Saptamanal de marketing online – episodul #30

Postat pe 24.09.2014 de catre Andreea

30

Google Analytics se pare ca este cel mai tare! ­čÖé Si in aceasta editie┬áa Saptamanlului de marketing online el este vedeta! Cu informatiile din rapoartele Analytics putem pune la punct un calendar editoarial in functie de preferintele cititorilor nostri sau putem optimiza rata de conversie de pe Facebook. Chiar si Analytics-ul de la Youtube a „suferit” recent o modificare majora oferindu-ne raportari mai detaliate.

Nu in ultimul rand, Neil Patel ne invata ce este procesul de achizitie (customer journey) pe care il parcurge un client de la momentul in care se intereseaza online de produsul pe care urmeaza sa il cumpere pana la primirea coletului sau returnarea lui. Acest proces este, in cele mai multe cazuri, un pas care ii dezavantajeaza pe comerciantii online. Dar nu si de azi inainte! Citeste tot ce trebuie sa stii despre acest subiect si fa modificarile necesare care iti vor aduce si mai multe conversii.

Citeste-le toate articolele si afla care sunt „parghiile” de care le poti folosi pentru a-ti usura munca si in acelasi timp, pentru a castiga si mai multi bani!┬á

 

Blogging: Cum sa te folosesti de Google Analytics pentru calendarul editorial

Tu ai un calendar editorial pentru blogul tau? Daca nu, e timpul sa iti faci deoarece te ajuta sa ramai „in program”, sa ai o activitate constanta pe blog si sa iti organizezi mai bine timpul. O sursa buna de informatii pentru setarea calendarului editorial este chiar raportul de Analytics al siteului. Exista mai multe rapoarte care ne ofera informatii pretioase despre cititorii blogului. Haide sa vedem care sunt acele rapoarte!

Social Media: Cum sa optimizezi rata de conversie din Facebook folosind Google Analytics

Ok. Am setat niste reclame, poate chiar campanii pe facebook, insa rezultatele spectaculoase intarzie sa apara. Acum ar fi momentul oportun sa luam in considerare folosirea informatiilor din Analytics pentru identificarea celei mai potrivite audiente si targetarea acesteia pe facebook. Acest articol iti arata pasa cu pas cum poti face acest lucru! Deschide ghidul!

E-commerce SEO: Cum sa creezi un proces de achizitie optimizat din punct de vedere SEO 

Ai facut recent vreo achizitie online? Care a fost sentimentul cu care ai ramas in urma procesului de cumparare? A fost lung, stresant (cu prea multe intrebari), intortocheat (sare din link in link), intruziv (intrebari care nu-si au rostul)? Da, probabil si o parte din clientii tai simt acest lucru daca nu ai avut in vedere optimizarea acestui proces. In unele dintre cazuri, potentialii clienti renunta la cosul de cumparaturi tocmai din aceasta cauza. Acest articol explica ce este un proces de cumparare (costumer journey) si cum il poti optimiza. Citeste articolul!

SEO Podcast: Care este viitorul linkurilor si pe ce ar trebui sa punem accent in promovarea online?

Revista online Search Engine Journal incepe o serie de podcasturi despre topicurile specifice┬ápromovarii online (SEO,┬áPaid Search,┬áSocial Media,┬áContent Marketing,┬áEntrepreneurship,┬áFoundersÔÇÖ Stories,┬áBusiness, etc.), iar primul episod este dedicat viitorului din SEO. Care va fi soarta linkurilor, cum sa promovam continut in mediul online pentru a obtine mai multa expunere si daca ar mai trebuie sa ne obosim sa trimitem┬ácomunicate de presa. Asculta podcastul aici!

Social Media: Youtube lanseaza Real Time Dashboard

Recent, Youtube a anuntat ca au avut loc updateuri in raportul Real Time, astfel ca detinatorii unui canal pot vedea statistici amanuntite despre vizualizari : vizualizari miut-de-minut si ora-de-ora. Citeste mai multe detalii!

 

Si nu uita sa impartasesti noile cunostinte dobandite si cu prietenii tai sau partenerii tai! :)

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Andreea

Tag-uri: , , , ,

Saptamanal de marketing online – episodul #30

Postat pe 24.09.2014 de catre Andreea

30

Google Analytics se pare ca este cel mai tare! ­čÖé Si in aceasta editie┬áa Saptamanlului de marketing online el este vedeta! Cu informatiile din rapoartele Analytics putem pune la punct un calendar editoarial in functie de preferintele cititorilor nostri sau putem optimiza rata de conversie de pe Facebook. Chiar si Analytics-ul de la Youtube a „suferit” recent o modificare majora oferindu-ne raportari mai detaliate.

Nu in ultimul rand, Neil Patel ne invata ce este procesul de achizitie (customer journey) pe care il parcurge un client de la momentul in care se intereseaza online de produsul pe care urmeaza sa il cumpere pana la primirea coletului sau returnarea lui. Acest proces este, in cele mai multe cazuri, un pas care ii dezavantajeaza pe comerciantii online. Dar nu si de azi inainte! Citeste tot ce trebuie sa stii despre acest subiect si fa modificarile necesare care iti vor aduce si mai multe conversii.

Citeste-le toate articolele si afla care sunt „parghiile” de care le poti folosi pentru a-ti usura munca si in acelasi timp, pentru a castiga si mai multi bani!┬á

 

Blogging: Cum sa te folosesti de Google Analytics pentru calendarul editorial

Tu ai un calendar editorial pentru blogul tau? Daca nu, e timpul sa iti faci deoarece te ajuta sa ramai „in program”, sa ai o activitate constanta pe blog si sa iti organizezi mai bine timpul. O sursa buna de informatii pentru setarea calendarului editorial este chiar raportul de Analytics al siteului. Exista mai multe rapoarte care ne ofera informatii pretioase despre cititorii blogului. Haide sa vedem care sunt acele rapoarte!

Social Media: Cum sa optimizezi rata de conversie din Facebook folosind Google Analytics

Ok. Am setat niste reclame, poate chiar campanii pe facebook, insa rezultatele spectaculoase intarzie sa apara. Acum ar fi momentul oportun sa luam in considerare folosirea informatiilor din Analytics pentru identificarea celei mai potrivite audiente si targetarea acesteia pe facebook. Acest articol iti arata pasa cu pas cum poti face acest lucru! Deschide ghidul!

E-commerce SEO: Cum sa creezi un proces de achizitie optimizat din punct de vedere SEO 

Ai facut recent vreo achizitie online? Care a fost sentimentul cu care ai ramas in urma procesului de cumparare? A fost lung, stresant (cu prea multe intrebari), intortocheat (sare din link in link), intruziv (intrebari care nu-si au rostul)? Da, probabil si o parte din clientii tai simt acest lucru daca nu ai avut in vedere optimizarea acestui proces. In unele dintre cazuri, potentialii clienti renunta la cosul de cumparaturi tocmai din aceasta cauza. Acest articol explica ce este un proces de cumparare (costumer journey) si cum il poti optimiza. Citeste articolul!

SEO Podcast: Care este viitorul linkurilor si pe ce ar trebui sa punem accent in promovarea online?

Revista online Search Engine Journal incepe o serie de podcasturi despre topicurile specifice┬ápromovarii online (SEO,┬áPaid Search,┬áSocial Media,┬áContent Marketing,┬áEntrepreneurship,┬áFoundersÔÇÖ Stories,┬áBusiness, etc.), iar primul episod este dedicat viitorului din SEO. Care va fi soarta linkurilor, cum sa promovam continut in mediul online pentru a obtine mai multa expunere si daca ar mai trebuie sa ne obosim sa trimitem┬ácomunicate de presa. Asculta podcastul aici!

Social Media: Youtube lanseaza Real Time Dashboard

Recent, Youtube a anuntat ca au avut loc updateuri in raportul Real Time, astfel ca detinatorii unui canal pot vedea statistici amanuntite despre vizualizari : vizualizari miut-de-minut si ora-de-ora. Citeste mai multe detalii!

 

Si nu uita sa impartasesti noile cunostinte dobandite si cu prietenii tai sau partenerii tai! :)

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Andreea

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing