Saptamanal de marketing online, episodul #69

Postat pe 31.08.2015 de catre Claudia

Clientii sunt cei mai importanti pioni cand vine vorba de afacerea ta. Sa le atragi atentia si sa-i determini sa te promoveze mai departe, dincolo de online, reprezinta fapte ce pot deveni realitate. Important e sa ai la indemana mereu cele mai interesante si utile subiecte pentru a-i face sa te urmareasca continuu. Continutul de calitate te va scoate din cele mai umbrite zile si te va ajuta sa imbunatatesti si performantele site-ului tau.

Cum sa captezi atentia online

Unul dintre cele mai dificile lucruri din marketing online este sa gasesti metodele potrivite care sa se plieze businessului tau, in asa fel incat sa atragi atentia asupra produselor tale si sa-i faci pe oameni sa fie fideli brandului tau. Pentru unii acest lucru reprezinta o stiinta, pentru altii este ceva natural. Trebuie sa stii insa ca intotdeauna vei descoperi mai multe tipuri de caractere, iar fiecare personalitate are propriul declansator. Mai multe detalii despre cum poti sa captezi atentia publicului, gasesti aici.

7 metode pentru a imbunatati performanta continutului tau de marketing 

Sa fii un bun om de marketing inseamna ca eforturile tale sa aduca rezultatele dorite. In acest sens, continutul pe care il creezi trebuie sa aiba un impact destul de mare in randul utilizatorilor tai. Acesta ar fi tipul de text pe care pana si Google ar vrea sa-l afiseze atunci cand esti in cautarea unor informatii. Pentru a masura succesul in aceasta directie, trebuie sa treci mai departe de simplul like si share si sa cauti cu adevarat acele elemente care definesc performantele tale. Jim Yu (marketingland.com) iti pune la dispozitie 7 metode pe care trebuie sa le ai in vedere daca vrei sa-ti imbunatatesti rezultatele postarilor tale.

5 modalitati prin care poti sa temperezi consumatorii furiosi 

89% dintre clienti vor inceta sa mai cumpere de la tine sau sa-ti promoveze serviciile daca vor avea parte de feedback negativ din partea ta, atunci cand li se ivesc probleme legate de produsele tale. Nevoile lor trebuie puse mereu pe locul intai daca vrei ca businessul tau sa aiba parte de realmente succes. Un client nervos sau pierdut poate aduce cu sine o recenzie negativa asupra imaginii tale, daca nu stii sa gestionezi situatia cu tact. Articolul de fata te va ajuta sa intelegi cu adevarat ce trebuie sa faci si ce nu trebuie sa faci, pentru a avea cu ei o relatie de succes pe termen lung..

Optimizare SEO pentru paginile de suport clienti

Cunosti importanta paginilor destinate suportului de clienti? Daca raspunsul tau este da, stiai ca si acestea trebuiesc a fi optimizate pentru cautarile Google? Sa construiesti si sa mentii o comunitate de oameni este o adevarata arta, dar odata ce aceasta colectivitate face parte din baza ta de date, noi aprecieri se adauga site-ului tau. Citeste mai multe informatii in acest articol despre cum poti sa obtii adevarate valori din optimizarea acestor sectiuni.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , , ,

Saptamanal de marketing online, episodul #69

Postat pe 31.08.2015 de catre Claudia

Clientii sunt cei mai importanti pioni cand vine vorba de afacerea ta. Sa le atragi atentia si sa-i determini sa te promoveze mai departe, dincolo de online, reprezinta fapte ce pot deveni realitate. Important e sa ai la indemana mereu cele mai interesante si utile subiecte pentru a-i face sa te urmareasca continuu. Continutul de calitate te va scoate din cele mai umbrite zile si te va ajuta sa imbunatatesti si performantele site-ului tau.

Cum sa captezi atentia online

Unul dintre cele mai dificile lucruri din marketing online este sa gasesti metodele potrivite care sa se plieze businessului tau, in asa fel incat sa atragi atentia asupra produselor tale si sa-i faci pe oameni sa fie fideli brandului tau. Pentru unii acest lucru reprezinta o stiinta, pentru altii este ceva natural. Trebuie sa stii insa ca intotdeauna vei descoperi mai multe tipuri de caractere, iar fiecare personalitate are propriul declansator. Mai multe detalii despre cum poti sa captezi atentia publicului, gasesti aici.

7 metode pentru a imbunatati performanta continutului tau de marketing 

Sa fii un bun om de marketing inseamna ca eforturile tale sa aduca rezultatele dorite. In acest sens, continutul pe care il creezi trebuie sa aiba un impact destul de mare in randul utilizatorilor tai. Acesta ar fi tipul de text pe care pana si Google ar vrea sa-l afiseze atunci cand esti in cautarea unor informatii. Pentru a masura succesul in aceasta directie, trebuie sa treci mai departe de simplul like si share si sa cauti cu adevarat acele elemente care definesc performantele tale. Jim Yu (marketingland.com) iti pune la dispozitie 7 metode pe care trebuie sa le ai in vedere daca vrei sa-ti imbunatatesti rezultatele postarilor tale.

5 modalitati prin care poti sa temperezi consumatorii furiosi 

89% dintre clienti vor inceta sa mai cumpere de la tine sau sa-ti promoveze serviciile daca vor avea parte de feedback negativ din partea ta, atunci cand li se ivesc probleme legate de produsele tale. Nevoile lor trebuie puse mereu pe locul intai daca vrei ca businessul tau sa aiba parte de realmente succes. Un client nervos sau pierdut poate aduce cu sine o recenzie negativa asupra imaginii tale, daca nu stii sa gestionezi situatia cu tact. Articolul de fata te va ajuta sa intelegi cu adevarat ce trebuie sa faci si ce nu trebuie sa faci, pentru a avea cu ei o relatie de succes pe termen lung..

Optimizare SEO pentru paginile de suport clienti

Cunosti importanta paginilor destinate suportului de clienti? Daca raspunsul tau este da, stiai ca si acestea trebuiesc a fi optimizate pentru cautarile Google? Sa construiesti si sa mentii o comunitate de oameni este o adevarata arta, dar odata ce aceasta colectivitate face parte din baza ta de date, noi aprecieri se adauga site-ului tau. Citeste mai multe informatii in acest articol despre cum poti sa obtii adevarate valori din optimizarea acestor sectiuni.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing