Saptamanal de marketing online, episodul #75

Postat pe 12.10.2015 de catre Claudia

75

A doua luna de toamna vine cu o imbunatatire semnificativa a castigurilor in marketingul afiliat. Odata cu lansarea ofertelor de toamna si intoarcerea din concediu a cumparatorilor, in aceasta perioada se inregistreaza o crestere a vanzarilor si, implicit a comisioanelor afiliatilor. Ne indreptam cu pasi repezi catre cea mai aglomerata perioada a anului din punct de vedere al vanzarilor online  – Black Friday si, mai apoi, ultimele saptamani dinaintea sarbatorilor de iarna. Afla in cele ce urmeaza informatii utile cu privire la dezvoltarea unui continut online care sa inspire increderea cititorilor, noi ponturi pentru un blog de succes, dar si ce poti promova cu succes in aceasta luna. Nu puteam sa nu includem si cea mai importanta stire din partea celei mai importante retele de socializare. 

Cum structurezi blogul businessului tau pentru maximizarea conversiilor

Pe blogul afacerii tale nu scrii pentru… like-uri pe Facebook. Postarile tale au la baza strategia de business, iar ca scop, evident, sunt conversiile. Iti doresti obtinerea de valoare de pe urma timpului investit in blogging. Articolul de aici iti aduce cateva sfaturi si informatii ce te vor ajuta sa cresti rata de recuperare a investitiei in blogul companiei tale. Vei afla care sunt pasii de urmat daca doresti sa cresti vanzarile, sa cresti numarul de share-uri sau daca doresti ca cititorii tai sa completeze un formular ori sa descarce un document.

[Infografic] Sapte pasi pentru dezvoltarea unui continut ce inspira incredere

Orice strategie de marketing care doreste conectarea cu clientii trebuie sa includa content marketingul. Relatia cu acestia, castigarea loialitatii lor si cresterea gradului de implicare din partea clientilor constituie obiective esentiale de marketing. Infograficul prezentat de Insights In Marketing abordeaza tema importantei increderii consumatorilor in content marketing.

Nu vom avea buton pentru dislike ci mai multe butoane care sa ne exprime reactiile

Stirea saptamanii trecute, a fost, cu siguranta, cea cu privire la noile butoane de reactii pe care le pregateste Facebook, dupa ce tot online-ul a vuit in legatura cu un eventual buton de dislike. Reteaua de socializare pregateste nici mai mult nici mai putin de sapte butoane care sa descrie reactia cititorului in legatura cu subiectele afisate in news feed-ul sau. Vei putea sa-ti exprimi uimirea, tristetea sau chiar furia in legatura cu subiectele ce ti se prezinta. Citeste aici mai multe noutati in legatura cu noile butoane Facebook.

Oportunitati de promovare in luna Octombrie

Daca luna septembrie a fost marcata de achizitiile pentru inceperea scolii, in luna octombrie se da startul cumparaturilor pentru sezonul de iarna. Clientii s-au intors in mare parte din concedii iar daca pana acum articolele de vacanta erau la mare cautare, acum vor merge foarte bine de exemplu produsele de fashion si electrocasnicele. Pe blogul Profitshare detaliem categoriile pe care ar trebui sa mizezi in marketingul afiliat luna aceasta pentru a te asigura de un numar mai mare de conversii.

Tendinte si temeri in marketingul afiliat

Marketingul afiliat a crescut cu cca. 15% in fiecare an, in decursul ultimului deceniu. Cel mai recent studiu privind performance marketingul online realizat de PwC estimeaza ca advertiserii au cheltuit 1,1 mld. de lire sterline pe afiliere si generare de lead-uri in decursul anului 2014. Cu o astfel de reputatie, pare greu de crezut ca zilele marketingului afiliat sunt numarate. Totusi, daca la un moment dat volumele erau un indicator care ii multumea pe managerii de marketing, in ultima perioada lucrurile au evoluat catre o evaluare calitativa a succesului. Afla si tu mai multe detalii in legatura cu viitorul marketingului afiliat de aici.

A/B Testing in Email Marketing

A/B Testing-ul este unul din cele mai importante instrumente cand vine vorba de optimizarea rezultatelor in campaniile online. Folosirea A/B testing-ului in email marketing permite optimizarea rapida a campaniilor expediate abonatilor si identificarea variantei optime de trimitere a newsletterelor. Astfel, putem imbunatati indicatori importanti precum rata de deschidere, rata de click, numarul si valoarea vanzarilor. Bryan Eisenberg, unul dintre cei mai cunoscuti specialisti in User Experience (UX) la nivel mondial, considera ca testarea joaca un rol critic pentru marketeri pentru imbunatatirea rezultatelor in marketingul online. Afla mai multe detalii despre A/B Testing de pe blogul colegilor nostri de la Conectoo.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , , , , ,

Saptamanal de marketing online, episodul #75

Postat pe 12.10.2015 de catre Claudia

75

A doua luna de toamna vine cu o imbunatatire semnificativa a castigurilor in marketingul afiliat. Odata cu lansarea ofertelor de toamna si intoarcerea din concediu a cumparatorilor, in aceasta perioada se inregistreaza o crestere a vanzarilor si, implicit a comisioanelor afiliatilor. Ne indreptam cu pasi repezi catre cea mai aglomerata perioada a anului din punct de vedere al vanzarilor online  – Black Friday si, mai apoi, ultimele saptamani dinaintea sarbatorilor de iarna. Afla in cele ce urmeaza informatii utile cu privire la dezvoltarea unui continut online care sa inspire increderea cititorilor, noi ponturi pentru un blog de succes, dar si ce poti promova cu succes in aceasta luna. Nu puteam sa nu includem si cea mai importanta stire din partea celei mai importante retele de socializare. 

Cum structurezi blogul businessului tau pentru maximizarea conversiilor

Pe blogul afacerii tale nu scrii pentru… like-uri pe Facebook. Postarile tale au la baza strategia de business, iar ca scop, evident, sunt conversiile. Iti doresti obtinerea de valoare de pe urma timpului investit in blogging. Articolul de aici iti aduce cateva sfaturi si informatii ce te vor ajuta sa cresti rata de recuperare a investitiei in blogul companiei tale. Vei afla care sunt pasii de urmat daca doresti sa cresti vanzarile, sa cresti numarul de share-uri sau daca doresti ca cititorii tai sa completeze un formular ori sa descarce un document.

[Infografic] Sapte pasi pentru dezvoltarea unui continut ce inspira incredere

Orice strategie de marketing care doreste conectarea cu clientii trebuie sa includa content marketingul. Relatia cu acestia, castigarea loialitatii lor si cresterea gradului de implicare din partea clientilor constituie obiective esentiale de marketing. Infograficul prezentat de Insights In Marketing abordeaza tema importantei increderii consumatorilor in content marketing.

Nu vom avea buton pentru dislike ci mai multe butoane care sa ne exprime reactiile

Stirea saptamanii trecute, a fost, cu siguranta, cea cu privire la noile butoane de reactii pe care le pregateste Facebook, dupa ce tot online-ul a vuit in legatura cu un eventual buton de dislike. Reteaua de socializare pregateste nici mai mult nici mai putin de sapte butoane care sa descrie reactia cititorului in legatura cu subiectele afisate in news feed-ul sau. Vei putea sa-ti exprimi uimirea, tristetea sau chiar furia in legatura cu subiectele ce ti se prezinta. Citeste aici mai multe noutati in legatura cu noile butoane Facebook.

Oportunitati de promovare in luna Octombrie

Daca luna septembrie a fost marcata de achizitiile pentru inceperea scolii, in luna octombrie se da startul cumparaturilor pentru sezonul de iarna. Clientii s-au intors in mare parte din concedii iar daca pana acum articolele de vacanta erau la mare cautare, acum vor merge foarte bine de exemplu produsele de fashion si electrocasnicele. Pe blogul Profitshare detaliem categoriile pe care ar trebui sa mizezi in marketingul afiliat luna aceasta pentru a te asigura de un numar mai mare de conversii.

Tendinte si temeri in marketingul afiliat

Marketingul afiliat a crescut cu cca. 15% in fiecare an, in decursul ultimului deceniu. Cel mai recent studiu privind performance marketingul online realizat de PwC estimeaza ca advertiserii au cheltuit 1,1 mld. de lire sterline pe afiliere si generare de lead-uri in decursul anului 2014. Cu o astfel de reputatie, pare greu de crezut ca zilele marketingului afiliat sunt numarate. Totusi, daca la un moment dat volumele erau un indicator care ii multumea pe managerii de marketing, in ultima perioada lucrurile au evoluat catre o evaluare calitativa a succesului. Afla si tu mai multe detalii in legatura cu viitorul marketingului afiliat de aici.

A/B Testing in Email Marketing

A/B Testing-ul este unul din cele mai importante instrumente cand vine vorba de optimizarea rezultatelor in campaniile online. Folosirea A/B testing-ului in email marketing permite optimizarea rapida a campaniilor expediate abonatilor si identificarea variantei optime de trimitere a newsletterelor. Astfel, putem imbunatati indicatori importanti precum rata de deschidere, rata de click, numarul si valoarea vanzarilor. Bryan Eisenberg, unul dintre cei mai cunoscuti specialisti in User Experience (UX) la nivel mondial, considera ca testarea joaca un rol critic pentru marketeri pentru imbunatatirea rezultatelor in marketingul online. Afla mai multe detalii despre A/B Testing de pe blogul colegilor nostri de la Conectoo.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing