Saptamanal de marketing online – episodul #32

saptmanal de marketing online

In editia de astazi a Saptamanalului de Marketing Online, aflam cum sa integram strategia de social media marketing cu cea din email marketing astfel incat sa generam leaduri noi, tot ce trebuie sa stim despre butonul de call-to-action, atat de important in orice campanie online sau cum sa facem primii pasi in campaniile de pay-per-click din Google Adwords.

In plus, astazi e ziua in care aflam si tot ce trebuie sa facem pentru a scrie un articol de exceptie si care sunt cele mai importante 35 de instrumente care ne ajuta sa optimizam cat se poate de mult procesul de redactare, postare si promovare a continutului nostru online.

Citeste-le pe toate si spune-ne care te-a ajutat cel mai mult in activitatea ta zilnica!

Email marketing: Cum sa generezi leaduri noi prin integrarea strategiei de email marketing cu cea din social media

Cat la suta din afacerea ta se bazeaza pe email marketing? Daca faci parte din e-commerce, cel mai probabil, cele mai multe vanzari de aici vin. Te-ai gandit vreodata insa sa integrezi strategia de email marketing cu cea de social media astfel incat sa obtii leaduri noi din facebook sau twitter? Acest articol prezinta cateva pratici care iti vor arata cum sa faci acest lucru. Citeste aici articolul!

CRO (Conversion Rate Optimization): Tot ce trebuie sa stii despre psih0logia din spatele butonului Call-to-Action

Butonul Call-to-Action este un element de baza in marketingul online. Cu cat acesta mai optimizat cu atat avem campanii mai bune. Psihologia acestui buton tine de culoare, forma, marime sau efecte CSS, dar si de alte elemente care ii transfoma pe cei care le cunosc in mici magicieni ai conversiilor. Acest articol ne dezvaluia magia din spatele butonului!

Google Adwords: Mic ghid despre setarea campaniilor Adwords [Infografic]

Campaniile de PPC marketing, in speta Google Adwords reprezinta, pentru unele companii, canalul cu cel mai scazut cost de achizitie. Aceste campanii au nevoie constant de optimizari si rafinari, iar daca ele nu sunt facute de specialisti, cel mai probabil nu vor rezulta un ROI pozitiv. De aceea, acest articol ne explica pas-cu-pas cum sa incepi o campanie, cat si cateva sfaturi de optimizare. Deschide infograficul!

Blogging: Patru trucuri care te invata cum sa scrii un articol exceptional

In zilele noastre, continutul este la putere, iar cititorii tai chiar asteapta continut de calitate, informativ si util, care sa merite timpul petrecut de ei pe siteul tau. Cu totii vrem sa avem articole inteligente si apreciate, iar partea cea mai frumoasa este ca nu trebuie sa scriem chestii inteligente, ci sa scriem intr-un mod inteligent. Diferenta dintre ele? O gasim explicata in acest articol. Citeste aici tot articolul!

Blogging: Setul de tooluri pe care orice om de marketing trebuie sa il aiba

Ca om de marketing/blogger/webadmin trebuie sa stii ca exista o serie de tooluri care te pot ajuta sa generezi idei, sa iti usurezi procesul de redactare a articolelor si chiar tooluri care promoveaza continutul scris de tine. Stii care sunt acelea? Le folosesti in rutina ta? Acest articol ne ofera o lista a celor mai cunoscute instrumente care ne fac munca mai usoara in mediul online. Sa vedem care sunt ele!

 

Si nu uita sa impartasesti noile cunostinte dobandite si cu prietenii tai sau partenerii tai! :)

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Tag-uri:

Saptamanal de marketing online – episodul #32

Postat pe 7.10.2014 de catre Profitshare

saptmanal de marketing online

In editia de astazi a Saptamanalului de Marketing Online, aflam cum sa integram strategia de social media marketing cu cea din email marketing astfel incat sa generam leaduri noi, tot ce trebuie sa stim despre butonul de call-to-action, atat de important in orice campanie online sau cum sa facem primii pasi in campaniile de pay-per-click din Google Adwords.

In plus, astazi e ziua in care aflam si tot ce trebuie sa facem pentru a scrie un articol de exceptie si care sunt cele mai importante 35 de instrumente care ne ajuta sa optimizam cat se poate de mult procesul de redactare, postare si promovare a continutului nostru online.

Citeste-le pe toate si spune-ne care te-a ajutat cel mai mult in activitatea ta zilnica!

Email marketing: Cum sa generezi leaduri noi prin integrarea strategiei de email marketing cu cea din social media

Cat la suta din afacerea ta se bazeaza pe email marketing? Daca faci parte din e-commerce, cel mai probabil, cele mai multe vanzari de aici vin. Te-ai gandit vreodata insa sa integrezi strategia de email marketing cu cea de social media astfel incat sa obtii leaduri noi din facebook sau twitter? Acest articol prezinta cateva pratici care iti vor arata cum sa faci acest lucru. Citeste aici articolul!

CRO (Conversion Rate Optimization): Tot ce trebuie sa stii despre psih0logia din spatele butonului Call-to-Action

Butonul Call-to-Action este un element de baza in marketingul online. Cu cat acesta mai optimizat cu atat avem campanii mai bune. Psihologia acestui buton tine de culoare, forma, marime sau efecte CSS, dar si de alte elemente care ii transfoma pe cei care le cunosc in mici magicieni ai conversiilor. Acest articol ne dezvaluia magia din spatele butonului!

Google Adwords: Mic ghid despre setarea campaniilor Adwords [Infografic]

Campaniile de PPC marketing, in speta Google Adwords reprezinta, pentru unele companii, canalul cu cel mai scazut cost de achizitie. Aceste campanii au nevoie constant de optimizari si rafinari, iar daca ele nu sunt facute de specialisti, cel mai probabil nu vor rezulta un ROI pozitiv. De aceea, acest articol ne explica pas-cu-pas cum sa incepi o campanie, cat si cateva sfaturi de optimizare. Deschide infograficul!

Blogging: Patru trucuri care te invata cum sa scrii un articol exceptional

In zilele noastre, continutul este la putere, iar cititorii tai chiar asteapta continut de calitate, informativ si util, care sa merite timpul petrecut de ei pe siteul tau. Cu totii vrem sa avem articole inteligente si apreciate, iar partea cea mai frumoasa este ca nu trebuie sa scriem chestii inteligente, ci sa scriem intr-un mod inteligent. Diferenta dintre ele? O gasim explicata in acest articol. Citeste aici tot articolul!

Blogging: Setul de tooluri pe care orice om de marketing trebuie sa il aiba

Ca om de marketing/blogger/webadmin trebuie sa stii ca exista o serie de tooluri care te pot ajuta sa generezi idei, sa iti usurezi procesul de redactare a articolelor si chiar tooluri care promoveaza continutul scris de tine. Stii care sunt acelea? Le folosesti in rutina ta? Acest articol ne ofera o lista a celor mai cunoscute instrumente care ne fac munca mai usoara in mediul online. Sa vedem care sunt ele!

 

Si nu uita sa impartasesti noile cunostinte dobandite si cu prietenii tai sau partenerii tai! :)

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2024 Conversion Marketing