Saptamanal de Marketing Online #49

Postat pe 16.04.2015 de catre Alina

49

In marketingul online poti avea idei stralucite dar asta nu se intampla in fiecare zi. Azi iti aratam cateva modalitati prin care sa profiti constant de materialele care au avut succes pe blogul tau, alaturi de o lista de resurse care te pot ajuta sa identifici idei noi in materie de continut. Tot articolul de fata iti prezinta mai multe zone care iti pot aduce inspiratie in social media si iti vorbeste despre oportunitati de promovare pe Facebook explorate mai putin.

Cum se seteaza o limita de frecventa pentru Google AdWords utilizand Google Analytics

Videoclipul din articolul urmator prezinta modalitatea prin care puteti utiliza datele din rapoartele cu privire la numarul de afisari Multi-channel pentru a vă ajuta sa determinati o limita de frecventa pentru anunturile dvs. care ruleaza in reteaua de display Google. Tot aici sunt descrisi pasii necesari pentru a obtine datele corespunzatoare din Google Analytics.

Din ce in ce mai multi consumatori refuza reclamele. Este timpul sa imunizam content marketingul!

La nivel mondial interesul pentru reclame este in continua scadere. In Franta, oamenii pot chiar sa aplice pe cutia postala o placuta cu mesajul „pas de publicite”, evitand astfel primirea de materiale promotionale nedorite. Insa content marketingul poate beneficia de pe urma acestei tendinte. Oamenii aleg aceasta metoda de promovare pentru ca este utila, adresandu-se nevoilor, temerilor sau intereselor lor intr-o maniera informativa si chiar distractiva. Clientii doresc continut. Mai multe detalii pe aceasta tema puteti gasi in articolul de aici.

Cum demaram anunturi dinamice pentru produse pe Facebook (Facebook Dynamic Product Ads)

Anunturile dinamice pentru produse sunt menite sa targeteze automat clientii oferindu-le oferte relevante ce contin produsele pe care acestia le doresc. In ciuda primirii pozitive de care s-au bucurat, exista informatii relativ putine cu privire la anunturile dinamice, din cauza disponibilitatii relativ restranse si a detaliilor mult prea tehnice oferite de Facebook. Articolul acesta va invata sa programati astfel de anunturi in cativa pasi simpli.

De unde poti imprumuta idei pentru noua ta campanie de social media

Marketingul prin social media poate reprezenta o maniera ideala de a te face remarcat insa, daca vrei sa ramai in atentia publicului tinta, trebuie sa fii original. Poti alege sa-ti cauti inspiratia in locuri mai putin obisnuite. Articolul urmator iti prezinta cateva sfaturi in acest sens, parcurgand cateva concepte de succes in marketing provenite din diverse industrii.

Publicam din nou sau rescriem? Cum sa profiti din plin de articolele care au avut succes pe blogul tau

A scrie eficient se traduce prin a verifica si reverifica intregul continut postat anterior, prin a gasi noi cuvinte cheie inteligente sau titluri mai atractive ori prin reformularea atenta a ideilor. Ce facem cand un subiect/o postare s-a bucurat de un succes rasunator? Modificam articolul, il republicam sau il rescriem? Articolul de aici prezinta cateva idei ce te vor ajuta sa intelegi care este continutul care ti-a adus cel mai mult succes si cum poti profita la maxim de ideile tale inspirate.

Instrumente si strategii de cercetare in content marketing

Cand vine vorba de continut se poate intampla sa ai idei despre care stii sigur ca sunt bune si vor avea succes. Insa, la fel de des, poti avea dubii privind modul in care vei prelucra o idee astfel incat sa poata capta atentia publicului. Din fericire, exista o multitudine de strategii si instrumente care sa te ajute sa ai si sa prelucrezi noi idei ori sa perfectionezi ideile mai vechi. Articolul urmator prezinta peste 35 de exemple in acest sens. Citeste-l pentru a afla cum poti identifica, valida, cerceta si executa idei mai bune intr-un timp mai scurt.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Alina

La Profitshare raspund cu placere solicitarilor venite din partea afiliatilor. Pasiunea mea, de mai bine de cinci ani, este bloggingul de frumusete.

Tag-uri: , , ,

Saptamanal de Marketing Online #49

Postat pe 16.04.2015 de catre Alina

49

In marketingul online poti avea idei stralucite dar asta nu se intampla in fiecare zi. Azi iti aratam cateva modalitati prin care sa profiti constant de materialele care au avut succes pe blogul tau, alaturi de o lista de resurse care te pot ajuta sa identifici idei noi in materie de continut. Tot articolul de fata iti prezinta mai multe zone care iti pot aduce inspiratie in social media si iti vorbeste despre oportunitati de promovare pe Facebook explorate mai putin.

Cum se seteaza o limita de frecventa pentru Google AdWords utilizand Google Analytics

Videoclipul din articolul urmator prezinta modalitatea prin care puteti utiliza datele din rapoartele cu privire la numarul de afisari Multi-channel pentru a vă ajuta sa determinati o limita de frecventa pentru anunturile dvs. care ruleaza in reteaua de display Google. Tot aici sunt descrisi pasii necesari pentru a obtine datele corespunzatoare din Google Analytics.

Din ce in ce mai multi consumatori refuza reclamele. Este timpul sa imunizam content marketingul!

La nivel mondial interesul pentru reclame este in continua scadere. In Franta, oamenii pot chiar sa aplice pe cutia postala o placuta cu mesajul „pas de publicite”, evitand astfel primirea de materiale promotionale nedorite. Insa content marketingul poate beneficia de pe urma acestei tendinte. Oamenii aleg aceasta metoda de promovare pentru ca este utila, adresandu-se nevoilor, temerilor sau intereselor lor intr-o maniera informativa si chiar distractiva. Clientii doresc continut. Mai multe detalii pe aceasta tema puteti gasi in articolul de aici.

Cum demaram anunturi dinamice pentru produse pe Facebook (Facebook Dynamic Product Ads)

Anunturile dinamice pentru produse sunt menite sa targeteze automat clientii oferindu-le oferte relevante ce contin produsele pe care acestia le doresc. In ciuda primirii pozitive de care s-au bucurat, exista informatii relativ putine cu privire la anunturile dinamice, din cauza disponibilitatii relativ restranse si a detaliilor mult prea tehnice oferite de Facebook. Articolul acesta va invata sa programati astfel de anunturi in cativa pasi simpli.

De unde poti imprumuta idei pentru noua ta campanie de social media

Marketingul prin social media poate reprezenta o maniera ideala de a te face remarcat insa, daca vrei sa ramai in atentia publicului tinta, trebuie sa fii original. Poti alege sa-ti cauti inspiratia in locuri mai putin obisnuite. Articolul urmator iti prezinta cateva sfaturi in acest sens, parcurgand cateva concepte de succes in marketing provenite din diverse industrii.

Publicam din nou sau rescriem? Cum sa profiti din plin de articolele care au avut succes pe blogul tau

A scrie eficient se traduce prin a verifica si reverifica intregul continut postat anterior, prin a gasi noi cuvinte cheie inteligente sau titluri mai atractive ori prin reformularea atenta a ideilor. Ce facem cand un subiect/o postare s-a bucurat de un succes rasunator? Modificam articolul, il republicam sau il rescriem? Articolul de aici prezinta cateva idei ce te vor ajuta sa intelegi care este continutul care ti-a adus cel mai mult succes si cum poti profita la maxim de ideile tale inspirate.

Instrumente si strategii de cercetare in content marketing

Cand vine vorba de continut se poate intampla sa ai idei despre care stii sigur ca sunt bune si vor avea succes. Insa, la fel de des, poti avea dubii privind modul in care vei prelucra o idee astfel incat sa poata capta atentia publicului. Din fericire, exista o multitudine de strategii si instrumente care sa te ajute sa ai si sa prelucrezi noi idei ori sa perfectionezi ideile mai vechi. Articolul urmator prezinta peste 35 de exemple in acest sens. Citeste-l pentru a afla cum poti identifica, valida, cerceta si executa idei mai bune intr-un timp mai scurt.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Alina

La Profitshare raspund cu placere solicitarilor venite din partea afiliatilor. Pasiunea mea, de mai bine de cinci ani, este bloggingul de frumusete.
  • nasol! m-am jucat putin cu business manager la fb si nu mai pot sa imi reiau pagina de facebook! Cum pot trece inapoi pe fb normal?

    • Raluca

      Daca inteleg bine problema ta, ar trebui sa stii ca Business Manager-ul este un update impus de Facebook pentru toti cei care fac promovare platita pe aceasta retea sociala si nu se mai poate face intoarcerea la modul clasic de advertising. Dar acest update iti permite sa gestionezi campaniile paginii tale si nu ar trebui sa te incurce cu nicio actiune de administrare sau moderare pe pagina. In cazul in care ti-ai scos pagina din Business Manager ar fi indicat sa ii dai din nou „claim” daca mai vrei sa demarezi campanii platite cu ea.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing