Saptamanal de Marketing Online #53

Postat pe 11.05.2015 de catre Alina

53

Continutul pe care-l creezi pentru mediile tale de promovare este cu atat mai util cu cat este impartasit de mai multi cititori si cu cat numarul comentariilor este mai mare. Articolul de astazi iti prezinta mai multe sugestii pentru ca textele tale sa beneficieze de atentia dorita, de la numarul de cuvinte al unui copy si pana la conceperea de continut demn de a fi impartasit. Tot in articolul de fata iti prezentam cateva idei care te vor ajuta sa sporesti interactiunea publicului tau din social media. Pe final iti aducem cateva trucuri utile in gestionarea volumului impresionant de date din Google Analytics si iti facem cunostinta cu o parte din echipa noastra, plus oamenii pe care colegii nostri i-au intalnit saptamana trecuta la TeCOMM.

[Infografic] Lungimea ideala a unui copy

Te-ai intrebat vreodata care ar putea fi numarul ideal de cuvinte dintr-un copy? Sau la cate cuvinte ar trebui sa se limiteze un titlu? Adevarul este ca nu exista o regula stricta. Aceste detalii au legatura directa cu produsul sau serviciul la care se face referire si, pentru ca fiecare produs sau serviciu este diferit, fiecare copy poate avea un anumit numar de cuvinte. Infograficul de aici ofera cateva sfaturi bazate pe cercetare, sfaturi menite sa te ajute sa scrii mai eficient copy-uri.

7 lucruri pe care le fac creativii pentru a livra continut demn de a fi impartasit

E greu sa creezi continut pe care oamenii sa doreasca sa-l impartaseasca mai departe insa trebuie sa tii pasul cu concurenta care reuseste sa faca acest lucru. Daca iti este greu sau nu reusesti, cu siguranta ca te intrebi unde ai gresit. O idee inspirata ar fi sa analizezi munca acelor creatori de continut care obtin deja rezultatele pe care ti le doresti. Este adevarat ca nu putem gandi la fel, insa putem „imprmuta” cateva strategii cate sa ne ajute. Articolul de aici vine cu sapte sfaturi care te pot inspira in crearea unui continut de calitate pe care oamenii vor dori sa-l transmita mai departe.

7 modalitati pein care poti spori interactiunea in social media

Se pare ca sapte este cifra zilei. De aceasta data despre interactiunea cu fanii tai din social media. Reusesti sa-i implici prin continutul pe care il promovezi? Ti-ai dori mai multe reactii pozitive? Aprecierile sau partajarile pot fi mai usor de obtinut insa cel mai tare iti doresti dialog, comentarii. Articolul urmator iti prezinta cateva idei utile pentru a-ti atrage publicul in discutii constructive.

Trei trucuri care te transforma intr-o vedeta la capitolul Analytics

Multi manageri de conturi au tendinta sa evite dezbaterile pe tema utilizarii Google Analytics pentru gestionarea campaniilor PPC. Si nu pentru ca nu recunosc valoarea acestei resurse, nici macar pentru ca n-ar sti s-o utilizeze. Pur si simplu toata lumea se gandeste ca nu utilizeaza intregul potential al Google Analytics. Problema, insa, este una generala. GA ofera atat de multe date si modalitati de manipulare si filtrare a acestora. Atricolul urmator vine in sprijinul nostru cu trei ponturi utile pentru utilizarea cu succes a Google Analytics.

Oamenii de la TeCOMM

Zilele trecute a avut loc prima editie TeCOMM la Bucuresti, eveniment la care Conversion a fost partener si speaker la sectiunea de email marketing. Dacă in prima zi de conferinta ne-am bucurat de cateva prezentari excelente din partea unor vorbitori locali (Lucia Ciuca – eMAG) si internationali (Maciej Wyszynski – Sociomantic Labs,  Ralf Haberich – WebTrakk, Martin Newman – Practicology), cea de-a doua zi a fost rezervata workshop-urilor si studiilor de caz pentru cei interesati de digital marketing, SEO, optimizare, CRO, analytics, conversii, logistica & trademark. Am stat de vorba cu oamenii prezenti la eveniment pentru a afla parerea acestora in legatura cu temele abordate. Mai multe detalii si imagini aici.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Alina

La Profitshare raspund cu placere solicitarilor venite din partea afiliatilor. Pasiunea mea, de mai bine de cinci ani, este bloggingul de frumusete.

Tag-uri: , ,

Saptamanal de Marketing Online #53

Postat pe 11.05.2015 de catre Alina

53

Continutul pe care-l creezi pentru mediile tale de promovare este cu atat mai util cu cat este impartasit de mai multi cititori si cu cat numarul comentariilor este mai mare. Articolul de astazi iti prezinta mai multe sugestii pentru ca textele tale sa beneficieze de atentia dorita, de la numarul de cuvinte al unui copy si pana la conceperea de continut demn de a fi impartasit. Tot in articolul de fata iti prezentam cateva idei care te vor ajuta sa sporesti interactiunea publicului tau din social media. Pe final iti aducem cateva trucuri utile in gestionarea volumului impresionant de date din Google Analytics si iti facem cunostinta cu o parte din echipa noastra, plus oamenii pe care colegii nostri i-au intalnit saptamana trecuta la TeCOMM.

[Infografic] Lungimea ideala a unui copy

Te-ai intrebat vreodata care ar putea fi numarul ideal de cuvinte dintr-un copy? Sau la cate cuvinte ar trebui sa se limiteze un titlu? Adevarul este ca nu exista o regula stricta. Aceste detalii au legatura directa cu produsul sau serviciul la care se face referire si, pentru ca fiecare produs sau serviciu este diferit, fiecare copy poate avea un anumit numar de cuvinte. Infograficul de aici ofera cateva sfaturi bazate pe cercetare, sfaturi menite sa te ajute sa scrii mai eficient copy-uri.

7 lucruri pe care le fac creativii pentru a livra continut demn de a fi impartasit

E greu sa creezi continut pe care oamenii sa doreasca sa-l impartaseasca mai departe insa trebuie sa tii pasul cu concurenta care reuseste sa faca acest lucru. Daca iti este greu sau nu reusesti, cu siguranta ca te intrebi unde ai gresit. O idee inspirata ar fi sa analizezi munca acelor creatori de continut care obtin deja rezultatele pe care ti le doresti. Este adevarat ca nu putem gandi la fel, insa putem „imprmuta” cateva strategii cate sa ne ajute. Articolul de aici vine cu sapte sfaturi care te pot inspira in crearea unui continut de calitate pe care oamenii vor dori sa-l transmita mai departe.

7 modalitati pein care poti spori interactiunea in social media

Se pare ca sapte este cifra zilei. De aceasta data despre interactiunea cu fanii tai din social media. Reusesti sa-i implici prin continutul pe care il promovezi? Ti-ai dori mai multe reactii pozitive? Aprecierile sau partajarile pot fi mai usor de obtinut insa cel mai tare iti doresti dialog, comentarii. Articolul urmator iti prezinta cateva idei utile pentru a-ti atrage publicul in discutii constructive.

Trei trucuri care te transforma intr-o vedeta la capitolul Analytics

Multi manageri de conturi au tendinta sa evite dezbaterile pe tema utilizarii Google Analytics pentru gestionarea campaniilor PPC. Si nu pentru ca nu recunosc valoarea acestei resurse, nici macar pentru ca n-ar sti s-o utilizeze. Pur si simplu toata lumea se gandeste ca nu utilizeaza intregul potential al Google Analytics. Problema, insa, este una generala. GA ofera atat de multe date si modalitati de manipulare si filtrare a acestora. Atricolul urmator vine in sprijinul nostru cu trei ponturi utile pentru utilizarea cu succes a Google Analytics.

Oamenii de la TeCOMM

Zilele trecute a avut loc prima editie TeCOMM la Bucuresti, eveniment la care Conversion a fost partener si speaker la sectiunea de email marketing. Dacă in prima zi de conferinta ne-am bucurat de cateva prezentari excelente din partea unor vorbitori locali (Lucia Ciuca – eMAG) si internationali (Maciej Wyszynski – Sociomantic Labs,  Ralf Haberich – WebTrakk, Martin Newman – Practicology), cea de-a doua zi a fost rezervata workshop-urilor si studiilor de caz pentru cei interesati de digital marketing, SEO, optimizare, CRO, analytics, conversii, logistica & trademark. Am stat de vorba cu oamenii prezenti la eveniment pentru a afla parerea acestora in legatura cu temele abordate. Mai multe detalii si imagini aici.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Alina

La Profitshare raspund cu placere solicitarilor venite din partea afiliatilor. Pasiunea mea, de mai bine de cinci ani, este bloggingul de frumusete.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing