Saptamanal de marketing online, episodul #77

Postat pe 26.10.2015 de catre Claudia

Astazi ne focusam atentia spre publicul online si spre nevoile lor, pentru ca in orice afacere consumatorul este pionul principal din schema piramidala pe care ti-ai creat-o dea lungul timpului. Astfel, editia curenta a saptamanalului de marketing online iti aduce noi informatii despre modalitatile de abordare pe care trebuie sa le ai in vedere daca nu-ti doresti ca munca ta sa fie facuta in zadar. Totodata, vei primi o serie de sfaturi utile pentru a evita sa-ti faci mai multe probleme decat poti duce atunci cand iti redefinesti vechiul site.

10 intrebari vitale pe care trebuie sa le adresezi consumatorilor tai 

De cele mai multe ori cauti sa obtii cat mai multe raspunsuri din partea consumatorilor, insa niciodata nu vei afla ce te intereseaza cu adevarat daca nu adresezi intrebarile potrivite. Google Analytics iti poate oferi o mana de ajutor pentru ca iti pune la dispozitie o sumedenie de informatii, insa nu iti va oferi niciodata intreaga poveste. Daca esti interesat sa afli care sunt cele mai importante intrebari pe care trebuie sa le adresezi publicului tau, cu scopul de a primi cele mai bune raspunsuri, citeste acest articol acum.

[Infografic] Cum sa-ti redefinesti site-ul fara sa-ti distrugi afacerea 

Este posibil ca cel putin o data in viata sa-ti fi trecut prin cap sa dai o noua forma site-ului printr-o noua versiune. Fie ca te-ai plictisit de vechea imagine, fie ca pur si simplu nu mergea sa convertesti cu varianta actuala, indiferent de situatie, intotdeauna vei avea cateva temeri: „Oare va functiona noua varianta in toate browser-ele?”, „Oare va afecta viteza de incarcare a paginilor?”, „Ce impact va avea asupra conversiilor?” sau „Cum va afecta rezultatele SEO?”, etc. Afla de aici cum poti sa depasesti acest moment din viata site-ului tau fara ca vanzarile sa fie afectate. 

Lanseaza-te international!

In marketing online, cu totii ne dorim la un moment dat sa acaparam cat mai mult teritoriu si sa fim prezenti pretutindeni. Daca consideri ca este momentul sa-ti lansezi si tu businessul peste mari si tari, atunci este util sa iei in considerare articolul de fata. Autoarea Aleyda Solis (searchengineland.com) iti pune la dispozitie 5 intrebari care te vor ajuta sa-ti indrepti atentia international. Structura site-ului tau va avea o importanta majora daca iti doresti cu adevarat sa reusesti sa atragi cati mai multi clienti straini care sa achizitioneze produsele/serviciile tale.

Raspunsuri clare, nu ezitari 

Adevaratul succes in marketing online depinde de foarte multe elemente iar publicul este unul dintre cei mai importanti factori pe care trebuie sa ai in vedere daca isi doresti cu adevarat ca afacerea ta sa functioneze. In acest sens, raspunsul „depinde de situatie”, nu va avea parte de reactii prea pozitive pentru ca vei dovedi doar ca nu te intereseaza cu adevarat situatia lor. La fel de bine, raspunsul „depinde” poate fi considerat ca si cum nu fi raspuns deloc. Evita si tu sa faci aceasta greseala si citeste mai multe detalii despre acest subiect. Crezi ca vei putea reusi sa le oferi raspunsuri clare? Depinde de tine.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Tag-uri: ,

Saptamanal de marketing online, episodul #77

Postat pe 26.10.2015 de catre Claudia

Astazi ne focusam atentia spre publicul online si spre nevoile lor, pentru ca in orice afacere consumatorul este pionul principal din schema piramidala pe care ti-ai creat-o dea lungul timpului. Astfel, editia curenta a saptamanalului de marketing online iti aduce noi informatii despre modalitatile de abordare pe care trebuie sa le ai in vedere daca nu-ti doresti ca munca ta sa fie facuta in zadar. Totodata, vei primi o serie de sfaturi utile pentru a evita sa-ti faci mai multe probleme decat poti duce atunci cand iti redefinesti vechiul site.

10 intrebari vitale pe care trebuie sa le adresezi consumatorilor tai 

De cele mai multe ori cauti sa obtii cat mai multe raspunsuri din partea consumatorilor, insa niciodata nu vei afla ce te intereseaza cu adevarat daca nu adresezi intrebarile potrivite. Google Analytics iti poate oferi o mana de ajutor pentru ca iti pune la dispozitie o sumedenie de informatii, insa nu iti va oferi niciodata intreaga poveste. Daca esti interesat sa afli care sunt cele mai importante intrebari pe care trebuie sa le adresezi publicului tau, cu scopul de a primi cele mai bune raspunsuri, citeste acest articol acum.

[Infografic] Cum sa-ti redefinesti site-ul fara sa-ti distrugi afacerea 

Este posibil ca cel putin o data in viata sa-ti fi trecut prin cap sa dai o noua forma site-ului printr-o noua versiune. Fie ca te-ai plictisit de vechea imagine, fie ca pur si simplu nu mergea sa convertesti cu varianta actuala, indiferent de situatie, intotdeauna vei avea cateva temeri: „Oare va functiona noua varianta in toate browser-ele?”, „Oare va afecta viteza de incarcare a paginilor?”, „Ce impact va avea asupra conversiilor?” sau „Cum va afecta rezultatele SEO?”, etc. Afla de aici cum poti sa depasesti acest moment din viata site-ului tau fara ca vanzarile sa fie afectate. 

Lanseaza-te international!

In marketing online, cu totii ne dorim la un moment dat sa acaparam cat mai mult teritoriu si sa fim prezenti pretutindeni. Daca consideri ca este momentul sa-ti lansezi si tu businessul peste mari si tari, atunci este util sa iei in considerare articolul de fata. Autoarea Aleyda Solis (searchengineland.com) iti pune la dispozitie 5 intrebari care te vor ajuta sa-ti indrepti atentia international. Structura site-ului tau va avea o importanta majora daca iti doresti cu adevarat sa reusesti sa atragi cati mai multi clienti straini care sa achizitioneze produsele/serviciile tale.

Raspunsuri clare, nu ezitari 

Adevaratul succes in marketing online depinde de foarte multe elemente iar publicul este unul dintre cei mai importanti factori pe care trebuie sa ai in vedere daca isi doresti cu adevarat ca afacerea ta sa functioneze. In acest sens, raspunsul „depinde de situatie”, nu va avea parte de reactii prea pozitive pentru ca vei dovedi doar ca nu te intereseaza cu adevarat situatia lor. La fel de bine, raspunsul „depinde” poate fi considerat ca si cum nu fi raspuns deloc. Evita si tu sa faci aceasta greseala si citeste mai multe detalii despre acest subiect. Crezi ca vei putea reusi sa le oferi raspunsuri clare? Depinde de tine.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing