Saptamanal de marketing online, episodul #66

Postat pe 10.08.2015 de catre Claudia

Saptamanal de marketing, episodul #66

Cand, in marketing online, bugetele alocate reclamelor sunt prea mari, vei face in asa fel incat sa te faci auzit in randul celor care vor sa te asculte. Trebuie doar sa aplici metodele potrivite si sa ai rabdare sa apara rezultatele asteptate. Totodata, pentru a avea parte de un succes cat mai mare, comunicarea va fi intotdeauna punctul forte al unui business adevarat. Nu este costisitor si, in plus, si Facebook vine cu o noua actualizare pentru imbunatatirea acestui aspect. Trateaza cu interes subiectele de astazi si cel mai probabil rezultatele vor fi pe gustul tau.

Cum sa-ti cresti comunitatea Facebook fara sa aloci bugete

De cele mai multe ori incerci sa fii cel mai bun dintre toti, fie online, fie offline. Asta inseamna insa sa te gandesti la anumite strategii care, in cele mai multe cazuri, au un pret. Daca totusi bugetul nu este punctul tau forte, acest articol iti pune la dispozitie cateva metode care te vor ajuta sa-ti cresti comunitatea pe Facebook, fara sa apelezi la reclame. Important este sa ai rabdare si sa aplici tehnicile prezentate pentru a-ti creste numarul de fani si de like-uri.

35 de metode pentru un site mai prietenos din punct de vedere SEO

Orice mic detaliu poate duce la cresterea pozitiei website-ului tau in motoarele de cautare. De la an la an, SEO a devenit un subiect sensibil si destul de important in mediul online. Te-ai gandit insa, ca inainte de a angaja un om dedicat cautarilor optimizate, e bine sa ai in vedere mai multe criterii importante? Ele iti vor duce site-ul cu un pas mai aproape de scopul tau, si vor oferi o experienta placuta vizitatorilor tai.

Facebook revine cu o noua actualizare bazata pe relatia client-business

Daca in editia trecuta a saptamanalului de marketing online am vorbit despre review-urile online ale vizitatorilor, astazi aducem in discutie si posibilitatea de a putea raspunde comentariilor de pe Facebook, direct in privat. Reteaua de socializare a anuntat ca in curand oamenii de business care au pagini de companii vor putea reactiona la intrebarile si plangerile clientilor, particular. Pe langa obisnuitul like, comentariu sau share, se va adauga si optiunea de mesaj. Mai multe detalii gasesti aici.

Cum sa afli ce isi doreste cu adevarat audienta ta

Cat de bine iti cunosti audienta? Cum o poti ajuta daca nu o intelegi? Acestea sunt probabil unele dintre cele mai importante intrebari pe care ar trebui sa ti le adresezi pentru a avea parte de rezultatele dorite. Continutul tau de marketing va functiona doar daca vei primi inapoi raspunsuri si reactii din partea consumatorilor. Comunicarea este un element foarte important care te va ajuta la intelegerea si fidelizarea celor care te urmaresc. Articolul de fata iti ofera cateva dintre sfaturile pe care ar fi bine sa le iei in considerare, daca iti doresti cu adevarat sa ai parte de succes. Tu esti pregatit sa comunici?

Inovatia si adaptarea in Social Media

Uneori esti suprasaturat de toate noutatile care apar peste noapte, atat din social media cat si din viata de zi cu zi. Din aceasta cauza, cateodata te blochezi si nu te poti adapta atat de repede la schimbarile aduse. Intelegand insa mai bine marketingul si lumea online, ai putea avea totusi o sansa sa te adaptezi si sa supravietuiesti schimbarilor. Michael Stelzner (socialmediaexaminer.com) ne dezvaluie 5 schimbari majore cu care se confrunta oamenii de marketing.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Claudia

Pasionata de activitatile in aer liber, precum mersul pe bicicleta si longboard, am inceput sa ma ocup de marketing afiliat din anul 2014. Acum aduc micile placeri din viata personala in viata profesionala, sosind la job in fiecare zi cu unul dintre mijloacele mele proprii de transport 🙂

Tag-uri: , , ,

Saptamanal de marketing online, episodul #66

Postat pe 10.08.2015 de catre Claudia

Saptamanal de marketing, episodul #66

Cand, in marketing online, bugetele alocate reclamelor sunt prea mari, vei face in asa fel incat sa te faci auzit in randul celor care vor sa te asculte. Trebuie doar sa aplici metodele potrivite si sa ai rabdare sa apara rezultatele asteptate. Totodata, pentru a avea parte de un succes cat mai mare, comunicarea va fi intotdeauna punctul forte al unui business adevarat. Nu este costisitor si, in plus, si Facebook vine cu o noua actualizare pentru imbunatatirea acestui aspect. Trateaza cu interes subiectele de astazi si cel mai probabil rezultatele vor fi pe gustul tau.

Cum sa-ti cresti comunitatea Facebook fara sa aloci bugete

De cele mai multe ori incerci sa fii cel mai bun dintre toti, fie online, fie offline. Asta inseamna insa sa te gandesti la anumite strategii care, in cele mai multe cazuri, au un pret. Daca totusi bugetul nu este punctul tau forte, acest articol iti pune la dispozitie cateva metode care te vor ajuta sa-ti cresti comunitatea pe Facebook, fara sa apelezi la reclame. Important este sa ai rabdare si sa aplici tehnicile prezentate pentru a-ti creste numarul de fani si de like-uri.

35 de metode pentru un site mai prietenos din punct de vedere SEO

Orice mic detaliu poate duce la cresterea pozitiei website-ului tau in motoarele de cautare. De la an la an, SEO a devenit un subiect sensibil si destul de important in mediul online. Te-ai gandit insa, ca inainte de a angaja un om dedicat cautarilor optimizate, e bine sa ai in vedere mai multe criterii importante? Ele iti vor duce site-ul cu un pas mai aproape de scopul tau, si vor oferi o experienta placuta vizitatorilor tai.

Facebook revine cu o noua actualizare bazata pe relatia client-business

Daca in editia trecuta a saptamanalului de marketing online am vorbit despre review-urile online ale vizitatorilor, astazi aducem in discutie si posibilitatea de a putea raspunde comentariilor de pe Facebook, direct in privat. Reteaua de socializare a anuntat ca in curand oamenii de business care au pagini de companii vor putea reactiona la intrebarile si plangerile clientilor, particular. Pe langa obisnuitul like, comentariu sau share, se va adauga si optiunea de mesaj. Mai multe detalii gasesti aici.

Cum sa afli ce isi doreste cu adevarat audienta ta

Cat de bine iti cunosti audienta? Cum o poti ajuta daca nu o intelegi? Acestea sunt probabil unele dintre cele mai importante intrebari pe care ar trebui sa ti le adresezi pentru a avea parte de rezultatele dorite. Continutul tau de marketing va functiona doar daca vei primi inapoi raspunsuri si reactii din partea consumatorilor. Comunicarea este un element foarte important care te va ajuta la intelegerea si fidelizarea celor care te urmaresc. Articolul de fata iti ofera cateva dintre sfaturile pe care ar fi bine sa le iei in considerare, daca iti doresti cu adevarat sa ai parte de succes. Tu esti pregatit sa comunici?

Inovatia si adaptarea in Social Media

Uneori esti suprasaturat de toate noutatile care apar peste noapte, atat din social media cat si din viata de zi cu zi. Din aceasta cauza, cateodata te blochezi si nu te poti adapta atat de repede la schimbarile aduse. Intelegand insa mai bine marketingul si lumea online, ai putea avea totusi o sansa sa te adaptezi si sa supravietuiesti schimbarilor. Michael Stelzner (socialmediaexaminer.com) ne dezvaluie 5 schimbari majore cu care se confrunta oamenii de marketing.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Claudia

Pasionata de activitatile in aer liber, precum mersul pe bicicleta si longboard, am inceput sa ma ocup de marketing afiliat din anul 2014. Acum aduc micile placeri din viata personala in viata profesionala, sosind la job in fiecare zi cu unul dintre mijloacele mele proprii de transport 🙂

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing