Saptamanal de marketing online – episod #7, 14 aprilie

Postat pe 15.04.2014 de catre Andreea

14aprilie

Saptamana aceasta va propunem o serie de sfaturi despre Usability, Content Marketing si SEO, insa de departe, cea mai importanta stire de saptamana trecuta este noul Universal Analytics. De curand, Google a facut un update major la platforma sa de web analytics, astfel ca Google Analytics se va transforma in Universal Analytics. Aceasta modificare este cu atat mai importanta cu cat se modifica complet modul in care sunt colectate si procesate datele.

Iata propunerile pentru aceasta saptamana:

E-commerce – Sa aduci potentiali clienti pe siteul tau este la fel de important care orice alt pas din procesul de vanzare, ca de exemplu Activarea. Acesta este pasul in care iti transformi cititorii in clienti sau fani. Acest articol iti arata ce elemente ii fac pe cititorii tai sa paraseasca siteul si cum pot fi optimizate ele pentru a reduce sesizabil rata de bounce. Citeste mai mult! 

Content marketing – Ultimele luni s-au dovedit a fi explozive pentru spatiul digital international, in ceea ce priveste Content Marketingul si cum poate fi acesta masurat. Va prezentam un articol-compilatie a celor mai importante puncte care trebuie stiute atunci cand cream continut pentru siteul nostru. Citeste articolul!

SEO – SEO este intr-o continua schimbare si in prezent nu mai reprezinta doar dezvoltarea unor strategii pentru motoarele de cautare. Astazi, SEO are in vedere crearea de content relevant, social mentions etc. Acestea sunt doar o parte din strategiile pe care ar trebui sa le avem in vedere pentru a avea campanii de succes in SEO! Citeste articolul!

Content marketing & SEO – Nu mai pot trai unul fara celalalt! Daca ai articole interesante, dar fara SEO, nu va ajunge nimeni sa le citeasca si invers, daca faci SEO pentru un site fara prea mult content, nu vei putea crea o legatura cu audienta ta. Totul sta in imbinarea celor doua parti, iar acest articol ne arata unde se intersecteaza ele si ce benficii aduc. Citeste mai mult!

Google Analytics – Acest tool atat de vital in spatiul digital are o noua versiune: Universal Google! Dintre toate update-urile facute platformei, aceasta este cea mai importanta deoarece s-a modificat complet modul in care sunt colectate si procesate datele. Iata tot ce trebuie sa stii despre acest update, pas cu pas, intr-un articol dedicat!Citeste articolul!

Va dorim lectura placuta!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Andreea

Tag-uri: , , ,

Saptamanal de marketing online – episod #7, 14 aprilie

Postat pe 15.04.2014 de catre Andreea

14aprilie

Saptamana aceasta va propunem o serie de sfaturi despre Usability, Content Marketing si SEO, insa de departe, cea mai importanta stire de saptamana trecuta este noul Universal Analytics. De curand, Google a facut un update major la platforma sa de web analytics, astfel ca Google Analytics se va transforma in Universal Analytics. Aceasta modificare este cu atat mai importanta cu cat se modifica complet modul in care sunt colectate si procesate datele.

Iata propunerile pentru aceasta saptamana:

E-commerce – Sa aduci potentiali clienti pe siteul tau este la fel de important care orice alt pas din procesul de vanzare, ca de exemplu Activarea. Acesta este pasul in care iti transformi cititorii in clienti sau fani. Acest articol iti arata ce elemente ii fac pe cititorii tai sa paraseasca siteul si cum pot fi optimizate ele pentru a reduce sesizabil rata de bounce. Citeste mai mult! 

Content marketing – Ultimele luni s-au dovedit a fi explozive pentru spatiul digital international, in ceea ce priveste Content Marketingul si cum poate fi acesta masurat. Va prezentam un articol-compilatie a celor mai importante puncte care trebuie stiute atunci cand cream continut pentru siteul nostru. Citeste articolul!

SEO – SEO este intr-o continua schimbare si in prezent nu mai reprezinta doar dezvoltarea unor strategii pentru motoarele de cautare. Astazi, SEO are in vedere crearea de content relevant, social mentions etc. Acestea sunt doar o parte din strategiile pe care ar trebui sa le avem in vedere pentru a avea campanii de succes in SEO! Citeste articolul!

Content marketing & SEO – Nu mai pot trai unul fara celalalt! Daca ai articole interesante, dar fara SEO, nu va ajunge nimeni sa le citeasca si invers, daca faci SEO pentru un site fara prea mult content, nu vei putea crea o legatura cu audienta ta. Totul sta in imbinarea celor doua parti, iar acest articol ne arata unde se intersecteaza ele si ce benficii aduc. Citeste mai mult!

Google Analytics – Acest tool atat de vital in spatiul digital are o noua versiune: Universal Google! Dintre toate update-urile facute platformei, aceasta este cea mai importanta deoarece s-a modificat complet modul in care sunt colectate si procesate datele. Iata tot ce trebuie sa stii despre acest update, pas cu pas, intr-un articol dedicat!Citeste articolul!

Va dorim lectura placuta!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Andreea

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing