Saptamanal de marketing online – episodul #20

Postat pe 15.07.2014 de catre Andreea

marketing online profitshare

In Saptamanalul de linkuri de astazi, v-am pregatit 2 articole pretioase: cum sa folosesti principiile din content marketing pentru a avea un continut de calitate si un studiu detaliat despre cum indexeaza Google postarile de pe Twitter.

De asemenea, am selectat cateva articole care se adreseaza Advertiserilor deoarece stim cat de greu poate fi de inteles cateodata SEO si ce face exact un specilalist in acest domeniu. De aceea,  in editia de astazi aflati cum puteti face diferenta intre un „specialist” SEO si un adevarat specialist. Mai mult, gasiti mai jos 10 modalitati prin care Psihologia consumatorului te poate ajuta sa cresti rata de conversie. Si nu in ultimul rand, cum sa iti compui campaniile de e-mail marketing pentru a ajunge la inima potentialului client si nu in Spam.

Interesant, nu?

Va dorim lectura placuta!

[Afiliati]

Content Marketing – Mixul de arta si stiinta din Content Marketing [Infografic]

Cand iti propui sa realizezi un infografic, ce e mai important: mesajul si vizualul sau statisticile relevante? Amandoua in aceeasi masura, se pare. Oamenii de marketing ar trebui sa imbine atat un mesaj vizual care sa starneasca emotii cu partea analitica. Iata toate detaliile despre cat si cum sa folosesti din fiecare ingredient pentru a obtine un continut de calitate. Citeste articolul!

SEO – Cum indexeaza Google postarile din Twitter?

Se stie ca Google nu a recunoscut oficial faptul ca tine cont de semnalele din social media, insa studiile arata ca un articol share-uit pe retelele sociale, impreuna cu alti factori de decizie, fac un astfel de articol sa fie mai bine pozitionat in Search results decat un articol neviralizat. Urmariti studiul urmator pentru a afla cum indexeaza Google postarile din Twitter, de ce unele sunt indexate si altele nu si cat de relevant este Twitter in strategia de SEO. Citesrte articolul!

[Advertiseri]

SEO – 10 minciuni pe care le spune un „specialist” in SEO

In zilele noastre, exista foarte multe afaceri care se dezvolta in mediul online si o data cu acestea, se dezvolta si nevoia de a optimiza siteul pentru maximizarea conversiilor. Astfel, asa zisi „Specialisti” SEO care apar peste noapte si care isi ofera serviciile la preturi derizorii, mai mult rau fac afacerii tale. Iata cum ii poti recunoaste!

Conversion Rate Optimization – Cum sa ai mai multe conversii folosind Psihologia consumatorului

Cu cat stii mai multe despre clientii tai, cu atat mai mult cresc sansele de a le oferi exact ceea ce au nevoie, cand au nevoie. Intelegerea principalelor motive pentru care clientii cumpara de pe siteul tau, cat si o intelegere de baza a psihologiei consumatorului reprezinta doua aspecte importante in optimizarea ratei de conversie. Citeste tot articolul!

E-mail marketing – Cum sa ai campanii de succes prin e-mail marketing

Zilele in care e-mailul tau (newsletter) avea garantat un loc in Inbox, s-au sfarsit! Acum accentul este pus pe continut si pe capacitatea acestuia de a te ajuta sa ajungi mereu in casuta de Inbox si in inima cititorului. Pentru a inregistra un succes in campaniile de e-mail marketing va recomandam cu incredere serviciile colegilor nostri de la Conectoo.ro.  Citeste articolul pentru sfaturile privind continutul unui newsletter!

 

Au fost relevante pentru tine articolele de mai sus? Asteptam comentariile tale legate de acest articol si nu numai. Acestea ne vor ajuta sa il imbunatatim permanent!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Andreea

Tag-uri: , , , , ,

Saptamanal de marketing online – episodul #20

Postat pe 15.07.2014 de catre Andreea

marketing online profitshare

In Saptamanalul de linkuri de astazi, v-am pregatit 2 articole pretioase: cum sa folosesti principiile din content marketing pentru a avea un continut de calitate si un studiu detaliat despre cum indexeaza Google postarile de pe Twitter.

De asemenea, am selectat cateva articole care se adreseaza Advertiserilor deoarece stim cat de greu poate fi de inteles cateodata SEO si ce face exact un specilalist in acest domeniu. De aceea,  in editia de astazi aflati cum puteti face diferenta intre un „specialist” SEO si un adevarat specialist. Mai mult, gasiti mai jos 10 modalitati prin care Psihologia consumatorului te poate ajuta sa cresti rata de conversie. Si nu in ultimul rand, cum sa iti compui campaniile de e-mail marketing pentru a ajunge la inima potentialului client si nu in Spam.

Interesant, nu?

Va dorim lectura placuta!

[Afiliati]

Content Marketing – Mixul de arta si stiinta din Content Marketing [Infografic]

Cand iti propui sa realizezi un infografic, ce e mai important: mesajul si vizualul sau statisticile relevante? Amandoua in aceeasi masura, se pare. Oamenii de marketing ar trebui sa imbine atat un mesaj vizual care sa starneasca emotii cu partea analitica. Iata toate detaliile despre cat si cum sa folosesti din fiecare ingredient pentru a obtine un continut de calitate. Citeste articolul!

SEO – Cum indexeaza Google postarile din Twitter?

Se stie ca Google nu a recunoscut oficial faptul ca tine cont de semnalele din social media, insa studiile arata ca un articol share-uit pe retelele sociale, impreuna cu alti factori de decizie, fac un astfel de articol sa fie mai bine pozitionat in Search results decat un articol neviralizat. Urmariti studiul urmator pentru a afla cum indexeaza Google postarile din Twitter, de ce unele sunt indexate si altele nu si cat de relevant este Twitter in strategia de SEO. Citesrte articolul!

[Advertiseri]

SEO – 10 minciuni pe care le spune un „specialist” in SEO

In zilele noastre, exista foarte multe afaceri care se dezvolta in mediul online si o data cu acestea, se dezvolta si nevoia de a optimiza siteul pentru maximizarea conversiilor. Astfel, asa zisi „Specialisti” SEO care apar peste noapte si care isi ofera serviciile la preturi derizorii, mai mult rau fac afacerii tale. Iata cum ii poti recunoaste!

Conversion Rate Optimization – Cum sa ai mai multe conversii folosind Psihologia consumatorului

Cu cat stii mai multe despre clientii tai, cu atat mai mult cresc sansele de a le oferi exact ceea ce au nevoie, cand au nevoie. Intelegerea principalelor motive pentru care clientii cumpara de pe siteul tau, cat si o intelegere de baza a psihologiei consumatorului reprezinta doua aspecte importante in optimizarea ratei de conversie. Citeste tot articolul!

E-mail marketing – Cum sa ai campanii de succes prin e-mail marketing

Zilele in care e-mailul tau (newsletter) avea garantat un loc in Inbox, s-au sfarsit! Acum accentul este pus pe continut si pe capacitatea acestuia de a te ajuta sa ajungi mereu in casuta de Inbox si in inima cititorului. Pentru a inregistra un succes in campaniile de e-mail marketing va recomandam cu incredere serviciile colegilor nostri de la Conectoo.ro.  Citeste articolul pentru sfaturile privind continutul unui newsletter!

 

Au fost relevante pentru tine articolele de mai sus? Asteptam comentariile tale legate de acest articol si nu numai. Acestea ne vor ajuta sa il imbunatatim permanent!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Andreea

  • Un articol informativ pentru toti cei care doresc sa-si promoveze afacerea in online.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing