Saptamanal de marketing online, episodul #81

Postat pe 23.11.2015 de catre Claudia

Cuvintele cheie, continuturile de calitate, click-urile, conversiile, etc, toate acestea sunt esentiale pentru ca un business online sa mearga cu adevarat bine si sa merite toate investitiile. Multe dintre retelele de socializare existente au devenit vitale pentru marketingul online deoarece ele reprezinta cele mai accesibile cai pentru a-ti transmite informatiile, interesele, ideile, etc, catre o comunitate cat mai mare de oameni. In acest sens, editia curenta a saptamanalului de marketing online, ofera informatii importante daca esti interesat de aspectele mai sus mentionate.

[Infografic] Ce reprezinta social media pentru businessuri

Social media a devenit de la an la an una dintre cele mai importante strategii in ceea ce priveste marketingul online. Multi experti au cercetat de-a lungul vremii impactul pe care acest instrument il are asupra afacerilor si au vrut sa vada cat de bine se integreaza in campaniile de marketing. Desi nu e de mirare ca Facebook este cea mai populara retea de socializare din toata lumea, multe dintre businessuri si-au indreptat atentia si catre alte retele. Pentru a afla totusi care este adevarata valoare pe care social media o poate aduce businessului tau, intra acum pe acest infografic.

6 pasi utili pentru cresterea traficului online

Mesajul potrivit, la locul potrivit, in momentul potrivit, audientei potrivite. Toate acestea sunt elementele de succes pe care orice blogger  vrea sa le atinga pentru optimizarea rezultatelor si pentru a aduce cat mai mult trafic pe blogul sau. Insa cum trebuie sa faci aceste lucruri pentru a maximiza efortul depus si a obtine rezultate pe termen lung? Urmarind cei 6 pasi prezentati in acest articolblogul tau ar trebui putea avea parte de o viata indelungata si prospera.

In spatele fiecarui click exista o persoana reala

Fiecare dintre voi cunoaste importanta datelor pe care campaniile de marketing le aduc. Insa uneori, poti fi prea atent la aceste calcule si mai putin focusat pe adevarata realitate si anume ca in spatele fiecarui click exista de fapt o persoana reala. Prin crearea unei mai bune experiente in marketing pentru persoana respectiva, acest lucru va aduce mai multe rezultate pozitive si va rasplati straduintele tale. Aici vei afla mai multe informatii despre cele trei ingrediente principale care alcatuiesc o strategie solida pentru brandul tau si pentru persoana care da click sa-l cunoasca.

5 pasi catre un continut de calitate

Chiar daca la prima vedere pare usor sa creezi un continut de calitate, din pacate acest lucru nu este chiar atat de simplu de facut. Nu intotdeauna te poti baza pe sintagma „Trebuie doar sa construiesti continut de calitate si accesarile vor incepe sa curga”. E ceva mai mult de atat. Intr-adevar ca uneori poti fi norocos si totul sa mearga de la sine, insa cineva care va zice ca este usor sa creezi continut de marketing, acea persoana nu a trebuit sa treaca de mai multe ori prin acest proces. Sa fim sinceri acum, cati dintre voi a facut totul perfect din prima? Pentru cei care se afla inca in aceasta etapa, recomandam articolul de fata.

Cuvinte cheie care se regasesc chiar sub nasul tau

Sa presupunem ca ai facut cercetarile potrivite si ai construit strategia perfecta pentru a pune in aplicare acele cuvinte cheie pe care le consideri „aducatoare de trafic si conversii.” Sa zicem ca ai pus la cale planul perfect si esti sigur ca eforturile tale nu vor fi in zadar. Insa, ce se intampla atunci cand acestea nu sunt de fapt relevante si pentru motoarele de cautare? Atunci vei observa ca exista mai multe oportunitati si nu te-ai folosit de ele cum trebuia. Citeste aici mai multe detalii despre ocaziile care au trecut probabil pe langa tine si nu le-ai observat pana acum.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , , , ,

Saptamanal de marketing online, episodul #81

Postat pe 23.11.2015 de catre Claudia

Cuvintele cheie, continuturile de calitate, click-urile, conversiile, etc, toate acestea sunt esentiale pentru ca un business online sa mearga cu adevarat bine si sa merite toate investitiile. Multe dintre retelele de socializare existente au devenit vitale pentru marketingul online deoarece ele reprezinta cele mai accesibile cai pentru a-ti transmite informatiile, interesele, ideile, etc, catre o comunitate cat mai mare de oameni. In acest sens, editia curenta a saptamanalului de marketing online, ofera informatii importante daca esti interesat de aspectele mai sus mentionate.

[Infografic] Ce reprezinta social media pentru businessuri

Social media a devenit de la an la an una dintre cele mai importante strategii in ceea ce priveste marketingul online. Multi experti au cercetat de-a lungul vremii impactul pe care acest instrument il are asupra afacerilor si au vrut sa vada cat de bine se integreaza in campaniile de marketing. Desi nu e de mirare ca Facebook este cea mai populara retea de socializare din toata lumea, multe dintre businessuri si-au indreptat atentia si catre alte retele. Pentru a afla totusi care este adevarata valoare pe care social media o poate aduce businessului tau, intra acum pe acest infografic.

6 pasi utili pentru cresterea traficului online

Mesajul potrivit, la locul potrivit, in momentul potrivit, audientei potrivite. Toate acestea sunt elementele de succes pe care orice blogger  vrea sa le atinga pentru optimizarea rezultatelor si pentru a aduce cat mai mult trafic pe blogul sau. Insa cum trebuie sa faci aceste lucruri pentru a maximiza efortul depus si a obtine rezultate pe termen lung? Urmarind cei 6 pasi prezentati in acest articolblogul tau ar trebui putea avea parte de o viata indelungata si prospera.

In spatele fiecarui click exista o persoana reala

Fiecare dintre voi cunoaste importanta datelor pe care campaniile de marketing le aduc. Insa uneori, poti fi prea atent la aceste calcule si mai putin focusat pe adevarata realitate si anume ca in spatele fiecarui click exista de fapt o persoana reala. Prin crearea unei mai bune experiente in marketing pentru persoana respectiva, acest lucru va aduce mai multe rezultate pozitive si va rasplati straduintele tale. Aici vei afla mai multe informatii despre cele trei ingrediente principale care alcatuiesc o strategie solida pentru brandul tau si pentru persoana care da click sa-l cunoasca.

5 pasi catre un continut de calitate

Chiar daca la prima vedere pare usor sa creezi un continut de calitate, din pacate acest lucru nu este chiar atat de simplu de facut. Nu intotdeauna te poti baza pe sintagma „Trebuie doar sa construiesti continut de calitate si accesarile vor incepe sa curga”. E ceva mai mult de atat. Intr-adevar ca uneori poti fi norocos si totul sa mearga de la sine, insa cineva care va zice ca este usor sa creezi continut de marketing, acea persoana nu a trebuit sa treaca de mai multe ori prin acest proces. Sa fim sinceri acum, cati dintre voi a facut totul perfect din prima? Pentru cei care se afla inca in aceasta etapa, recomandam articolul de fata.

Cuvinte cheie care se regasesc chiar sub nasul tau

Sa presupunem ca ai facut cercetarile potrivite si ai construit strategia perfecta pentru a pune in aplicare acele cuvinte cheie pe care le consideri „aducatoare de trafic si conversii.” Sa zicem ca ai pus la cale planul perfect si esti sigur ca eforturile tale nu vor fi in zadar. Insa, ce se intampla atunci cand acestea nu sunt de fapt relevante si pentru motoarele de cautare? Atunci vei observa ca exista mai multe oportunitati si nu te-ai folosit de ele cum trebuia. Citeste aici mai multe detalii despre ocaziile care au trecut probabil pe langa tine si nu le-ai observat pana acum.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing