Saptamanal de Marketing Online #51

Postat pe 27.04.2015 de catre Alina

51

Intr-un comentariu la un articol de saptamana trecuta o cititoare ne intreba cum poate avea succes in afiliere daca nu detine un blog. Pentru ca suntem convinsi ca multi dintre voi au nevoie de cat mai multe informatii privind promovarea prin Facebook astazi va facem trimitere la un articol ce vorbeste despre cursurile puse la dispozitie gratuit de reteaua de socializare, cursuri destinate in mare parte incepatorilor. Pentru afiliatii nostri cu ceva mai multa experienta abordam din nou subiecte precum PPC, Analytics si AdWords. Povestile si continutul video raman o modalitate de promovare care ajunge la sufletul potentialilor clienti.

Facebook pune la dispozitie training gratuit pentru oamenii de marketing

Inca de anul trecut au aparut indicii conform carora Facebook urma sa lanseze o serie de tutoriale gratuite destinate oamenilor de marketing. Iata ca aceste zvonuri incep sa se concretizeze. Materialele puse la dispozitie de reteaua de socializare sunt destinate in principal incepatorilor, Facebook sesizand nevoia acuta de informatie ajutatoare de calitate pe aceasta zona. Cursurile sunt impartite pe mai multe categorii, abordandu-se teme precum paginile de brand, gestionare de ad-uri, targetare si multe altele. Pentru mai multe detalii va invitam sa cititi articolul urmator.

Imbogateste-ti mixul PPC

Orice cont PPC trebuie sa raspunda la doua intrebari: in ce masura PPC poate sa reprezinte un canal de marketing de succes si care este numarul de conversii si costul care pune in umbra eficienta acestui canal? Evident, dupa acestea urmeaza alte intrebari, inclusiv cele cu privire la business-ul sau industria din care face parte brandul promovat. In cele din urma ceea ce conteaza este mixul de marketing cu cele mai bune rezultate. Articolul de aici vine cu mai multe detalii in acest sens.

[Infografic] Spune o poveste publicului tau pentru a-l convinge

Stiai ca povestile reprezinta pana la 65% din volumul conversatiilor noastre? Ti-ar placea sa stii cum poti folosi arta de a spune povesti pentru a atrage si a convinge audienta site-ului tau? In articolul urmator poti consulta un infografic ce detaliaza maniera eficienta de a spune povesti.

Dincolo de Analytics – modelele conceptuale care iti cresc costurile

Investesti resurse considerabile in optimizarea paginilor, cu o codare bine pusa la punct, cu link-uri curate si date actualizate privind rezultatele in cautari. Si functioneaza. Te-ai gandit, insa, ca poti trece cu vederea un detaliu esential? Analytics nu inchide o vanzare. Pentru ca publicul actioneaza pe baza de empatie, poti comunica adevaratele beneficii si poti inlatura indoielile privind produsul pe care il oferi. Vanzarile raman, totusi, obiectivul principal al oricarei campanii de marketing. Articolul de aici iti aduce informatii utile cu privire la motivatia care ii face pe oameni sa caute pe net ceea ce tu vinzi.

Cinci strategii avansate de AdWords pe care le poti implementa astazi

In Google AdWords concurenta devine din ce in ce mai avansata si, din acest motiv, profesionistii in search marketing trebuie sa identifice modalitati de lucru din ce in ce mai inteligente. Uneori acestea vin in forma unor butoane sau setari ceva mai ascunse in interfata AdWords – acele mici modificari ale campaniilor PPC care te ajuta sa iti depasesti concurenta. Citeste urmatorul articol pentru a afla cinci mici secrete din lumea PPC.

Clipul video – cel mai bun prieten al unui om de marketing

Canalul video reprezinta mediul ideal daca vrei sa-ti extinzi strategia curenta de promovare, mediul care te va ajuta sa atragi lead-uri si sa realizezi vanzari. In prezent cumparatorii au la dispozitie o multitudine de surse de unde isi pot obtine informatiile inainte de a intra in contact cu un furnizor, devenind, astfel, din ce in ce mai complicat sa ajungi, ca brand, la publicul tinta. Articolul de aici iti explica de ce canalul video, ca modalitate de interactiune cu potentialii cumparatori, te poate ajuta sa ii educi, sa ii inspiri si chiar sa ii distrezi pe viitorii tai clienti.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Alina

La Profitshare raspund cu placere solicitarilor venite din partea afiliatilor. Pasiunea mea, de mai bine de cinci ani, este bloggingul de frumusete.

Tag-uri: , , , ,

Saptamanal de Marketing Online #51

Postat pe 27.04.2015 de catre Alina

51

Intr-un comentariu la un articol de saptamana trecuta o cititoare ne intreba cum poate avea succes in afiliere daca nu detine un blog. Pentru ca suntem convinsi ca multi dintre voi au nevoie de cat mai multe informatii privind promovarea prin Facebook astazi va facem trimitere la un articol ce vorbeste despre cursurile puse la dispozitie gratuit de reteaua de socializare, cursuri destinate in mare parte incepatorilor. Pentru afiliatii nostri cu ceva mai multa experienta abordam din nou subiecte precum PPC, Analytics si AdWords. Povestile si continutul video raman o modalitate de promovare care ajunge la sufletul potentialilor clienti.

Facebook pune la dispozitie training gratuit pentru oamenii de marketing

Inca de anul trecut au aparut indicii conform carora Facebook urma sa lanseze o serie de tutoriale gratuite destinate oamenilor de marketing. Iata ca aceste zvonuri incep sa se concretizeze. Materialele puse la dispozitie de reteaua de socializare sunt destinate in principal incepatorilor, Facebook sesizand nevoia acuta de informatie ajutatoare de calitate pe aceasta zona. Cursurile sunt impartite pe mai multe categorii, abordandu-se teme precum paginile de brand, gestionare de ad-uri, targetare si multe altele. Pentru mai multe detalii va invitam sa cititi articolul urmator.

Imbogateste-ti mixul PPC

Orice cont PPC trebuie sa raspunda la doua intrebari: in ce masura PPC poate sa reprezinte un canal de marketing de succes si care este numarul de conversii si costul care pune in umbra eficienta acestui canal? Evident, dupa acestea urmeaza alte intrebari, inclusiv cele cu privire la business-ul sau industria din care face parte brandul promovat. In cele din urma ceea ce conteaza este mixul de marketing cu cele mai bune rezultate. Articolul de aici vine cu mai multe detalii in acest sens.

[Infografic] Spune o poveste publicului tau pentru a-l convinge

Stiai ca povestile reprezinta pana la 65% din volumul conversatiilor noastre? Ti-ar placea sa stii cum poti folosi arta de a spune povesti pentru a atrage si a convinge audienta site-ului tau? In articolul urmator poti consulta un infografic ce detaliaza maniera eficienta de a spune povesti.

Dincolo de Analytics – modelele conceptuale care iti cresc costurile

Investesti resurse considerabile in optimizarea paginilor, cu o codare bine pusa la punct, cu link-uri curate si date actualizate privind rezultatele in cautari. Si functioneaza. Te-ai gandit, insa, ca poti trece cu vederea un detaliu esential? Analytics nu inchide o vanzare. Pentru ca publicul actioneaza pe baza de empatie, poti comunica adevaratele beneficii si poti inlatura indoielile privind produsul pe care il oferi. Vanzarile raman, totusi, obiectivul principal al oricarei campanii de marketing. Articolul de aici iti aduce informatii utile cu privire la motivatia care ii face pe oameni sa caute pe net ceea ce tu vinzi.

Cinci strategii avansate de AdWords pe care le poti implementa astazi

In Google AdWords concurenta devine din ce in ce mai avansata si, din acest motiv, profesionistii in search marketing trebuie sa identifice modalitati de lucru din ce in ce mai inteligente. Uneori acestea vin in forma unor butoane sau setari ceva mai ascunse in interfata AdWords – acele mici modificari ale campaniilor PPC care te ajuta sa iti depasesti concurenta. Citeste urmatorul articol pentru a afla cinci mici secrete din lumea PPC.

Clipul video – cel mai bun prieten al unui om de marketing

Canalul video reprezinta mediul ideal daca vrei sa-ti extinzi strategia curenta de promovare, mediul care te va ajuta sa atragi lead-uri si sa realizezi vanzari. In prezent cumparatorii au la dispozitie o multitudine de surse de unde isi pot obtine informatiile inainte de a intra in contact cu un furnizor, devenind, astfel, din ce in ce mai complicat sa ajungi, ca brand, la publicul tinta. Articolul de aici iti explica de ce canalul video, ca modalitate de interactiune cu potentialii cumparatori, te poate ajuta sa ii educi, sa ii inspiri si chiar sa ii distrezi pe viitorii tai clienti.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Alina

La Profitshare raspund cu placere solicitarilor venite din partea afiliatilor. Pasiunea mea, de mai bine de cinci ani, este bloggingul de frumusete.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing