Saptamanal de marketing online – episodul #28

Postat pe 9.09.2014 de catre Andreea

28

In Saptamanalul de marketing online de astazi, aflam despre DuckDuckGo. Acesta este noul motor de cautare care va putea fi ales ca predefinit pe iOS8, impreuna cu Google, Yahoo sau Bing. Nu il putem pune in comparatie cu Google, insa poate Bing ar trebui sa isi puna cateva intrebari, avand in vedere ca acesta a reusit sa cucereasca compania Apple si a fost pus in aceeasi lista cu cele mai mari nume din domeniu.

Pentru ca niciodata nu putem spune ca stim totul despre Google, astazi va recomandam doua articole despre doua dintre cele mai importante instrumente ale sale: motorul de cautare si platforma de Adwords. Aici veti gasi tot ce trebuie sa stiti despre cum se folosesc cele doua, tips&tricks sau best practices.

In plus, stim ca un subiect care trezeste nenumarate intrebari este cresterea ratei de conversie in cadrul unui magazin online, de aceea am ales pentru voi, dragi parteneri advertiseri, un articol cu cateva dintre cele mai semnificative imbunatatiri de facut in site care va pot aduce cresterea mult dorita.

Tot ce ramane acum de spus este: lectura placuta!

SEO: Totul despre noul motor de cautare DuckDuckGo

Pe langa jucatorii principali din domeniul motoarelor de cautare, Google, Bing, Yahoo sau Yandex, in curand, un nou nume va fi pe buzele tuturor: DuckDuckGo. De ce credem asta? Pentru ca va intra „in forta” pe piata avand in vedere ca va putea fi motorul de cautare predefinit pe noul sistem de operare iOS8. Dar hadeti sa vedem si alte detalii despre acest nou tool! 

Google: Analiza SERP 2014 – Tot ce trebuie sa stii despre rezultatele din cautarile google.ro

Afisarea in rezultatele cautarilor pe google.ro impreuna cu celelalte instrumente Google reprezinta o foarte mare parte din activitatea zilnica a unui om de marketing, de aceea, acesta ar trebui sa cunoasca aceste intrumente extrem de bine si sa le foloseasca la intreaga lor capacitate. Aceasta analiza explica ce fel de informatii poti obtine prin Google Search dupa ultimele updateuri, cum functioneaza motorul de cautare si cum s-a schimbat el de-alungul timpului. Citeste tot articolul!

Google: Cum functioneaza Google Adwords [Infographic]

Daca clientii deja existenti cauta afacerea ta dupa numele companiei (exemplu: Profitshare), potentialii clienti vor cauta intr-o alta maniera (exemplu: retea afiliere romania). La o astfel de cautare, ar putea aparea foarte multe rezultate intre care brandul tau va fi aproape inexistent, mai ales daca nu apari pe prima pagina. Cum te vei diferentia de ceilalti? Simplu! Una din solutii este prin campaniile platite de Pay-per-click. Iata cum functioneaza acest sistem!

Inbound Marketing: 8 lucruri fundamentale despre setarea unei strategii de content marketing

O intelegere deplina a conceptului de inbound marketing este cheia catre succes a unui antreprenor. Oricat de ocupat ai fi, nu ai voie sa neglijezi importanta pe care o marketare eficienta o are asupra afacerii tale. Iata opt dintre cele mai importante lucruri de urmarit!

E-commerce: Cum sa cresti rata de conversie si sa combati abandonul cosului de cumparaturi

Nu reusesti sa dormi bine noaptea din cauza ratei mici de conversie a magazinului tau online? Stai linistit, se intampla tuturor la un moment dat! 🙂 Dar exista si solutii pentru acest cosmar: totul tine de imbunatatirea experientei userului cu siteul, in special in pagina de produs. Iata cateva dintre imbunatatirile cu care poti sa incepi!

 

Si nu uitati ca parerea voastra este importanta pentru noi! Asteptam feedbackul vostru!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Andreea

Tag-uri: , , , ,

Saptamanal de marketing online – episodul #28

Postat pe 9.09.2014 de catre Andreea

28

In Saptamanalul de marketing online de astazi, aflam despre DuckDuckGo. Acesta este noul motor de cautare care va putea fi ales ca predefinit pe iOS8, impreuna cu Google, Yahoo sau Bing. Nu il putem pune in comparatie cu Google, insa poate Bing ar trebui sa isi puna cateva intrebari, avand in vedere ca acesta a reusit sa cucereasca compania Apple si a fost pus in aceeasi lista cu cele mai mari nume din domeniu.

Pentru ca niciodata nu putem spune ca stim totul despre Google, astazi va recomandam doua articole despre doua dintre cele mai importante instrumente ale sale: motorul de cautare si platforma de Adwords. Aici veti gasi tot ce trebuie sa stiti despre cum se folosesc cele doua, tips&tricks sau best practices.

In plus, stim ca un subiect care trezeste nenumarate intrebari este cresterea ratei de conversie in cadrul unui magazin online, de aceea am ales pentru voi, dragi parteneri advertiseri, un articol cu cateva dintre cele mai semnificative imbunatatiri de facut in site care va pot aduce cresterea mult dorita.

Tot ce ramane acum de spus este: lectura placuta!

SEO: Totul despre noul motor de cautare DuckDuckGo

Pe langa jucatorii principali din domeniul motoarelor de cautare, Google, Bing, Yahoo sau Yandex, in curand, un nou nume va fi pe buzele tuturor: DuckDuckGo. De ce credem asta? Pentru ca va intra „in forta” pe piata avand in vedere ca va putea fi motorul de cautare predefinit pe noul sistem de operare iOS8. Dar hadeti sa vedem si alte detalii despre acest nou tool! 

Google: Analiza SERP 2014 – Tot ce trebuie sa stii despre rezultatele din cautarile google.ro

Afisarea in rezultatele cautarilor pe google.ro impreuna cu celelalte instrumente Google reprezinta o foarte mare parte din activitatea zilnica a unui om de marketing, de aceea, acesta ar trebui sa cunoasca aceste intrumente extrem de bine si sa le foloseasca la intreaga lor capacitate. Aceasta analiza explica ce fel de informatii poti obtine prin Google Search dupa ultimele updateuri, cum functioneaza motorul de cautare si cum s-a schimbat el de-alungul timpului. Citeste tot articolul!

Google: Cum functioneaza Google Adwords [Infographic]

Daca clientii deja existenti cauta afacerea ta dupa numele companiei (exemplu: Profitshare), potentialii clienti vor cauta intr-o alta maniera (exemplu: retea afiliere romania). La o astfel de cautare, ar putea aparea foarte multe rezultate intre care brandul tau va fi aproape inexistent, mai ales daca nu apari pe prima pagina. Cum te vei diferentia de ceilalti? Simplu! Una din solutii este prin campaniile platite de Pay-per-click. Iata cum functioneaza acest sistem!

Inbound Marketing: 8 lucruri fundamentale despre setarea unei strategii de content marketing

O intelegere deplina a conceptului de inbound marketing este cheia catre succes a unui antreprenor. Oricat de ocupat ai fi, nu ai voie sa neglijezi importanta pe care o marketare eficienta o are asupra afacerii tale. Iata opt dintre cele mai importante lucruri de urmarit!

E-commerce: Cum sa cresti rata de conversie si sa combati abandonul cosului de cumparaturi

Nu reusesti sa dormi bine noaptea din cauza ratei mici de conversie a magazinului tau online? Stai linistit, se intampla tuturor la un moment dat! 🙂 Dar exista si solutii pentru acest cosmar: totul tine de imbunatatirea experientei userului cu siteul, in special in pagina de produs. Iata cateva dintre imbunatatirile cu care poti sa incepi!

 

Si nu uitati ca parerea voastra este importanta pentru noi! Asteptam feedbackul vostru!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Andreea

  • Sorin

    Aricole in engleza, foarte de folos daca esti la inceput. Daca vrem in engleza putem sa gasim si noi, vrem materiale in limba romana nu in engleza.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing