Saptamanal de marketing online – episodul #23

Postat pe 4.08.2014 de catre Raluca

23

Am remarcat in ultima vreme foarte multe recomandari orientate catre continutul online pe care il cream si cu care ajungem sa interactionam. Fiecare din ele sunt extrem de utile atat pentru proiectele de afiliere care aduc comisioane in conturile Profitshare, cat si pentru advertiserii care isi doresc sa obtina vanzari deoarece adresarea se face in ambele cazuri catre clientul final. Pe langa resursele pentru optimizarile de continut, va prezentam saptamana aceasta si cateva din domeniul PPC, SEO si usability.

SEO: Cum folosim SEO pentru construirea autoritatii

Cum Google aduce imbunatatiri continue la felul in care ne afiseaza rezultatele de cautare, trebuie sa fim in permanenta deschisi catre posibilitati noi de optimizare pentru site-ul propriu. Acum focusul tine foarte mult de valoarea pe care utilizatorii reali ar acorda-o site-urilor si de autoritatea castigata de site-ul respectiv. Afla din partea expertilor de la Moz.com cum poti construi o prezenta online mai puternica imbunatatind autoritatea site-ului tau.

PPC: Cum construim campanii PPC in functie de intentiile de cumparare

Uneori nu este suficient sa te documentezi cu privire la audienta, sa construiesti ad-uri atractive si sa directionezi in pagini de destinatie cat mai relavante atunci cand vine vorba de campaniile PPC. Oricat de atent ai fi se poate intampla ca bugetul sa se consume rapid, fara a aduce rezultatele asteptate. In cazul acesta trebuie sa imbunatatesti targetarea mai bine in jurul intentiei si ciclului tipic de cumparare al utilizatorilor. Afla in articolul de la KISSmetrics cum poti face asta.

CONTINUT: Cum profiti de pe urma review-urilor de la clienti

Conform celor de la econsultancy.com, 61% dintre clienti citesc recenzii online inainte de a lua o decizie legata de cumparaturile lor, iar acum aceste recenzii au devenit esentiale pentru cei care incearca sa vanda ceva. Afla in acest articol de ce este important sa ai recenzii atat pentru un proiect de afiliere, cat si pentru site-ul in care vinzi si cum te poti folosi de ele.

USABILITY: Optimizarea continutului la felul in care citim pe net

Stii ce se imprima in mintea vizitatorilor atunci cand iti parasesc site-ul sau daca le-a fost suficient de usor sa navigheze in el cat timp au stat pe el? Au reusit acestia sa ajunga la cele mai importante butoane pentru a reliza o achizitie sau a interactiona pozitiv cu site-ului tau? Raspunsurile la aceste intrebari tin de masura in care designul site-ului tau tine cont de comportamentul utilizatorilor de internet. Vezi care sunt recomandarile pentru a nu lasa vizitatorii sa treaca nepasatori pe langa site-ul tau cu ajutorul acestul infografic.

CONTINUT: Cum iti faci continutul bun de share-uit

A oferi continut de calitate nu te asigura intotdeauna ca acesta va ajunge in atentia cat mai multor persoane din audienta ta. Iti poti ajuta site-ul sa spuna mai departe ce are de spus cu ajutorul catorva secrete de organizare, sincronizare si redactare. Vezi care sunt acestea in infograficul celor de la HubSpot.

 

Lectura placuta si ramaneti in permanenta conectati la resursele utile pentru marketing online!

 

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , ,

Saptamanal de marketing online – episodul #23

Postat pe 4.08.2014 de catre Raluca

23

Am remarcat in ultima vreme foarte multe recomandari orientate catre continutul online pe care il cream si cu care ajungem sa interactionam. Fiecare din ele sunt extrem de utile atat pentru proiectele de afiliere care aduc comisioane in conturile Profitshare, cat si pentru advertiserii care isi doresc sa obtina vanzari deoarece adresarea se face in ambele cazuri catre clientul final. Pe langa resursele pentru optimizarile de continut, va prezentam saptamana aceasta si cateva din domeniul PPC, SEO si usability.

SEO: Cum folosim SEO pentru construirea autoritatii

Cum Google aduce imbunatatiri continue la felul in care ne afiseaza rezultatele de cautare, trebuie sa fim in permanenta deschisi catre posibilitati noi de optimizare pentru site-ul propriu. Acum focusul tine foarte mult de valoarea pe care utilizatorii reali ar acorda-o site-urilor si de autoritatea castigata de site-ul respectiv. Afla din partea expertilor de la Moz.com cum poti construi o prezenta online mai puternica imbunatatind autoritatea site-ului tau.

PPC: Cum construim campanii PPC in functie de intentiile de cumparare

Uneori nu este suficient sa te documentezi cu privire la audienta, sa construiesti ad-uri atractive si sa directionezi in pagini de destinatie cat mai relavante atunci cand vine vorba de campaniile PPC. Oricat de atent ai fi se poate intampla ca bugetul sa se consume rapid, fara a aduce rezultatele asteptate. In cazul acesta trebuie sa imbunatatesti targetarea mai bine in jurul intentiei si ciclului tipic de cumparare al utilizatorilor. Afla in articolul de la KISSmetrics cum poti face asta.

CONTINUT: Cum profiti de pe urma review-urilor de la clienti

Conform celor de la econsultancy.com, 61% dintre clienti citesc recenzii online inainte de a lua o decizie legata de cumparaturile lor, iar acum aceste recenzii au devenit esentiale pentru cei care incearca sa vanda ceva. Afla in acest articol de ce este important sa ai recenzii atat pentru un proiect de afiliere, cat si pentru site-ul in care vinzi si cum te poti folosi de ele.

USABILITY: Optimizarea continutului la felul in care citim pe net

Stii ce se imprima in mintea vizitatorilor atunci cand iti parasesc site-ul sau daca le-a fost suficient de usor sa navigheze in el cat timp au stat pe el? Au reusit acestia sa ajunga la cele mai importante butoane pentru a reliza o achizitie sau a interactiona pozitiv cu site-ului tau? Raspunsurile la aceste intrebari tin de masura in care designul site-ului tau tine cont de comportamentul utilizatorilor de internet. Vezi care sunt recomandarile pentru a nu lasa vizitatorii sa treaca nepasatori pe langa site-ul tau cu ajutorul acestul infografic.

CONTINUT: Cum iti faci continutul bun de share-uit

A oferi continut de calitate nu te asigura intotdeauna ca acesta va ajunge in atentia cat mai multor persoane din audienta ta. Iti poti ajuta site-ul sa spuna mai departe ce are de spus cu ajutorul catorva secrete de organizare, sincronizare si redactare. Vezi care sunt acestea in infograficul celor de la HubSpot.

 

Lectura placuta si ramaneti in permanenta conectati la resursele utile pentru marketing online!

 

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing