Saptamanal de marketing online – episodul #29

Postat pe 16.09.2014 de catre Andreea

29

In Saptamanalul de linkuri de astazi, am pregatit 5 articole pe care suntem siguri ca le veti gasi foarte utile : titlurile momeala sau titluri rezumat – pe care le folosim si ce consecinte au pe termen lung, cum sa scrii pe blog astfel incat sa obtii leaduri valide sau cum sa „resuscitezi” lista ta de abonati care sunt inactivi de mai bine de 6 luni.

Pentru aceasta editie am ales, de asemenea, si doua articole dedicate advertiserilor, centrate pe client: cum aflam care este valoarea fiecarui client de-a lungul relatiei cu brandul, cat si cum sa afli mai multe informatii despre fanii paginii de Facebook a afacerii tale si cum sa le folosesti pentru a-ti rafina mesajul catre ei.

Blogging: Greseli frecvente despre alegerea titlurilor

Cu totii citim zilnic titluri care ne atrag, ne fac sa dam click in speranta ca vom gasi ceea ce ni s-a promis in titlu. Daca, pe langa titlu, mai gasim si doua, trei poze sau videoclipuri cu copii sau animale, ne uitam la reteta perfecta pentru a aduce un trafic masiv catre site. V-ati intrebat, insa, vreodata care sunt efectele pe termen lung ale acestei tehnici folosite? In acest articol, Neil Patel (n.r. unul dintre cei mai cunoscuti marketeri internationali) pune la punct toate miturile dupa care ar trebui sa ne alegem titlurile. Sa le luam pe rand!

Blogging: Cum sa scrii un articol care sa iti aduca leaduri

Daca ai un business online sau esti consultant freelancer, cu siguranta ai si un blog  cu care incerci sa obtii leaduri. Da, stim, este greu sa obtii leaduri valide prin intermendiul postarilor de pe blog! Poate reusesti sa obtii trafic si reactii in social media, insa leadurile se lasa asteptate. Acest articol ne arata cum sa schimbam perspectiva si cum sa scriem un articol astfel incat sa obtinem un lead valid cu sanse mari de a deveni client. Citeste articolul! 

E-mail marketing: 10 modalitati de a reactiva abonatii la newsletter

Dintr-o lista de subscriberi, o mare parte dintre ei sunt inactivi: nu deschid emailul, nu dau click sau orice alta actiune de cel putin 6 luni. Ce facem cu ei? Sunt leaduri „moarte” pe care am vrea sa le reactivam, sa le angajam din nou in relatia cu brandul nostru. Iata o serie de tehnici pe care le putem folosi pentru a „reinvia” lista noastra de abonati la newsletter. Citeste articolul!

E-commerce: Ce reprezinta CLV (Customer Lifetime Value) si de ce trebuie sa il masuram?

CLV reprezinta acel parametru care ne indica valoarea pe care o are un client de la prima achizitie pana cand acesta nu va mai cumpara de la brandul respectiv, adica valoarea totala pe toata durata relatiei dintre brand si el.  De ce este foarte important acest parametru? Unprim motiv, ar fi pentru ca este mult mai usor sa vinzi unui client deja existent decat sa cauti noi prospecti pe care sa ii convingi sa cumpere. Sa aflam, deci, cum calculam acest indicator!

Social Media: Cum sa gasesti informatii utile pe Facebook folosind Graph Search

Facebook este prima compania care a dezvoltat un sistem de Search in cadrul unei retele de socializare. Fata de gigantul motor de cautare, Google, in Facebook poti cauta entitati: oameni, locuri, lucruri. Astfel, poti cauta toate paginile pe care le urmaresc fanii paginii tale, ce interese au, care sunt oamenii de influenta din nisa ta si multe altele. Afla cum poti folosi Search Graph in avantajul tau!

 

Si nu uita sa impartasesti noile cunostinte dobandite si cu prietenii tai! 🙂

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Andreea

Tag-uri: , , ,

Saptamanal de marketing online – episodul #29

Postat pe 16.09.2014 de catre Andreea

29

In Saptamanalul de linkuri de astazi, am pregatit 5 articole pe care suntem siguri ca le veti gasi foarte utile : titlurile momeala sau titluri rezumat – pe care le folosim si ce consecinte au pe termen lung, cum sa scrii pe blog astfel incat sa obtii leaduri valide sau cum sa „resuscitezi” lista ta de abonati care sunt inactivi de mai bine de 6 luni.

Pentru aceasta editie am ales, de asemenea, si doua articole dedicate advertiserilor, centrate pe client: cum aflam care este valoarea fiecarui client de-a lungul relatiei cu brandul, cat si cum sa afli mai multe informatii despre fanii paginii de Facebook a afacerii tale si cum sa le folosesti pentru a-ti rafina mesajul catre ei.

Blogging: Greseli frecvente despre alegerea titlurilor

Cu totii citim zilnic titluri care ne atrag, ne fac sa dam click in speranta ca vom gasi ceea ce ni s-a promis in titlu. Daca, pe langa titlu, mai gasim si doua, trei poze sau videoclipuri cu copii sau animale, ne uitam la reteta perfecta pentru a aduce un trafic masiv catre site. V-ati intrebat, insa, vreodata care sunt efectele pe termen lung ale acestei tehnici folosite? In acest articol, Neil Patel (n.r. unul dintre cei mai cunoscuti marketeri internationali) pune la punct toate miturile dupa care ar trebui sa ne alegem titlurile. Sa le luam pe rand!

Blogging: Cum sa scrii un articol care sa iti aduca leaduri

Daca ai un business online sau esti consultant freelancer, cu siguranta ai si un blog  cu care incerci sa obtii leaduri. Da, stim, este greu sa obtii leaduri valide prin intermendiul postarilor de pe blog! Poate reusesti sa obtii trafic si reactii in social media, insa leadurile se lasa asteptate. Acest articol ne arata cum sa schimbam perspectiva si cum sa scriem un articol astfel incat sa obtinem un lead valid cu sanse mari de a deveni client. Citeste articolul! 

E-mail marketing: 10 modalitati de a reactiva abonatii la newsletter

Dintr-o lista de subscriberi, o mare parte dintre ei sunt inactivi: nu deschid emailul, nu dau click sau orice alta actiune de cel putin 6 luni. Ce facem cu ei? Sunt leaduri „moarte” pe care am vrea sa le reactivam, sa le angajam din nou in relatia cu brandul nostru. Iata o serie de tehnici pe care le putem folosi pentru a „reinvia” lista noastra de abonati la newsletter. Citeste articolul!

E-commerce: Ce reprezinta CLV (Customer Lifetime Value) si de ce trebuie sa il masuram?

CLV reprezinta acel parametru care ne indica valoarea pe care o are un client de la prima achizitie pana cand acesta nu va mai cumpara de la brandul respectiv, adica valoarea totala pe toata durata relatiei dintre brand si el.  De ce este foarte important acest parametru? Unprim motiv, ar fi pentru ca este mult mai usor sa vinzi unui client deja existent decat sa cauti noi prospecti pe care sa ii convingi sa cumpere. Sa aflam, deci, cum calculam acest indicator!

Social Media: Cum sa gasesti informatii utile pe Facebook folosind Graph Search

Facebook este prima compania care a dezvoltat un sistem de Search in cadrul unei retele de socializare. Fata de gigantul motor de cautare, Google, in Facebook poti cauta entitati: oameni, locuri, lucruri. Astfel, poti cauta toate paginile pe care le urmaresc fanii paginii tale, ce interese au, care sunt oamenii de influenta din nisa ta si multe altele. Afla cum poti folosi Search Graph in avantajul tau!

 

Si nu uita sa impartasesti noile cunostinte dobandite si cu prietenii tai! 🙂

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Andreea

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing