Saptamanal de marketing online, episodul #82

Postat pe 7.12.2015 de catre Claudia

Regasindu-ne la sfarsit de an, pregatirile de sarbatori precipita si mai mult lucrurile si in acest sens trebuie sa ai ascunse multe rezerve de energie pentru a sfarsi anul in cel mai placut mod posibil. Si asta nu doar din punct de vedere al conversiilor. Trebuie sa atragi si sa-ti uimesti publicul tinta prin toate metodele creative pe care le ai la dispozitie si sa dai tot ce ai mai bun pentru cei care se asteapta sa le oferi cele mai bune servicii si experiente in domeniul cumparaturilor online.

Surprinde-ti audienta

Oamenii de marketing incearca sa creeze continut de calitate pentru audienta lor, insa de multe ori, daca nu esti atent, poti sa pici in cursa monotoniei si sa incepi sa-ti plictisesti auditoriul. Acest aspect ar trebui sa reprezinte una dintre principale griji indiferent de amplitudinea campaniei pe care o ai in derulare, iar o metoda prin care poti sa cresti engagementul este sa-ti surprinzi audienta in permanenta. Crezi ca te-am facut indeajuns de curios incat sa iei masurile necesare pentru a aduce mai  multe varietate in viata consumatorilor tai? Daca raspunsul tau este da, atunci citeste articolul de fata si afla mai multe detalii.

Cum sa retargetezi cu Instagram Ads

Nu cu mult timp in urma am participat la un eveniment de social media unde unul dintre subiectele serii era „Instagram Ads„. Subiectul a plecat de la reclamele Facebook versus reclamele Instagram. Stiati ca si acestea pot creste considerabil traficul si vanzarile unui site? Cati dintre voi ati luat in calcul acest lucru? Daca vrei sa vezi si tu cum arata aceste ad-uri de pe Instagram si cum functioneaza in beneficiul businessului tau, atunci acest articol iti este dedicat. In acest mod vei sti cum sa-ti gestionezi si mai bine bugetele, astfel incat sa nu te trezesti la sfarsit de an cu mai multe pierderi decat castiguri.

In cautarea unei idei geniale

Mereu suntem in cautarea retetei perfecte si a celor mai reusite idei pentru a izbuti sa aducem brandurie noastre in fata tuturor. Dar ce se intampla atunci cand creativitatea nu este cel bun prieten al vostru, ci din contra ofera multe batai de cap. Ce ar trebui sa se faca in aceste cazuri? Autorul Peter Minnium (marketingland.com) ne dezvaluie cateva componente cheie care pot sa stimuleze ideile creative in asa masura incat scenariul tau sa fie diferit si mai inventiv fata de cel al concurentei. Afla si tu aici care sunt trei zone principale pentru a avea succes in lumea digitala.

Comportamentul consumatorilor in procesul de cumparare

Cu siguranta una dintre marile intrebari care se regaseste pe buzele tuturor administratorilor de site-uri online este „Ce-i face pe cumparatori sa nu duca la bun sfarsit comanda lor?”. Cel mai probabil, daca te afli si tu in acest caz, nu esti cel mai fericit om de pe planeta deoarece o rata mare de abandonare a cosului de cumparaturi aduce cu sine multe pagube. Editia curenta a saptamanalului de marketing online iti ofera acum cateva explicatii si analize pentru a nu te mai confrunta pe viitor cu aceste probleme.

Ultimele pregatiri in mediul online 

Odata cu venirea sarbatorilor, atat siteurile online cat si magazinele stradale incep sa fie asaltate de tot mai multi cumparatori. Pentru a face fata cu brio, indiferent de situatie, trebuie sa fii precaut si sa te asiguri ca esti cu adevarat pregatit sa oferi cele mai bune conditii pentru ca experienta celor care cumpara sa fie cea mai reusita si una cu adevarat memorabila. In acesta directie, in luna cadourilor si a vanzarilor, iti oferim cateva sfaturi utile pentru tine, astfel incat sa nu fi prins nepregatit in pragul sarbatorilor de iarna. Mai bine sa previi o nenorocire decat sa stai sa o repari.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Tag-uri: ,

Saptamanal de marketing online, episodul #82

Postat pe 7.12.2015 de catre Claudia

Regasindu-ne la sfarsit de an, pregatirile de sarbatori precipita si mai mult lucrurile si in acest sens trebuie sa ai ascunse multe rezerve de energie pentru a sfarsi anul in cel mai placut mod posibil. Si asta nu doar din punct de vedere al conversiilor. Trebuie sa atragi si sa-ti uimesti publicul tinta prin toate metodele creative pe care le ai la dispozitie si sa dai tot ce ai mai bun pentru cei care se asteapta sa le oferi cele mai bune servicii si experiente in domeniul cumparaturilor online.

Surprinde-ti audienta

Oamenii de marketing incearca sa creeze continut de calitate pentru audienta lor, insa de multe ori, daca nu esti atent, poti sa pici in cursa monotoniei si sa incepi sa-ti plictisesti auditoriul. Acest aspect ar trebui sa reprezinte una dintre principale griji indiferent de amplitudinea campaniei pe care o ai in derulare, iar o metoda prin care poti sa cresti engagementul este sa-ti surprinzi audienta in permanenta. Crezi ca te-am facut indeajuns de curios incat sa iei masurile necesare pentru a aduce mai  multe varietate in viata consumatorilor tai? Daca raspunsul tau este da, atunci citeste articolul de fata si afla mai multe detalii.

Cum sa retargetezi cu Instagram Ads

Nu cu mult timp in urma am participat la un eveniment de social media unde unul dintre subiectele serii era „Instagram Ads„. Subiectul a plecat de la reclamele Facebook versus reclamele Instagram. Stiati ca si acestea pot creste considerabil traficul si vanzarile unui site? Cati dintre voi ati luat in calcul acest lucru? Daca vrei sa vezi si tu cum arata aceste ad-uri de pe Instagram si cum functioneaza in beneficiul businessului tau, atunci acest articol iti este dedicat. In acest mod vei sti cum sa-ti gestionezi si mai bine bugetele, astfel incat sa nu te trezesti la sfarsit de an cu mai multe pierderi decat castiguri.

In cautarea unei idei geniale

Mereu suntem in cautarea retetei perfecte si a celor mai reusite idei pentru a izbuti sa aducem brandurie noastre in fata tuturor. Dar ce se intampla atunci cand creativitatea nu este cel bun prieten al vostru, ci din contra ofera multe batai de cap. Ce ar trebui sa se faca in aceste cazuri? Autorul Peter Minnium (marketingland.com) ne dezvaluie cateva componente cheie care pot sa stimuleze ideile creative in asa masura incat scenariul tau sa fie diferit si mai inventiv fata de cel al concurentei. Afla si tu aici care sunt trei zone principale pentru a avea succes in lumea digitala.

Comportamentul consumatorilor in procesul de cumparare

Cu siguranta una dintre marile intrebari care se regaseste pe buzele tuturor administratorilor de site-uri online este „Ce-i face pe cumparatori sa nu duca la bun sfarsit comanda lor?”. Cel mai probabil, daca te afli si tu in acest caz, nu esti cel mai fericit om de pe planeta deoarece o rata mare de abandonare a cosului de cumparaturi aduce cu sine multe pagube. Editia curenta a saptamanalului de marketing online iti ofera acum cateva explicatii si analize pentru a nu te mai confrunta pe viitor cu aceste probleme.

Ultimele pregatiri in mediul online 

Odata cu venirea sarbatorilor, atat siteurile online cat si magazinele stradale incep sa fie asaltate de tot mai multi cumparatori. Pentru a face fata cu brio, indiferent de situatie, trebuie sa fii precaut si sa te asiguri ca esti cu adevarat pregatit sa oferi cele mai bune conditii pentru ca experienta celor care cumpara sa fie cea mai reusita si una cu adevarat memorabila. In acesta directie, in luna cadourilor si a vanzarilor, iti oferim cateva sfaturi utile pentru tine, astfel incat sa nu fi prins nepregatit in pragul sarbatorilor de iarna. Mai bine sa previi o nenorocire decat sa stai sa o repari.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing