Saptamanal de marketing online – episod #6, 7 aprilie

Postat pe 7.04.2014 de catre Andreea

Saptamanal de marketing online

In Saptamanalul de astazi, am ales sa punem accent pe SEO si Social Media, deoarece asa cum noile directii de SEO o afirma, ele merg mana in mana! Saptamana aceasta invatam cum sa facem link building corect si aflam care sunt practicile SEO de urmat in ceea ce priveste e-commerce-ul, de la unul dintre specialistii Distilled.net, prezent la conferinta ecomTEAM 2014.

Social Media face astazi parte (sau ar trebui sa faca) din toate strategiile de promovare integrata de marketing online. In articolele alese pentru aceasta editie, vom afla tips&tricks si sfaturi de optimizare a conturilor de G+, Pinterest, cat si marirea vizibilitatii in Newsfeedul de pe Facebook.

Iata propunerile pentru aceasta saptamana:

SEO – Link building: Multe persoane din lumea marketingului se tem sa exploateze la maxim aceasta oportunitate. Altii spun ca link building-ul este mort, insa aceasta tehnica este inca importanta in algoritmul Google. Care sunt regulile pe care trebuie sa le avem in vedere inainte sa ne apucam de treaba? Sa vedem ce spun specialistii de la Moz.com intr-un video dedicat!

SEO – E-commerce: Prezentarea lui David Sottimano (Distilled.net) de la workshop-ul de SEO din cadrul conferintei ecomTEAM Brasov 2014 a fost printre prezentarile care ne-a placut cel mai mult. SEP KPIs, pagini  de produs/categorie, ce sa faci cu produsele out-of stock sunt doar cateva dintre subiectele atinse. Citeste prezentarea pe SlideShare!

Social Media [Google Plus]: A nu fi prezent pe o retea de socializare inseamna a ignora o parte din publicul tau tinta. Pentru o expunere cat mai mare este nevoie de o prezenta multi-networking. Google Plus este cu siguranta reteaua pe care nu ar trebui sa o ignoram  atunci cand setam o strategie de Social Media. In articolul de pe SocialMediaExaminer primim cateva sfaturi extrem de utile pentru contul de G+!

Social Media [Pinterest]: In Romania, exista o serie de branduri care deja fructifica beneficiile si din aceasta platforma de socializare. Ea este potrivita, in special, in cazul brandurilor cu mult continut vizual. Iata cateva sfaturi si date pe care le-am putea lua in considerare!

Social Media [Facebook]: Facebook preia rolul de curator de informatii si ne afiseaza in Newsfeed  ceea ce considera el ca fiind relevant pentru noi. In setarea unei strategii de promovare pe Facebook ar trebui sa avem in vedere acei parametri care ne ajuta in obtinerea unui loc in Newsfeed-ul publicului nostru tinta. TechCrunch a realizat o analiza completa a indicilor care stau la baza vizibilitatii in Facebook!

Google [G-mail]: La jumatea anului trecut,  interfata G-mail a suferit o modificare majora prin impartirea e-mail-urilor primite in 3 taburi: primary, social si promotions. Scopul oricarui marketer este ca e-mailul sau sa aterizeze in tabul „Primary”. Iata cateva solutii pentru a reusi acest lucru de fiecare data!

Este acest articol util pentru tine? Lasa-ne un comentariu sau trimite-ne un mesaj la profitshare@conversion.ro si anunta-ne ce alte subiecte te-ar interesa sa urmaresti.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Andreea

Tag-uri: , , ,

Saptamanal de marketing online – episod #6, 7 aprilie

Postat pe 7.04.2014 de catre Andreea

Saptamanal de marketing online

In Saptamanalul de astazi, am ales sa punem accent pe SEO si Social Media, deoarece asa cum noile directii de SEO o afirma, ele merg mana in mana! Saptamana aceasta invatam cum sa facem link building corect si aflam care sunt practicile SEO de urmat in ceea ce priveste e-commerce-ul, de la unul dintre specialistii Distilled.net, prezent la conferinta ecomTEAM 2014.

Social Media face astazi parte (sau ar trebui sa faca) din toate strategiile de promovare integrata de marketing online. In articolele alese pentru aceasta editie, vom afla tips&tricks si sfaturi de optimizare a conturilor de G+, Pinterest, cat si marirea vizibilitatii in Newsfeedul de pe Facebook.

Iata propunerile pentru aceasta saptamana:

SEO – Link building: Multe persoane din lumea marketingului se tem sa exploateze la maxim aceasta oportunitate. Altii spun ca link building-ul este mort, insa aceasta tehnica este inca importanta in algoritmul Google. Care sunt regulile pe care trebuie sa le avem in vedere inainte sa ne apucam de treaba? Sa vedem ce spun specialistii de la Moz.com intr-un video dedicat!

SEO – E-commerce: Prezentarea lui David Sottimano (Distilled.net) de la workshop-ul de SEO din cadrul conferintei ecomTEAM Brasov 2014 a fost printre prezentarile care ne-a placut cel mai mult. SEP KPIs, pagini  de produs/categorie, ce sa faci cu produsele out-of stock sunt doar cateva dintre subiectele atinse. Citeste prezentarea pe SlideShare!

Social Media [Google Plus]: A nu fi prezent pe o retea de socializare inseamna a ignora o parte din publicul tau tinta. Pentru o expunere cat mai mare este nevoie de o prezenta multi-networking. Google Plus este cu siguranta reteaua pe care nu ar trebui sa o ignoram  atunci cand setam o strategie de Social Media. In articolul de pe SocialMediaExaminer primim cateva sfaturi extrem de utile pentru contul de G+!

Social Media [Pinterest]: In Romania, exista o serie de branduri care deja fructifica beneficiile si din aceasta platforma de socializare. Ea este potrivita, in special, in cazul brandurilor cu mult continut vizual. Iata cateva sfaturi si date pe care le-am putea lua in considerare!

Social Media [Facebook]: Facebook preia rolul de curator de informatii si ne afiseaza in Newsfeed  ceea ce considera el ca fiind relevant pentru noi. In setarea unei strategii de promovare pe Facebook ar trebui sa avem in vedere acei parametri care ne ajuta in obtinerea unui loc in Newsfeed-ul publicului nostru tinta. TechCrunch a realizat o analiza completa a indicilor care stau la baza vizibilitatii in Facebook!

Google [G-mail]: La jumatea anului trecut,  interfata G-mail a suferit o modificare majora prin impartirea e-mail-urilor primite in 3 taburi: primary, social si promotions. Scopul oricarui marketer este ca e-mailul sau sa aterizeze in tabul „Primary”. Iata cateva solutii pentru a reusi acest lucru de fiecare data!

Este acest articol util pentru tine? Lasa-ne un comentariu sau trimite-ne un mesaj la profitshare@conversion.ro si anunta-ne ce alte subiecte te-ar interesa sa urmaresti.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Andreea

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing