Saptamanal de marketing online – episodul #18

18

In Saptamanalul de linkuri de astazi aflam toate informatiile de baza despre cum functioneaza platforma de web-analytics de la Google si cum interpretam datele din ea. Tot in editia de astazi vom afla despre cum calculam doi parametri foarte importanti pentru afacerea noastra online: ROIul din campaniile din social media, cat si Customer Lifetime Value.

Si nu il ultimul rand, Google ne anunta ca posesorilor de profile Autorship nu li se vor mai afisa pozele in rezultatele cautarilor.

Iti dorim lectura placuta!

Google[Analytics] –  Toate informatiile de baza despre platforma de analytics

Daca inca nu stii unde sa te uiti dupa informatiile valoroase in platforma de analytics de la Google, acest ghid te va ajuta sa o faci! Articolul explica pe larg toti termenii din Meniu, cat si cum se interpreteaza acestia. Citeste tot articolul!

 Social Media – Cum calculezi ROIul din campaniile din Social Media

Facebook si alte retele sociale sunt adevarate canale de marketing care pot indeplini chiar obiective de vanzari daca stii pe ce butoane sa apesi.  Acest articolul, sub forma de inforgrafic, te invata cum sa calculezi eficienta campaniilor investite in Social Media. Tu stii ce Return of Investment au campaniile tale din social media? Citeste infografic! 

 Inbound Marketing – Customer Lifetime Value: tu stii cat valoreaza clientii tai?

Acest KPI ne tine trezi noaptea, fiind unul dintre cei mai importanti parametri dupa care ne ghidam strategiile de marketing. Ne poate ajuta sa alegem intre o strategie de customer acquisition sau customer retention. Afla cum poti calcula aceasta valoare si cum putem folosi aceasta informatie pentru a optimiza bugetele alocate. Citeste infograficul!

 Google[Plus] – Bye, bye Autorship! Google renunta la pozele din profilul de Autorship!

Pe 25 iunie, un reprezentant al Google a anuntat ca Google Autorship va suferi o modificare: vor renunta la pozele autorilor de articole care apareau in rezultatele de cautari. De asemenea, nu se va mai fisa nici informatia despre numarul de cercuri din G+ in care este inclus autorul articolului. Citeste toate detaliile!

 

Cat de relevante sunt pentru tine articolele de mai sus? Asteptam comentariile tale legate de acest articol si nu numai. Acestea ne vor ajuta sa il imbunatatim permanent!

 

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , , ,

Saptamanal de marketing online – episodul #18

Postat pe 1.07.2014 de catre Profitshare

18

In Saptamanalul de linkuri de astazi aflam toate informatiile de baza despre cum functioneaza platforma de web-analytics de la Google si cum interpretam datele din ea. Tot in editia de astazi vom afla despre cum calculam doi parametri foarte importanti pentru afacerea noastra online: ROIul din campaniile din social media, cat si Customer Lifetime Value.

Si nu il ultimul rand, Google ne anunta ca posesorilor de profile Autorship nu li se vor mai afisa pozele in rezultatele cautarilor.

Iti dorim lectura placuta!

Google[Analytics] –  Toate informatiile de baza despre platforma de analytics

Daca inca nu stii unde sa te uiti dupa informatiile valoroase in platforma de analytics de la Google, acest ghid te va ajuta sa o faci! Articolul explica pe larg toti termenii din Meniu, cat si cum se interpreteaza acestia. Citeste tot articolul!

 Social Media – Cum calculezi ROIul din campaniile din Social Media

Facebook si alte retele sociale sunt adevarate canale de marketing care pot indeplini chiar obiective de vanzari daca stii pe ce butoane sa apesi.  Acest articolul, sub forma de inforgrafic, te invata cum sa calculezi eficienta campaniilor investite in Social Media. Tu stii ce Return of Investment au campaniile tale din social media? Citeste infografic! 

 Inbound Marketing – Customer Lifetime Value: tu stii cat valoreaza clientii tai?

Acest KPI ne tine trezi noaptea, fiind unul dintre cei mai importanti parametri dupa care ne ghidam strategiile de marketing. Ne poate ajuta sa alegem intre o strategie de customer acquisition sau customer retention. Afla cum poti calcula aceasta valoare si cum putem folosi aceasta informatie pentru a optimiza bugetele alocate. Citeste infograficul!

 Google[Plus] – Bye, bye Autorship! Google renunta la pozele din profilul de Autorship!

Pe 25 iunie, un reprezentant al Google a anuntat ca Google Autorship va suferi o modificare: vor renunta la pozele autorilor de articole care apareau in rezultatele de cautari. De asemenea, nu se va mai fisa nici informatia despre numarul de cercuri din G+ in care este inclus autorul articolului. Citeste toate detaliile!

 

Cat de relevante sunt pentru tine articolele de mai sus? Asteptam comentariile tale legate de acest articol si nu numai. Acestea ne vor ajuta sa il imbunatatim permanent!

 

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2019 Conversion Marketing