Saptamanal de marketing online – episod #8, 21 aprilie

21

In Saptamanalul de linkuri de astazi am ales sa punem accent pe partea de blogging: partea cea mai grea nu o reprezinta scrierea articolelelor, ci setarile anterioare fara de care blogul nu poate exista din punct de vedere tehnic. Dupa setarile initiale, urmeaza partea de optimizare, iar astazi aflam care sunt cele mai bune tehnici prinvint psihologia comportamentului online prin care „convingem” cititorii sa stea mai mult pe blogul/siteul nostru si cum sa iti faci singur auditul dpdv SEO. In plus, marketingul afiliat implineste anul acesta 20 de ani de existenta: sa vedem care au fost momentele cheie si care sunt previziunile in acest domeniu!

Iata propunerile din aceasta editie:

Blogging: Cea mai grea parte atunci cand detii un blog este sa gasesti continut relevant despre care sa scrii. „Nu neaparat!”, ar zice incepatorii. Pentru ei, partea de set-up – setarile temei, comentarile, widgeturile, butoanele de social sharing, etc. – este cea mai grea. In articolul care urmeaza, sunt descrisi primii 10 pasi de care orice incepator ar trebui sa tina cont cand se hotaraste sa plece la drum cu primul blog/site. Vezi ghidul!

Blogging: Te-ai intrebat vreodata care este impresia pe care o lasa blogul/siteul tau in primele 10 secunde? Cei mai multi utilizatori de internet parasesc un site in maximum 10 secunde daca nu gasesc imediat ceva interesant care sa le atraga ochiul. Afla ce tehnici bazate pe studii despre pshilogia comportamentului online poti folosi pentru proiectul tau astfel incat sa cresti durata medie a unei vizite. Citeste articolul!

 Marketing afiliat [International]: Marketingul afiliat implineste anul acesta 20 de ani de cand a fost prima data folosit, in 1994, de PC Flowers&Gifts. Haideti sa vedem care sunt miturile legate de acest tip de marketing, care au fost momentele cheie si care sunt previziunile pentru 2014 si 2015. Citeste articolul!

Social Media [Twitter]: Twitter reprezinta un bun mediu social de atragere a traficului si a lead-urilor. Te-ai gandit vreodata ca iti poti promova proiectul si prin Twitter Ads? Iata un ghid in 4 pasi care te ajuta sa setezi prima ta campanie de promovare prin Twitter.

SEO [self-audit]: Inainte de a adopta niste strategii din punct de vedere SEO pentru siteul tau este necesar ca acesta sa primeasca un audit. Auditul il poti face in-house sau poti externeliza acest serviciu. Daca te-ai hotarat sa il faci in-house sau chiar tu vrei sa il faci, ar trebui sa ai o lista de lucruri pe care sa le urmaresti. Articolul de astazi iti ofera detalii despre elementele pe care trebuie sa le cauti, persoanele care pot face aceste modificari si ce unelte te pot ajuta sa le implementezi. Citeste mai mult!

Google [Analytics]: In ziua de azi, utilizatorii folosesc mai multe device-uri conectate la internet, nu doar laptopul sau PCul. Google a inteles ca a devenit necesar sa cunoastem in amanunt comportamentul utilizatorilor multi-device, si prin ultimul update facut la platforma de Analytics, putem vedea datele primite intr-un singur raport. Citeste mai mult!

Sa aveti spor la citit!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , , ,

Saptamanal de marketing online – episod #8, 21 aprilie

Postat pe 22.04.2014 de catre Profitshare

21

In Saptamanalul de linkuri de astazi am ales sa punem accent pe partea de blogging: partea cea mai grea nu o reprezinta scrierea articolelelor, ci setarile anterioare fara de care blogul nu poate exista din punct de vedere tehnic. Dupa setarile initiale, urmeaza partea de optimizare, iar astazi aflam care sunt cele mai bune tehnici prinvint psihologia comportamentului online prin care „convingem” cititorii sa stea mai mult pe blogul/siteul nostru si cum sa iti faci singur auditul dpdv SEO. In plus, marketingul afiliat implineste anul acesta 20 de ani de existenta: sa vedem care au fost momentele cheie si care sunt previziunile in acest domeniu!

Iata propunerile din aceasta editie:

Blogging: Cea mai grea parte atunci cand detii un blog este sa gasesti continut relevant despre care sa scrii. „Nu neaparat!”, ar zice incepatorii. Pentru ei, partea de set-up – setarile temei, comentarile, widgeturile, butoanele de social sharing, etc. – este cea mai grea. In articolul care urmeaza, sunt descrisi primii 10 pasi de care orice incepator ar trebui sa tina cont cand se hotaraste sa plece la drum cu primul blog/site. Vezi ghidul!

Blogging: Te-ai intrebat vreodata care este impresia pe care o lasa blogul/siteul tau in primele 10 secunde? Cei mai multi utilizatori de internet parasesc un site in maximum 10 secunde daca nu gasesc imediat ceva interesant care sa le atraga ochiul. Afla ce tehnici bazate pe studii despre pshilogia comportamentului online poti folosi pentru proiectul tau astfel incat sa cresti durata medie a unei vizite. Citeste articolul!

 Marketing afiliat [International]: Marketingul afiliat implineste anul acesta 20 de ani de cand a fost prima data folosit, in 1994, de PC Flowers&Gifts. Haideti sa vedem care sunt miturile legate de acest tip de marketing, care au fost momentele cheie si care sunt previziunile pentru 2014 si 2015. Citeste articolul!

Social Media [Twitter]: Twitter reprezinta un bun mediu social de atragere a traficului si a lead-urilor. Te-ai gandit vreodata ca iti poti promova proiectul si prin Twitter Ads? Iata un ghid in 4 pasi care te ajuta sa setezi prima ta campanie de promovare prin Twitter.

SEO [self-audit]: Inainte de a adopta niste strategii din punct de vedere SEO pentru siteul tau este necesar ca acesta sa primeasca un audit. Auditul il poti face in-house sau poti externeliza acest serviciu. Daca te-ai hotarat sa il faci in-house sau chiar tu vrei sa il faci, ar trebui sa ai o lista de lucruri pe care sa le urmaresti. Articolul de astazi iti ofera detalii despre elementele pe care trebuie sa le cauti, persoanele care pot face aceste modificari si ce unelte te pot ajuta sa le implementezi. Citeste mai mult!

Google [Analytics]: In ziua de azi, utilizatorii folosesc mai multe device-uri conectate la internet, nu doar laptopul sau PCul. Google a inteles ca a devenit necesar sa cunoastem in amanunt comportamentul utilizatorilor multi-device, si prin ultimul update facut la platforma de Analytics, putem vedea datele primite intr-un singur raport. Citeste mai mult!

Sa aveti spor la citit!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2019 Conversion Marketing