Saptamanal de marketing online – episod #9, 28 aprilie

Postat pe 29.04.2014 de catre Andreea

28

Sa scrii continut de calitate si relevant pentru cititorii tai, astfel incat sa se intoarca mereu si sa il share-uiasca in retelele de socializare, nu e lucru simplu! Nu oricine poate face acest lucru, insa nu este imposibil; si cum repetitia este mama invataturii, va dorim multa rabdare si inspiratie pana la deblocarea celei mai bune strategii de continut pentru siteul/blogul vostru. Pentru a va usura munca, saptamana aceasta v-am pregatit o serie de sfaturi despre ce continut publicam in Social Media si cum sa calculam ROIul din acest mediu, cat si un ghid complet despre content writting. La final, un e-book despre tendintele publishingului in mediul online pentru 2014-2015.

Iata propunerile noastre:

Social Media: De multe ori nu este de ajuns sa fim prezenti pe retelele de socializare si sa comunicam ofertele noastre. Comunicarea cu clientii trebuie sa fie personalizata, studiata si sa ofere o experienta, un sentiment predominant cu care utilizatorul sa ramana. Acest articol ne ajuta sa intelegem de ce este brandingul vizual important si ce elemente cheie trebuie sa avem in vedere pentru a avea succes in Social Media. Citeste articolul!

Social Media [Analytics]: Suntem prezenti in retelele de socializare, comunicam eficient, dezvoltam comunitati de fani in jurul brandului nostru si strangem like-uri – insa, le ce ne ajuta toate acestea daca nu putem masura beneficiile obtinute de pe urma acestor eforturi consumatoare de resurse? In acest articol aflam cum putem calcula ROIul (Return of Investment) castigat in urma campaniilor din Social Media. Citeste articolul!

Blogging: Ai doua sanse sa „agati” un cititor, potential client: cu titlul si cu primul paragraf – sapou < fr. chapeau.  Daca in niciunul din aceste doua elemente, cititorul nu gaseste ceva ce il intereseaza sau ceva sa ii trezeasca atentia, nu va dori sa citeasca mai departe. Sau din contra, ii poti provoca frustrari daca titlul promite ceva ce nu se regaseste in corpul articolului. De aceea, titlurile trebuie ales cu grija. Iata 7 tipuri de titluri de evitat!

Content Marketing: Sa scrii articole pe care cititorii tai sa le aprecieze si sa le creezi dorinta de a se intoarce pentru inca „o portie” nu e lucru usor! O intreaga industrie este in plin proces de dezvoltare in acest sens si se numeste Content Marketing. In ghidul de astazi, gasim informatii utile despre ce inseamna acest tip de marketing si care sunt elementele de care trebuie sa tii cont in setarea unor strategii de content writtingAcceseaza ghidul complet! 

E-mail Marketing: Obiectivul principal urmarit in campaniile de e-mail marketing este acela de a crea engagement. In acest sens, se folosesc doua strategii: 1. se ofera tot continutul newsletter-ului si 2. se ofera doar o parte din continut, sub forma de teaser, iar pentru restul, cititorul trebuie sa dea click pe un link. Acest articolul prezinta atat avantajele cat si dezavantele fiecarei metode. Iata tot ce trebuie sa stii!

E-commerce: Modul in care oamenii cumpara online, cat si motivele care stau la baza deciziei de a cumpara s-au modificat destul de tare in ultimii ani, iar motorul acestor transformari este chiar clientul. Acest infografic ne dezvaluie primele 10 motive, cat si alte insight-uri despre comportamentul consumatorilor in medul online international. Deschide infografic!

Marketing online [tendinte 2014-2015]: Care sunt tendintele in publishingul online in anii 2014-2015? Spre ce tipuri de continut sa ne indreptam atentia in aceasta zona? Cat de important va fi „mobile-ul” in viitorul apropiat? La aceste 3 intrebari au raspuns 15 specialisti in publishing online care au reusit sa tina pasul cu schimbarile din ultimii ani. Toate puse laolata intr-un e-book facut de Alexandru Negrea si Costin Cocioaba. Citeste e-book-ul!

Va dorim lectura placuta!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Andreea

Tag-uri: , , ,

Saptamanal de marketing online – episod #9, 28 aprilie

Postat pe 29.04.2014 de catre Andreea

28

Sa scrii continut de calitate si relevant pentru cititorii tai, astfel incat sa se intoarca mereu si sa il share-uiasca in retelele de socializare, nu e lucru simplu! Nu oricine poate face acest lucru, insa nu este imposibil; si cum repetitia este mama invataturii, va dorim multa rabdare si inspiratie pana la deblocarea celei mai bune strategii de continut pentru siteul/blogul vostru. Pentru a va usura munca, saptamana aceasta v-am pregatit o serie de sfaturi despre ce continut publicam in Social Media si cum sa calculam ROIul din acest mediu, cat si un ghid complet despre content writting. La final, un e-book despre tendintele publishingului in mediul online pentru 2014-2015.

Iata propunerile noastre:

Social Media: De multe ori nu este de ajuns sa fim prezenti pe retelele de socializare si sa comunicam ofertele noastre. Comunicarea cu clientii trebuie sa fie personalizata, studiata si sa ofere o experienta, un sentiment predominant cu care utilizatorul sa ramana. Acest articol ne ajuta sa intelegem de ce este brandingul vizual important si ce elemente cheie trebuie sa avem in vedere pentru a avea succes in Social Media. Citeste articolul!

Social Media [Analytics]: Suntem prezenti in retelele de socializare, comunicam eficient, dezvoltam comunitati de fani in jurul brandului nostru si strangem like-uri – insa, le ce ne ajuta toate acestea daca nu putem masura beneficiile obtinute de pe urma acestor eforturi consumatoare de resurse? In acest articol aflam cum putem calcula ROIul (Return of Investment) castigat in urma campaniilor din Social Media. Citeste articolul!

Blogging: Ai doua sanse sa „agati” un cititor, potential client: cu titlul si cu primul paragraf – sapou < fr. chapeau.  Daca in niciunul din aceste doua elemente, cititorul nu gaseste ceva ce il intereseaza sau ceva sa ii trezeasca atentia, nu va dori sa citeasca mai departe. Sau din contra, ii poti provoca frustrari daca titlul promite ceva ce nu se regaseste in corpul articolului. De aceea, titlurile trebuie ales cu grija. Iata 7 tipuri de titluri de evitat!

Content Marketing: Sa scrii articole pe care cititorii tai sa le aprecieze si sa le creezi dorinta de a se intoarce pentru inca „o portie” nu e lucru usor! O intreaga industrie este in plin proces de dezvoltare in acest sens si se numeste Content Marketing. In ghidul de astazi, gasim informatii utile despre ce inseamna acest tip de marketing si care sunt elementele de care trebuie sa tii cont in setarea unor strategii de content writtingAcceseaza ghidul complet! 

E-mail Marketing: Obiectivul principal urmarit in campaniile de e-mail marketing este acela de a crea engagement. In acest sens, se folosesc doua strategii: 1. se ofera tot continutul newsletter-ului si 2. se ofera doar o parte din continut, sub forma de teaser, iar pentru restul, cititorul trebuie sa dea click pe un link. Acest articolul prezinta atat avantajele cat si dezavantele fiecarei metode. Iata tot ce trebuie sa stii!

E-commerce: Modul in care oamenii cumpara online, cat si motivele care stau la baza deciziei de a cumpara s-au modificat destul de tare in ultimii ani, iar motorul acestor transformari este chiar clientul. Acest infografic ne dezvaluie primele 10 motive, cat si alte insight-uri despre comportamentul consumatorilor in medul online international. Deschide infografic!

Marketing online [tendinte 2014-2015]: Care sunt tendintele in publishingul online in anii 2014-2015? Spre ce tipuri de continut sa ne indreptam atentia in aceasta zona? Cat de important va fi „mobile-ul” in viitorul apropiat? La aceste 3 intrebari au raspuns 15 specialisti in publishing online care au reusit sa tina pasul cu schimbarile din ultimii ani. Toate puse laolata intr-un e-book facut de Alexandru Negrea si Costin Cocioaba. Citeste e-book-ul!

Va dorim lectura placuta!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Andreea

  • Mulțumesc pentru preluare!

    • Andreea

      Cu plăcere! Așteptam următoarele proiecte 🙂

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing