Saptamanal de marketing online, episodul #79

Postat pe 9.11.2015 de catre Claudia

Mediul online este unul dintre cele mai grele teritorii de cucerit, indiferent de businessul pe care il ai. Trebuie sa te gandesti intotdeauna la cele mai potrivite abordari si sa fii un bun cunoscator al tuturor tipologiilor de oameni. Asa vei reusi sa cuceresti mediul virtual fara sa-ti dai seama. Facebook te ajuta in sensul acesta prin noile update-uri, iar restul e poveste. Luate ca atare, sfaturile din editia curenta a saptamanalului de marketing online, te pot ajuta sa ajungi in topul celor mai buni.

Cum sa convertesti pasiunile clientilor in continuturi inspirationale

Cel mai dificil tel de atins, atat in viata profesionala cat si in cea personala, este sa faci ceea ce iti place. Pe acest motto se bazeaza si acest articol care iti arata cum poti sa abordezi dintr-o alta perspectiva vanzarile online. Tot ce trebuie sa faci este sa incerci sa-ti cunosti mai in detaliu consumatorii si sa le intelegi adevaratele pasiuni. Important este sa-ti gasesti modalitatea potrivita prin care sa spui povestea brandului tau, astfel incat sa obtii cele mai pozitive reactii.

Cum sa creezi reclame Facebook cu ajutorul listelor de email

Esti curios sa afli care poate fi legatura intre lista de mailuri si Facebook Ads? Daca raspunsul tau este da, atunci e cazul sa intri aici sa afli 5 idei creative despre cum ai putea sa ajungi la clientii tai cu reclame relevante, astfel incat sa nu-i spamezi cu tot felul de informatii al caror continut nu este important pentru ei. In modul acesta, nu risti sa-i pierzi, ci reusesti chiar sa-i faci fideli pe toata durata colaborarii.

Continutul care ii face pe oameni sa cumpere

Ti-ai adresat vreodata intrebarea: „Care sunt cuvintele cheie care ii fac pe oameni sa cumpere?” sau „Care este cel mai bun continut pe care il poti crea pentru a aduce cat mai multe vanzari?”. Articolul de fata iti pune la dispozitie un studiu de caz care iti va raspunde la toate aceste intrebari si care totodata iti va arata importanta procesului de cumparare in mediul online. Tu esti pregatit sa infrunti toate tipurile de caractere pe care le poti intalni in businessul tau?

Noi update-uri de la Facebook

Cu scopul de a ajuta afacerile locale online pentru a se conecta mai usor cu oamenii din aria lor de lucru, reteaua de socializare Facebook a lansat doua instrumente noi pentru optimizarea marketingului online local. Acestea vin in ajutorul celor care vor sa-si imbunatateasca reclamele si informatiile despre produsele din multitudinea lor de magazine. Cu aceste update-uri, businessurile de orice marime, vor avea o sansa in plus de a se conecta cu oamenii din jurul lor si sa creeze relatii de lunga durata.

Setarea si indeplinirea obiectivelor – 8 pasi catre succes

Succesul adevarat in marketing, cat si in viata de zi cu zi, se poate atinge atunci cand iti setezi anumite obiective si iti pregatesti strategia perfecta pentru a le atinge. Sa pornesti la drum fara un plan anume, e si cum ti-ai dori foarte mult un lucru dar nu faci nimic pentru a-l obtine. Autorul Syed Balkhi (searchenginejournal.com), iti arata 8 pasi pe care trebuie sa-i urmezi daca iti doresti cu adevarat sa ai parte de rezultate favorabile.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , , ,

Saptamanal de marketing online, episodul #79

Postat pe 9.11.2015 de catre Claudia

Mediul online este unul dintre cele mai grele teritorii de cucerit, indiferent de businessul pe care il ai. Trebuie sa te gandesti intotdeauna la cele mai potrivite abordari si sa fii un bun cunoscator al tuturor tipologiilor de oameni. Asa vei reusi sa cuceresti mediul virtual fara sa-ti dai seama. Facebook te ajuta in sensul acesta prin noile update-uri, iar restul e poveste. Luate ca atare, sfaturile din editia curenta a saptamanalului de marketing online, te pot ajuta sa ajungi in topul celor mai buni.

Cum sa convertesti pasiunile clientilor in continuturi inspirationale

Cel mai dificil tel de atins, atat in viata profesionala cat si in cea personala, este sa faci ceea ce iti place. Pe acest motto se bazeaza si acest articol care iti arata cum poti sa abordezi dintr-o alta perspectiva vanzarile online. Tot ce trebuie sa faci este sa incerci sa-ti cunosti mai in detaliu consumatorii si sa le intelegi adevaratele pasiuni. Important este sa-ti gasesti modalitatea potrivita prin care sa spui povestea brandului tau, astfel incat sa obtii cele mai pozitive reactii.

Cum sa creezi reclame Facebook cu ajutorul listelor de email

Esti curios sa afli care poate fi legatura intre lista de mailuri si Facebook Ads? Daca raspunsul tau este da, atunci e cazul sa intri aici sa afli 5 idei creative despre cum ai putea sa ajungi la clientii tai cu reclame relevante, astfel incat sa nu-i spamezi cu tot felul de informatii al caror continut nu este important pentru ei. In modul acesta, nu risti sa-i pierzi, ci reusesti chiar sa-i faci fideli pe toata durata colaborarii.

Continutul care ii face pe oameni sa cumpere

Ti-ai adresat vreodata intrebarea: „Care sunt cuvintele cheie care ii fac pe oameni sa cumpere?” sau „Care este cel mai bun continut pe care il poti crea pentru a aduce cat mai multe vanzari?”. Articolul de fata iti pune la dispozitie un studiu de caz care iti va raspunde la toate aceste intrebari si care totodata iti va arata importanta procesului de cumparare in mediul online. Tu esti pregatit sa infrunti toate tipurile de caractere pe care le poti intalni in businessul tau?

Noi update-uri de la Facebook

Cu scopul de a ajuta afacerile locale online pentru a se conecta mai usor cu oamenii din aria lor de lucru, reteaua de socializare Facebook a lansat doua instrumente noi pentru optimizarea marketingului online local. Acestea vin in ajutorul celor care vor sa-si imbunatateasca reclamele si informatiile despre produsele din multitudinea lor de magazine. Cu aceste update-uri, businessurile de orice marime, vor avea o sansa in plus de a se conecta cu oamenii din jurul lor si sa creeze relatii de lunga durata.

Setarea si indeplinirea obiectivelor – 8 pasi catre succes

Succesul adevarat in marketing, cat si in viata de zi cu zi, se poate atinge atunci cand iti setezi anumite obiective si iti pregatesti strategia perfecta pentru a le atinge. Sa pornesti la drum fara un plan anume, e si cum ti-ai dori foarte mult un lucru dar nu faci nimic pentru a-l obtine. Autorul Syed Balkhi (searchenginejournal.com), iti arata 8 pasi pe care trebuie sa-i urmezi daca iti doresti cu adevarat sa ai parte de rezultate favorabile.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing