Saptamanal de marketing online – episodul #11, 12 mai 2014

Postat pe 13.05.2014 de catre Andreea

12

Saptamana aceasta demontam niste mituri legate de Content Marketing si aflam cum este perceput siteul/blogul nostru de Googlebot si ce parametri ar trebui sa avem in vedere pentru a fi cat mai bine indexat. Pentru final, am pastrat o serie de sfaturi si shortcut-uri pe care sa le folosesti cand trimiti e-mailuri cu Gmail pentru a salva din timp si, totodata, pentru a avea mai mult timp pentru afiliere!

Iata propunerile de saptamana aceasta:

Blogging: Toti cei care si-au facut vreodata un blog stiu ca a avea unul si a scrie constant in el nu e treaba chiar usoara! Acest articol le va fi foarte folositor tuturor incepatorilor care doresc sa afle sfaturi despre „Cum sa”: creezi texte bune, gasesti titluri potrivite sau cum sa obtii trafic. Citeste tot articolul!

E-commerce/Blogging: Prima oara cand apari online, fie ca ai un site/blog sau o afacere online, esti un necunoscut si este de datoria ta sa iti cresti propria audienta. Exista multe metode de a face acest lucru insa, exista una la care, poate, nu te-ai gandit pana acum: „furand audienta” de la concurenta. Cum poti face asta? Citeste mai multe detalii in articol!

Content Marketing – „Daca o sa ofer acest Ebook/infografic/whitepaper gratuit, o sa am mai multe conversii?” Rand Fishkin (Moz.com) ne ajuta sa intelegem cum ne influenteaza content marketingul site-ului/afacerea online si din ce perspectiva ar trebui sa il privim intr-un video de 10 minute. Vezi video!

Google: Ok, ti-ai facut blogul, publici content pe el, ai continut de calitate, insa daca nu este indexat de Google este ca si inexistent. Pentru a face cele mai bune optimizari din punct de vedere SEO pentru site/blog ar trebui sa aflam despre cum este „vazut” acesta de Google. Iata o serie de sfaturi despre ce parametri sa optimizezi astfel incat Googlebot sa iti ia siteul in vizor!

G-mail: Conform unui studiu international, aproximativ 28% din timpul de lucru dintr-o saptmana, este consumat pe schimbul de e-mailuri. Si cum stim ca foarte multi dintre voi au si un job, ne-am gandit ca ar fi util sa aflati care sunt trucurile, shortcut-urile si add-on-urile care va salveaza din timp. Astfel, veti avea mai mult timp pentru afiliere! 🙂 Citeste articolul!

Va dorim lectura placuta! Speram ca articolele prezentate sa va ajute sa inregistrati si mai multe conversii!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Andreea

Tag-uri: , ,

Saptamanal de marketing online – episodul #11, 12 mai 2014

Postat pe 13.05.2014 de catre Andreea

12

Saptamana aceasta demontam niste mituri legate de Content Marketing si aflam cum este perceput siteul/blogul nostru de Googlebot si ce parametri ar trebui sa avem in vedere pentru a fi cat mai bine indexat. Pentru final, am pastrat o serie de sfaturi si shortcut-uri pe care sa le folosesti cand trimiti e-mailuri cu Gmail pentru a salva din timp si, totodata, pentru a avea mai mult timp pentru afiliere!

Iata propunerile de saptamana aceasta:

Blogging: Toti cei care si-au facut vreodata un blog stiu ca a avea unul si a scrie constant in el nu e treaba chiar usoara! Acest articol le va fi foarte folositor tuturor incepatorilor care doresc sa afle sfaturi despre „Cum sa”: creezi texte bune, gasesti titluri potrivite sau cum sa obtii trafic. Citeste tot articolul!

E-commerce/Blogging: Prima oara cand apari online, fie ca ai un site/blog sau o afacere online, esti un necunoscut si este de datoria ta sa iti cresti propria audienta. Exista multe metode de a face acest lucru insa, exista una la care, poate, nu te-ai gandit pana acum: „furand audienta” de la concurenta. Cum poti face asta? Citeste mai multe detalii in articol!

Content Marketing – „Daca o sa ofer acest Ebook/infografic/whitepaper gratuit, o sa am mai multe conversii?” Rand Fishkin (Moz.com) ne ajuta sa intelegem cum ne influenteaza content marketingul site-ului/afacerea online si din ce perspectiva ar trebui sa il privim intr-un video de 10 minute. Vezi video!

Google: Ok, ti-ai facut blogul, publici content pe el, ai continut de calitate, insa daca nu este indexat de Google este ca si inexistent. Pentru a face cele mai bune optimizari din punct de vedere SEO pentru site/blog ar trebui sa aflam despre cum este „vazut” acesta de Google. Iata o serie de sfaturi despre ce parametri sa optimizezi astfel incat Googlebot sa iti ia siteul in vizor!

G-mail: Conform unui studiu international, aproximativ 28% din timpul de lucru dintr-o saptmana, este consumat pe schimbul de e-mailuri. Si cum stim ca foarte multi dintre voi au si un job, ne-am gandit ca ar fi util sa aflati care sunt trucurile, shortcut-urile si add-on-urile care va salveaza din timp. Astfel, veti avea mai mult timp pentru afiliere! 🙂 Citeste articolul!

Va dorim lectura placuta! Speram ca articolele prezentate sa va ajute sa inregistrati si mai multe conversii!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Andreea

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing