

Cei de la Hubspot au pus laolalta un ebook in care aduc la lumina cele mai importante efecte produse de update-urile de la Google pe partea de SEO si argumenteaza renuntarea la 17 mituri care s-au perpetuat de-a lungul anilor pentru acest domeniu. Ebok-ul poate fi descarcat gratuit de oricine este interesat.

Cum diferentiezi contiutul care iti aduce trafic

Atunci cand strategia ta de promovare se bazeaza pe continut este important sa cunosti ce functioneaza si ce nu functioneaza in materie de trafic. Ideal ar fi ca fiecare postare, articol, material publicat online sa genereze un volum mare de trafic, dar in realitate continutul va fi inegal din acest punct de vedere. Aflam cum se diferentiaza continutul care te ajuta cel mai bine sa iti atingi obiectivele de marketing si apoi aplicam ceea ce functioneaza cat mai des atunci cand publicam ceva.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , , ,

Saptamanal de marketing online, episodul #36

Postat pe 3.12.2014 de catre Raluca

36

 

Dupa ce ne-am optimizat site-urile si campaniile din afiliere pentru conversiile Black Friday, e momentul sa ne concentram pe acele conversii specifice sezonului rece. In perioada urmatoare se vor cauta cadourile de Sfantul Nicolae si Craciun, clientii isi pot dori imbracaminte si incaltaminte calduroasa si isi vor amenaja locuinta pentru a nu fi luati pe nepregatite de temperaturile scazute de afara.

Cu acest scop am selectat cateva resurse foarte utile atat pe zona de Analytics, cat si pentru cea de PPC, SEO, continut si social media care te pot ajuta sa iti adaptezi promovarea, dar te si pun la curent cu ceea ce se intampla in lumea marketing-ului online.

6 noi optiuni din Google Universal Analytics, utile mai ales pentru SEO

De curand Google Universal Analytics a fost lansat ca update la varinta cu care eram obisnuiti a Analytics-ului. Pentru utilizatorii mai experimentati ai acestui tool, update-ul imbunatateste cu mult felul in care privim datele pe care le colecteaza website-ul nostru. Cea mai mare schimbare se refera la trecerea de la raportarea bazata pe dispozitivele folosite la cea bazata pe utilizatori. Citeste pe indelete despre 6 noi optiuni cu care soseste update-ul si de ce sunt ele utile.

Modalitati prin care iti poti imbunatati ad-urile din retelele sociale

Atunci cand faci promovare in retelele sociale intervine intotdeauna riscul ca ad-urile tale sa treaca neobservate. Pentru a reduce cat mai mult acest risc ai la indemana 4 trucuri care pot capta atentia publicului tau. Vezi pe larg care sunt acestea si de ce creierul nostru este receptiv la ele.

[ebook] 17 mituri despre SEO pe care ar trebui sa le abandonam in 2015

Cei de la Hubspot au pus laolalta un ebook in care aduc la lumina cele mai importante efecte produse de update-urile de la Google pe partea de SEO si argumenteaza renuntarea la 17 mituri care s-au perpetuat de-a lungul anilor pentru acest domeniu. Ebok-ul poate fi descarcat gratuit de oricine este interesat.

Cum diferentiezi contiutul care iti aduce trafic

Atunci cand strategia ta de promovare se bazeaza pe continut este important sa cunosti ce functioneaza si ce nu functioneaza in materie de trafic. Ideal ar fi ca fiecare postare, articol, material publicat online sa genereze un volum mare de trafic, dar in realitate continutul va fi inegal din acest punct de vedere. Aflam cum se diferentiaza continutul care te ajuta cel mai bine sa iti atingi obiectivele de marketing si apoi aplicam ceea ce functioneaza cat mai des atunci cand publicam ceva.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.
  • Tolea nicoleta

    Buna ziua am si un bloc pe care la confimat si nu stiu cum pot posta pe el ma poate ajuta cineva va rog

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing