Saptamanal de Marketing Online, episodul #62

Postat pe 13.07.2015 de catre Claudia

#62

In marketing online si social media, un continut de calitate poate sa faca minuni, insa la fel de usor iti poate crea probleme neasteptate. Acesta este si motivul pentru care astazi vom aduce in discutie un subiect abordat de catre cei mai multi dintre noi, mai exact vei putea citi despre mai multe modalitati prin care poti sa-ti imbunatatesti ideile de continut, in asa fel incat sa te diferentezi de concurenta ta.

6 tehnici utile pentru cresterea valorii continutului tau in randul motoarelor de cautare

Content marketing si SEO traiesc in universuri paralele. Daca continutul tau este grozav, acesta va fi optimizat automat in randul motoarelor de cautare, deoarece SEO recunoaste buna calitate a postarilor.  Problema apare insa, atunci cand cei care scriu continut pierd din vedere scopul lor si prin urmare esueaza asupra tehnicii abordate. Daca nu ti-ai setat inca obiectivele busniess-ului tau, Neil Patel (http://contentmarketinginstitute.com), prezinta in acest articol mai multe target-uri care pot fi atinse in content marketing si totodata iti pune la dispozitie 6 tehnici utile care te ajuta la cresterea valorii continutului tau pentru utilizatorii proprii.

Cum sa-ti analizezi usor concurenta in social media

Te-ai gandit vreodata sa te inspiri de la concurenta in cazul schimbarilor pe care le vrei sa le faci in social media? Daca privesti in jurul tau observi ce fac celelalte companii cu paginile personale de social media, poti sa-ti imbunatatesti propriile tactici. In cazul in care vrei sa stii cum poti sa faci acest lucru, si care este motivul pentru care trebuie sa studiezi atent competitia, articolul de fata iti pune la dispozitie informatiile necesare.

12 modalitati prin care sa-ti imbunatatesti propriile idei de continut

De cate ori nu ti s-a intamplat sa te blochezi si sa nu mai stii ce trebuie sa faci pentru a scrie o noua postare? Daca esti una dintre acele persoane, atunci acest articol iti arata cateva modalitati prin care poti sa spargi bariera respectiva, pentru merge mai departe. Vei fi cu un pas inainte fata de ceilalti, daca postarile tale anterioare au un continut de buna calitate, deoarece sfatul cel mai de pret pe care il ofera Stoney deGeyter (http://marketingland.com) este raportat la valoarea articolelor tale.

Cum sa gasesti cele mai bune idei pentru content marketing

Indiferent de subiectul pe care il abordezi in content marketing, cea mai mare provocare a ta este sa creezi continut remarcabil, astfel incat oamenii sa il aprecieze. In acest caz, trebuie sa ai in vedere ca audienta ta reprezinta unul dintre cele mai importante aspecte privind propriul business. Uneori intrebarea potrivita, la momentul potrivit, poate fi cea mai buna miscare pe care o poti face cand vine vorba de cititorii tai. Te-ai gandit vreodata sa adresezi o simpla intrebare publicului tau doar pentru a incepe o conversatie? Uneori poate insemna succesul.

8 metode prin care poti sa obtii mai multe share-uri fara sa-ti agasezi cititorii

De fiecare data cand termini de scris un nou articol, simti nevoie sa-l share-uiesti imediat, indiferent de reteaua de socializare pe care o alegi. Ti-a trecut prin minte ca poate aceasta actiune iti agaseaza publicul, daca nu o faci cum trebuie? Acest articol te invita sa iei cat mai multe notite si sa le pui in aplicare pas cu pas, pentru ca te va ajuta sa intelegi ce se intampla de fapt in spatele acestui share, si cum trebuie sa procedezi pentru a-i face sa-ti impartaseasca ideile fara un efort prea mare.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , , ,

Saptamanal de Marketing Online, episodul #62

Postat pe 13.07.2015 de catre Claudia

#62

In marketing online si social media, un continut de calitate poate sa faca minuni, insa la fel de usor iti poate crea probleme neasteptate. Acesta este si motivul pentru care astazi vom aduce in discutie un subiect abordat de catre cei mai multi dintre noi, mai exact vei putea citi despre mai multe modalitati prin care poti sa-ti imbunatatesti ideile de continut, in asa fel incat sa te diferentezi de concurenta ta.

6 tehnici utile pentru cresterea valorii continutului tau in randul motoarelor de cautare

Content marketing si SEO traiesc in universuri paralele. Daca continutul tau este grozav, acesta va fi optimizat automat in randul motoarelor de cautare, deoarece SEO recunoaste buna calitate a postarilor.  Problema apare insa, atunci cand cei care scriu continut pierd din vedere scopul lor si prin urmare esueaza asupra tehnicii abordate. Daca nu ti-ai setat inca obiectivele busniess-ului tau, Neil Patel (http://contentmarketinginstitute.com), prezinta in acest articol mai multe target-uri care pot fi atinse in content marketing si totodata iti pune la dispozitie 6 tehnici utile care te ajuta la cresterea valorii continutului tau pentru utilizatorii proprii.

Cum sa-ti analizezi usor concurenta in social media

Te-ai gandit vreodata sa te inspiri de la concurenta in cazul schimbarilor pe care le vrei sa le faci in social media? Daca privesti in jurul tau observi ce fac celelalte companii cu paginile personale de social media, poti sa-ti imbunatatesti propriile tactici. In cazul in care vrei sa stii cum poti sa faci acest lucru, si care este motivul pentru care trebuie sa studiezi atent competitia, articolul de fata iti pune la dispozitie informatiile necesare.

12 modalitati prin care sa-ti imbunatatesti propriile idei de continut

De cate ori nu ti s-a intamplat sa te blochezi si sa nu mai stii ce trebuie sa faci pentru a scrie o noua postare? Daca esti una dintre acele persoane, atunci acest articol iti arata cateva modalitati prin care poti sa spargi bariera respectiva, pentru merge mai departe. Vei fi cu un pas inainte fata de ceilalti, daca postarile tale anterioare au un continut de buna calitate, deoarece sfatul cel mai de pret pe care il ofera Stoney deGeyter (http://marketingland.com) este raportat la valoarea articolelor tale.

Cum sa gasesti cele mai bune idei pentru content marketing

Indiferent de subiectul pe care il abordezi in content marketing, cea mai mare provocare a ta este sa creezi continut remarcabil, astfel incat oamenii sa il aprecieze. In acest caz, trebuie sa ai in vedere ca audienta ta reprezinta unul dintre cele mai importante aspecte privind propriul business. Uneori intrebarea potrivita, la momentul potrivit, poate fi cea mai buna miscare pe care o poti face cand vine vorba de cititorii tai. Te-ai gandit vreodata sa adresezi o simpla intrebare publicului tau doar pentru a incepe o conversatie? Uneori poate insemna succesul.

8 metode prin care poti sa obtii mai multe share-uri fara sa-ti agasezi cititorii

De fiecare data cand termini de scris un nou articol, simti nevoie sa-l share-uiesti imediat, indiferent de reteaua de socializare pe care o alegi. Ti-a trecut prin minte ca poate aceasta actiune iti agaseaza publicul, daca nu o faci cum trebuie? Acest articol te invita sa iei cat mai multe notite si sa le pui in aplicare pas cu pas, pentru ca te va ajuta sa intelegi ce se intampla de fapt in spatele acestui share, si cum trebuie sa procedezi pentru a-i face sa-ti impartaseasca ideile fara un efort prea mare.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing