Saptamanal de Marketing Online, episodul #61

Postat pe 6.07.2015 de catre Claudia

61

Fie ca vrei sa-ti creezi propriul brand in mediul virtual, fie ca vrei sa-ti urmaresti rezultatele de marketing online in social media sau fie ca doar ti-ai pus intrebarea de ce dai like, share ori comment pe Facebook, astazi iti aducem informatiile necesare pentru a te ajuta cu lamurirea acestor aspecte. Totodata, daca vrei sa ai parte de rezultate cat mai bune in campania ta de promovare, e bine sa iei in considerare anumite recomandari pe care le vei regasi mai jos.  

5 greseli Adwords PPC pe care nu trebuie sa le mai faci

Daca nu vrei ca eforturile tale sa fie facute in zadar atunci cand e vorba de business-ul tau si de propria campanie Adwords PPC, atunci trebuie sa acorzi o atentie deosebita click-urilor tale inregistrate. In cazul in care acestea nu prezinta potential pentru a se converti intr-o vanzare sau intr-un lead, din nefericire click-ul va fi ineficient. Acest articol iti va spune care sunt cele 5 greseli pe care trebuie sa le eviti pentru a avea parte de o campanie profitabila.

Like, share sau comment. De ce suntem atrasi sa actionam in acest mod pe Facebook?

Te-ai intrebat vreodata cine e responsabil pentru actiunile pe care le intreprindem pe Facebook si de ce anumiti oameni actioneaza astfel, iar altii nu? Marketdominationmedia.com pune la dispozitie in articolul acesta mai multe informatii legate de motivele pentru care luam aceste decizii si in acelasi timp, ca bonus, datele prezentate te pot ajuta sa-ti fidelizezi publicul in cadrul retelei de socializare, dar numai atata timp cat promovarea ta livreaza continut de calitate.

Cum optimizezi tab-urile Facebook customizate pentru a obtine mai multe conversii

Daca vrei sa-ti maresti numarul de conversii cu ajutorul retelei de socializare, iti recomandam sa te concentrezi pe lucrurile importante care te vor aduce mai aproape de target-ul tau. Daca pana acum nu ai luat in considerare o conlucrare intre Facebook ads si Facebook apps pentru sporirea conversiilor, e timpul sa incepi sa faci acest lucru. Sustinand customizarea tab-urilor Facebook cu cele de Ads, poti genera mai multe vizualizari si conversii. Jim Belosic (socialmediaexaminer.com) dezvolta aceasta tema aici.

Sfaturi utile pentru crearea propriul brand online

Daca esti in cautarea propriului brand, continutul de marketing pe care il creezi nu poate fi usor de ignorat. Guest blogging, o strategie grozava pentru infiintarea unui brand, este acum una dintre cele mai eficiente metode de a aduce un impact imediat si te poate propulsa la inceput de drum daca iti doresti cu adevarat sa castigi teren in fata celorlate brand-uri de pe piata. Daca ti-ai pus deja intrebarea care sunt tips-urile pentru crearea propriului brand, acest articol te ajuta cu informatii utile.

7 metode pentru a urmari rezultatele de marketing in social media

Stim ca de cele mai multe ori posibilitatea de a urmari propriile rezultatele in urma unor campanii de promovare te poate scoate din multe situatii neplacute. Intrebarea este daca stii unde sa privesti pentru a te folosi de ele cu adevarat. Aceste metode sunt folositoare pentru ca te ajuta sa atragi utilizatori de calitate, sa comunici mai eficient cu mediul online si sa creezi continut care sa fie adaptat audientei tale. Vince Chiofolo (socialmediaexaminer.com) identifica in articolul de fata, 7 dintre cele mai importante metode pentru a urmari rezultatele de marketing din social media.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Claudia

Pasionata de activitatile in aer liber, precum mersul pe bicicleta si longboard, am inceput sa ma ocup de marketing afiliat din anul 2014. Acum aduc micile placeri din viata personala in viata profesionala, sosind la job in fiecare zi cu unul dintre mijloacele mele proprii de transport 🙂

Tag-uri: , , , ,

Saptamanal de Marketing Online, episodul #61

Postat pe 6.07.2015 de catre Claudia

61

Fie ca vrei sa-ti creezi propriul brand in mediul virtual, fie ca vrei sa-ti urmaresti rezultatele de marketing online in social media sau fie ca doar ti-ai pus intrebarea de ce dai like, share ori comment pe Facebook, astazi iti aducem informatiile necesare pentru a te ajuta cu lamurirea acestor aspecte. Totodata, daca vrei sa ai parte de rezultate cat mai bune in campania ta de promovare, e bine sa iei in considerare anumite recomandari pe care le vei regasi mai jos.  

5 greseli Adwords PPC pe care nu trebuie sa le mai faci

Daca nu vrei ca eforturile tale sa fie facute in zadar atunci cand e vorba de business-ul tau si de propria campanie Adwords PPC, atunci trebuie sa acorzi o atentie deosebita click-urilor tale inregistrate. In cazul in care acestea nu prezinta potential pentru a se converti intr-o vanzare sau intr-un lead, din nefericire click-ul va fi ineficient. Acest articol iti va spune care sunt cele 5 greseli pe care trebuie sa le eviti pentru a avea parte de o campanie profitabila.

Like, share sau comment. De ce suntem atrasi sa actionam in acest mod pe Facebook?

Te-ai intrebat vreodata cine e responsabil pentru actiunile pe care le intreprindem pe Facebook si de ce anumiti oameni actioneaza astfel, iar altii nu? Marketdominationmedia.com pune la dispozitie in articolul acesta mai multe informatii legate de motivele pentru care luam aceste decizii si in acelasi timp, ca bonus, datele prezentate te pot ajuta sa-ti fidelizezi publicul in cadrul retelei de socializare, dar numai atata timp cat promovarea ta livreaza continut de calitate.

Cum optimizezi tab-urile Facebook customizate pentru a obtine mai multe conversii

Daca vrei sa-ti maresti numarul de conversii cu ajutorul retelei de socializare, iti recomandam sa te concentrezi pe lucrurile importante care te vor aduce mai aproape de target-ul tau. Daca pana acum nu ai luat in considerare o conlucrare intre Facebook ads si Facebook apps pentru sporirea conversiilor, e timpul sa incepi sa faci acest lucru. Sustinand customizarea tab-urilor Facebook cu cele de Ads, poti genera mai multe vizualizari si conversii. Jim Belosic (socialmediaexaminer.com) dezvolta aceasta tema aici.

Sfaturi utile pentru crearea propriul brand online

Daca esti in cautarea propriului brand, continutul de marketing pe care il creezi nu poate fi usor de ignorat. Guest blogging, o strategie grozava pentru infiintarea unui brand, este acum una dintre cele mai eficiente metode de a aduce un impact imediat si te poate propulsa la inceput de drum daca iti doresti cu adevarat sa castigi teren in fata celorlate brand-uri de pe piata. Daca ti-ai pus deja intrebarea care sunt tips-urile pentru crearea propriului brand, acest articol te ajuta cu informatii utile.

7 metode pentru a urmari rezultatele de marketing in social media

Stim ca de cele mai multe ori posibilitatea de a urmari propriile rezultatele in urma unor campanii de promovare te poate scoate din multe situatii neplacute. Intrebarea este daca stii unde sa privesti pentru a te folosi de ele cu adevarat. Aceste metode sunt folositoare pentru ca te ajuta sa atragi utilizatori de calitate, sa comunici mai eficient cu mediul online si sa creezi continut care sa fie adaptat audientei tale. Vince Chiofolo (socialmediaexaminer.com) identifica in articolul de fata, 7 dintre cele mai importante metode pentru a urmari rezultatele de marketing din social media.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Claudia

Pasionata de activitatile in aer liber, precum mersul pe bicicleta si longboard, am inceput sa ma ocup de marketing afiliat din anul 2014. Acum aduc micile placeri din viata personala in viata profesionala, sosind la job in fiecare zi cu unul dintre mijloacele mele proprii de transport 🙂

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing