Saptamanal de marketing online – episodul #21

Postat pe 22.07.2014 de catre Andreea

21

In editia de astazi a Saptamanalului de marketing online aflam cum arata noua aplicatie de Google Analytics pentru iPhone, cateva sfaturi despre PPC pentru mobil si care sunt cele 10 rapoarte de Analytics care ne indica pe unde pierdem bani cu siteul nostru.

In era post Panda si Hummingbird, SEO ridica din ce in ce mai multe provocari, astfel ca solutia este continutul de calitate care ar trebui sa fie mereu in centrul campaniilor de marketing. Un factor care influenteaza foarte mult preluarea informatiei este continutul vizual. Alte 12 motive pentru care ar trebui sa ne concentram pe livrarea unui continut vizual de calitate sunt prezentate in articolul de astazi. Si nu il ultimul rand, un mini ghid care ne ajuta sa identificam cu usurinta care este publicul nostru  tinta si pe ce canale din social media ar trebui sa comunicam cu el.

Va dorim lectura placuta!

Google Analytics –  A fost lansata aplicatia mobila de iOS

Acum cateva zile, Google a lansat aplicatia de mobil Google Analytics si pentru sistemul de operare iOS. Cum arata si ce poti face cu aplicatia, poti afla din acest articol. Citeste articolul!

Google Analytics – 10 rapoarte din Google Analytics care iti arata pe unde pierzi bani cu siteul tau

Toate siteurile si afacerile online pierd vizitatori, adica potentiali clienti. Tu stii care sunt paginile, din siteul tau , din care ies cel mai des utilizatorii? Aceasta informatie te poate ajuta sa „salvezi” o parte dintre cititori si sa ii transformi in clienti. Acest articol iti arata in ce rapoarte trebuie sa te uiti pentru a vedea acest lucru. Citeste articolul!

PPC – Tips&tricks despre PPC pe mobil

Promovarea pe mobil ia o amploare la fel de mare ca si cresterea numarului de vizite venite de pe mobil. Promovarea prin pay-per-click pe mobil se diferentieaza in vreun fel de promovarea pe desktop? Sigur ca da! Iata o serie de sfaturi legate de mesajul ad-ului sau despre landing pageul optimizat pentru mobil. Citeste articolul!

Content Marketing [Infographic] – 12 motive pentru care sa integrezi continut vizual in campaniile de marketing

Cand vine vorba de visual content, internetul devine un loc unde competitia-i acerba. De aceea, siteul tau trebuie sa fie mereu fresh, cu continut care sa il diferentieze usor de alte siteuri astfel incat sa fie usor de memorat si sa atraga atentia publicului tau tinta. Iata 12 motive pentru care continutul vizual nu ar trebui sa lipseasca din campaniile de marketing. Citeste articolul!

Social Media – Cum iti identifici publicul tau in Social Media?

Ai lansat de curand o afacere online si vrei sa o promovezi pe retelele de socializare, insa nu stii de unde sa incepi. „Sunt atat de multe si atat de diferite!” probabil, te gandesti. Citeste in continuare acest mini-ghid care te va ajuta sa iti definesti publicul tinta si sa alegi cele mai bune canale de promovare pentru el. Citeste articolul!

 

Au fost relevante pentru tine articolele de mai sus? Asteptam comentariile tale legate de acest articol si nu numai. Acestea ne vor ajuta sa il imbunatatim permanent!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Andreea

Tag-uri: , ,

Saptamanal de marketing online – episodul #21

Postat pe 22.07.2014 de catre Andreea

21

In editia de astazi a Saptamanalului de marketing online aflam cum arata noua aplicatie de Google Analytics pentru iPhone, cateva sfaturi despre PPC pentru mobil si care sunt cele 10 rapoarte de Analytics care ne indica pe unde pierdem bani cu siteul nostru.

In era post Panda si Hummingbird, SEO ridica din ce in ce mai multe provocari, astfel ca solutia este continutul de calitate care ar trebui sa fie mereu in centrul campaniilor de marketing. Un factor care influenteaza foarte mult preluarea informatiei este continutul vizual. Alte 12 motive pentru care ar trebui sa ne concentram pe livrarea unui continut vizual de calitate sunt prezentate in articolul de astazi. Si nu il ultimul rand, un mini ghid care ne ajuta sa identificam cu usurinta care este publicul nostru  tinta si pe ce canale din social media ar trebui sa comunicam cu el.

Va dorim lectura placuta!

Google Analytics –  A fost lansata aplicatia mobila de iOS

Acum cateva zile, Google a lansat aplicatia de mobil Google Analytics si pentru sistemul de operare iOS. Cum arata si ce poti face cu aplicatia, poti afla din acest articol. Citeste articolul!

Google Analytics – 10 rapoarte din Google Analytics care iti arata pe unde pierzi bani cu siteul tau

Toate siteurile si afacerile online pierd vizitatori, adica potentiali clienti. Tu stii care sunt paginile, din siteul tau , din care ies cel mai des utilizatorii? Aceasta informatie te poate ajuta sa „salvezi” o parte dintre cititori si sa ii transformi in clienti. Acest articol iti arata in ce rapoarte trebuie sa te uiti pentru a vedea acest lucru. Citeste articolul!

PPC – Tips&tricks despre PPC pe mobil

Promovarea pe mobil ia o amploare la fel de mare ca si cresterea numarului de vizite venite de pe mobil. Promovarea prin pay-per-click pe mobil se diferentieaza in vreun fel de promovarea pe desktop? Sigur ca da! Iata o serie de sfaturi legate de mesajul ad-ului sau despre landing pageul optimizat pentru mobil. Citeste articolul!

Content Marketing [Infographic] – 12 motive pentru care sa integrezi continut vizual in campaniile de marketing

Cand vine vorba de visual content, internetul devine un loc unde competitia-i acerba. De aceea, siteul tau trebuie sa fie mereu fresh, cu continut care sa il diferentieze usor de alte siteuri astfel incat sa fie usor de memorat si sa atraga atentia publicului tau tinta. Iata 12 motive pentru care continutul vizual nu ar trebui sa lipseasca din campaniile de marketing. Citeste articolul!

Social Media – Cum iti identifici publicul tau in Social Media?

Ai lansat de curand o afacere online si vrei sa o promovezi pe retelele de socializare, insa nu stii de unde sa incepi. „Sunt atat de multe si atat de diferite!” probabil, te gandesti. Citeste in continuare acest mini-ghid care te va ajuta sa iti definesti publicul tinta si sa alegi cele mai bune canale de promovare pentru el. Citeste articolul!

 

Au fost relevante pentru tine articolele de mai sus? Asteptam comentariile tale legate de acest articol si nu numai. Acestea ne vor ajuta sa il imbunatatim permanent!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Andreea

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing