Saptamanal de marketing online – episodul #26

Postat pe 26.08.2014 de catre Andreea

Saptamanal-de-Marketing-Online-ep26.

Dragi afiliati si advertiseri, in Saptamanalul de marketing online de astazi am pregatit o serie de articole cu sfaturi pe care suntem siguri ca le veti gasi utile. Va invitam sa cititi despre optimizarile pe care le puteti face pentru a imbunatati procesul de achizitie, ce update ne-a mai pregatit Facebook, ce greseli frecvente facem in setarea campaniilor AdWords si cum le putem rezolva si cum putem folosi teoria Piramidei pentru a livra acelasi continut de calitate cu mai putin efort.

Va face ceva cu ochiul? Le gasiti pe toate, mai jos! Lectura placuta va dorim! 

Social Media:  Facebook face curat printre postarile care „pescuiesc” clickuri

Facebook a anuntat recent ca postarile de tip „momeala” pentru clickuri (poza cu link in descriere) vor fi defavorizate in fata linkurilor propriu-zise ( link site cu meta descriere). Acest lucru vine in sprijinul userilor, protejandu-i astfel de postarile spam care urmaresc obtinerea de clickuri si, implicit, a traficului. Citeste si alte detalii despre ultimul update!

Google AdWords: 3 greseli majore in setarea campaniilor si cum sa le rezolvi 

Un landing page bun nu este totul cand vine vorba de succesul unei campanii de Adwords. O alta componenta importanta este setarea corecta a adgrupurilor unei campanii. Iata care sunt cele mai frecvente 3 greseli pe care le poti face si cum le poti rezolva! Citeste articolul!

Content Marketing: Piramida din Content Marketing : creeaza mai mult continut cu mai putin efort

Postam pe Twitter o data la cateva ore, scriem pe blog zilnic, publicam un eBook o data pe luna … si lista poate continua. La un moment insa, tot acest proces devine foarte obositor si ajungem relativ repede sa ne intrebam „Ce mai postam?”. Insa oare daca am folosi Piramida din Content Marketing? Ea presupune livrarea aceluiasi continut, cu mai putin efort. Iata care sunt regulile! 

E-commerce: 4 teste simple care dureaza mai putin de-o ora

Sa cumpar sau sa nu cumpar? Aceasta este intrebarea! Si aceasta este intrebarea pe care ar trebui sa si-o puna magazinele online in fiecare zi. Daca ar fi clienti, ei ar cumpara de pe siteul lor? Daca raspunsul nu este un „Da!” plin, poate ar mai trebui efectuate cateva imbunatatiri. In pagina de produs in special, deoarece in aceasta pagina are loc decizia de cumparare. In acest articol sunt prezentate cateva teste care pot fi facute cu usurinta, dar care pot modifica semnificativ rata de conversie! Citeste tot articolul! 

E-commerce: Procesul decizional de cumparare – de la click la achizitie 

Este foarte important ca pe parcursul intregului proces de cumparare sa identificam care sunt punctele cheie cu care vine in contact un client. Unele dintre ele vor reprezenta avantajele companiei, insa o parte din ele sunt lucrurile de care clientii vor fi deranjati. Pentru a afla care sunt acest puncte cheie si cum se simt clientii in fiecare punct al deciziei de cumparare este nevoie sa analizam traseul pe care il parcurge un client de la click la achizitie. In video-ul de astazi, aflam cum putem face aceasta analiza pentru propriul magazin online sau site. Foarte, foarte util! Invata cum se face!

 

Si nu uita sa impartasesti noile cunostinte dobandite si cu prietenii tai!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Andreea

Tag-uri: , , ,

Saptamanal de marketing online – episodul #26

Postat pe 26.08.2014 de catre Andreea

Saptamanal-de-Marketing-Online-ep26.

Dragi afiliati si advertiseri, in Saptamanalul de marketing online de astazi am pregatit o serie de articole cu sfaturi pe care suntem siguri ca le veti gasi utile. Va invitam sa cititi despre optimizarile pe care le puteti face pentru a imbunatati procesul de achizitie, ce update ne-a mai pregatit Facebook, ce greseli frecvente facem in setarea campaniilor AdWords si cum le putem rezolva si cum putem folosi teoria Piramidei pentru a livra acelasi continut de calitate cu mai putin efort.

Va face ceva cu ochiul? Le gasiti pe toate, mai jos! Lectura placuta va dorim! 

Social Media:  Facebook face curat printre postarile care „pescuiesc” clickuri

Facebook a anuntat recent ca postarile de tip „momeala” pentru clickuri (poza cu link in descriere) vor fi defavorizate in fata linkurilor propriu-zise ( link site cu meta descriere). Acest lucru vine in sprijinul userilor, protejandu-i astfel de postarile spam care urmaresc obtinerea de clickuri si, implicit, a traficului. Citeste si alte detalii despre ultimul update!

Google AdWords: 3 greseli majore in setarea campaniilor si cum sa le rezolvi 

Un landing page bun nu este totul cand vine vorba de succesul unei campanii de Adwords. O alta componenta importanta este setarea corecta a adgrupurilor unei campanii. Iata care sunt cele mai frecvente 3 greseli pe care le poti face si cum le poti rezolva! Citeste articolul!

Content Marketing: Piramida din Content Marketing : creeaza mai mult continut cu mai putin efort

Postam pe Twitter o data la cateva ore, scriem pe blog zilnic, publicam un eBook o data pe luna … si lista poate continua. La un moment insa, tot acest proces devine foarte obositor si ajungem relativ repede sa ne intrebam „Ce mai postam?”. Insa oare daca am folosi Piramida din Content Marketing? Ea presupune livrarea aceluiasi continut, cu mai putin efort. Iata care sunt regulile! 

E-commerce: 4 teste simple care dureaza mai putin de-o ora

Sa cumpar sau sa nu cumpar? Aceasta este intrebarea! Si aceasta este intrebarea pe care ar trebui sa si-o puna magazinele online in fiecare zi. Daca ar fi clienti, ei ar cumpara de pe siteul lor? Daca raspunsul nu este un „Da!” plin, poate ar mai trebui efectuate cateva imbunatatiri. In pagina de produs in special, deoarece in aceasta pagina are loc decizia de cumparare. In acest articol sunt prezentate cateva teste care pot fi facute cu usurinta, dar care pot modifica semnificativ rata de conversie! Citeste tot articolul! 

E-commerce: Procesul decizional de cumparare – de la click la achizitie 

Este foarte important ca pe parcursul intregului proces de cumparare sa identificam care sunt punctele cheie cu care vine in contact un client. Unele dintre ele vor reprezenta avantajele companiei, insa o parte din ele sunt lucrurile de care clientii vor fi deranjati. Pentru a afla care sunt acest puncte cheie si cum se simt clientii in fiecare punct al deciziei de cumparare este nevoie sa analizam traseul pe care il parcurge un client de la click la achizitie. In video-ul de astazi, aflam cum putem face aceasta analiza pentru propriul magazin online sau site. Foarte, foarte util! Invata cum se face!

 

Si nu uita sa impartasesti noile cunostinte dobandite si cu prietenii tai!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Andreea

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing