Saptamanal de marketing online, episodul #70

Postat pe 7.09.2015 de catre Claudia

Fie ca esti novice in marketing online sau ai deja o experienta vasta in spate, datorita tehnologiei care evolueaza simtitor, vei avea mereu cate ceva nou de invatat. Important e sa tii pasul si sa progresezi odata cu ea, indiferent de domeniul pe care il abordezi. Astazi vei afla mai multe informatii despre cum poti sa fii mereu aproape de publicul tau si ce greseli nu ar trebui sa faci daca vrei ca site-ul tau sa aduca incontinuu utilizatori.

Cum sa-ti optimizezi profilurile din cadrul platformelor de socializare

Primul pas pentru a te face auzit in social media este sa-ti creezi un cont de profil in cadrul retelelor corespunzatoare, ca pe urma sa incepi sa-ti cladesti propria imagine. Atunci cand ai reusit sa obtii un loc in platformele de socializare, trebuie sa te gandesti cum sa aplici solutia corecta in asa fel incat sa apari tot timpul primul in motoarele de cautare. In acest articol vei descoperi cum si unde sa folosesti acele cuvinte cheie, in asa masura incat pagina ta de profil sa fie gasita usor de catre toti cei interesati.

Increderea consumatorilor in brandurile online

Prezenta online reprezinta unul dintre cele mai importante aspecte cand vine vorba de businessul tau, iar imaginea brandului e cea care iti va aduce si mai multi clienti sau ii va goni. Majoritatea consumatorilor care vin din acest mediu, nu vor avea incredere in website-urile care au probleme de securitate sau contin diverse erori. Citeste mai multe detalii aici despre greselile fatale din site care te pot duce la esec. In cate dintre ele te regasesti?

5 pasi importanti care te vor ajuta in recuperarea investitiei (ROI)

In ciuda tuturor instrumentelor avansate care te ajuta in recuperarea ROI-ul, daca conversatiile offline, spre exemplu apelurile telefonice, nu se regasesc pe lista ta de interese, ar trebui sa te mai gandesti inca o data la acest aspect. Eric Holmen, (searchenginejournal.com) vorbeste in articolul de fata despre 5 pasi utili pe care ar trebui sa-i ai in vedere daca vrei sa-ti creezi mai multe oportunitati de vanzare si conversii, prin abordarea telefonica a clientilor.

Cele mai frecvente 8 probleme cu care te poti confrunta si tu

Intotdeauna gasesti metodele potrivite pentru a-ti rezolva probleme online existente, insa ce faci atunci cand nici macar nu esti constient de ele? Din cauza schimbarilor pe care motoarele de cautare le aduc in fiecare zi, uneori poate fi dificil sa tii pasul cu ele. Editia curenta a saptamanalului de marketing online, iti aduce in atentie cele mai intalnite 8 probleme pe care le poti intampina si tu, din punct de vedere SEO.

Cum sa alegi un continut de valoare care sa atraga atentia audientei tale

Audienta businessului tau poate sa se schimbe de la minut la minut, prin urmare trebuie sa aduci extra valoare textului tau cu fiecare secunda care trece. Sa alegi subiectele potrivite poate reprezenta o adevarata provocare deoarece trebuie sa captezi atentia publicului tau, indiferent de interesele si cunostintele lui. Cel mai important lucru este sa nu le irosesti timpul cu un continut fara valoare, pentru ca iti va fi mult mai greu sa-i recastigi inapoi.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Claudia

Pasionata de activitatile in aer liber, precum mersul pe bicicleta si longboard, am inceput sa ma ocup de marketing afiliat din anul 2014. Acum aduc micile placeri din viata personala in viata profesionala, sosind la job in fiecare zi cu unul dintre mijloacele mele proprii de transport 🙂

Tag-uri: , , ,

Saptamanal de marketing online, episodul #70

Postat pe 7.09.2015 de catre Claudia

Fie ca esti novice in marketing online sau ai deja o experienta vasta in spate, datorita tehnologiei care evolueaza simtitor, vei avea mereu cate ceva nou de invatat. Important e sa tii pasul si sa progresezi odata cu ea, indiferent de domeniul pe care il abordezi. Astazi vei afla mai multe informatii despre cum poti sa fii mereu aproape de publicul tau si ce greseli nu ar trebui sa faci daca vrei ca site-ul tau sa aduca incontinuu utilizatori.

Cum sa-ti optimizezi profilurile din cadrul platformelor de socializare

Primul pas pentru a te face auzit in social media este sa-ti creezi un cont de profil in cadrul retelelor corespunzatoare, ca pe urma sa incepi sa-ti cladesti propria imagine. Atunci cand ai reusit sa obtii un loc in platformele de socializare, trebuie sa te gandesti cum sa aplici solutia corecta in asa fel incat sa apari tot timpul primul in motoarele de cautare. In acest articol vei descoperi cum si unde sa folosesti acele cuvinte cheie, in asa masura incat pagina ta de profil sa fie gasita usor de catre toti cei interesati.

Increderea consumatorilor in brandurile online

Prezenta online reprezinta unul dintre cele mai importante aspecte cand vine vorba de businessul tau, iar imaginea brandului e cea care iti va aduce si mai multi clienti sau ii va goni. Majoritatea consumatorilor care vin din acest mediu, nu vor avea incredere in website-urile care au probleme de securitate sau contin diverse erori. Citeste mai multe detalii aici despre greselile fatale din site care te pot duce la esec. In cate dintre ele te regasesti?

5 pasi importanti care te vor ajuta in recuperarea investitiei (ROI)

In ciuda tuturor instrumentelor avansate care te ajuta in recuperarea ROI-ul, daca conversatiile offline, spre exemplu apelurile telefonice, nu se regasesc pe lista ta de interese, ar trebui sa te mai gandesti inca o data la acest aspect. Eric Holmen, (searchenginejournal.com) vorbeste in articolul de fata despre 5 pasi utili pe care ar trebui sa-i ai in vedere daca vrei sa-ti creezi mai multe oportunitati de vanzare si conversii, prin abordarea telefonica a clientilor.

Cele mai frecvente 8 probleme cu care te poti confrunta si tu

Intotdeauna gasesti metodele potrivite pentru a-ti rezolva probleme online existente, insa ce faci atunci cand nici macar nu esti constient de ele? Din cauza schimbarilor pe care motoarele de cautare le aduc in fiecare zi, uneori poate fi dificil sa tii pasul cu ele. Editia curenta a saptamanalului de marketing online, iti aduce in atentie cele mai intalnite 8 probleme pe care le poti intampina si tu, din punct de vedere SEO.

Cum sa alegi un continut de valoare care sa atraga atentia audientei tale

Audienta businessului tau poate sa se schimbe de la minut la minut, prin urmare trebuie sa aduci extra valoare textului tau cu fiecare secunda care trece. Sa alegi subiectele potrivite poate reprezenta o adevarata provocare deoarece trebuie sa captezi atentia publicului tau, indiferent de interesele si cunostintele lui. Cel mai important lucru este sa nu le irosesti timpul cu un continut fara valoare, pentru ca iti va fi mult mai greu sa-i recastigi inapoi.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Claudia

Pasionata de activitatile in aer liber, precum mersul pe bicicleta si longboard, am inceput sa ma ocup de marketing afiliat din anul 2014. Acum aduc micile placeri din viata personala in viata profesionala, sosind la job in fiecare zi cu unul dintre mijloacele mele proprii de transport 🙂

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing