Saptamanal de marketing online, episodul #85

Postat pe 28.12.2015 de catre Claudia

Iata ca am ajuns si la ultima editie din acest an a saptamanalului de marketing online dedicat noutatilor si sfaturilor pentru imbunatatirea rezultatelor in zona de marketing digital. Pentru ca nu dorim sa te lasam pe ultima suta de metri fara surse de inspiratie, regasesti mai jos cateva articole interesante ce iti pot fi de folos atat acum cat si in anul ce urmeaza. Important e sa-ti faci timp sa le citesti si sa incerci sa le pui in aplicare.

5 trucuri pentru optimizarea rezultatelor pe blog

Cum iti imaginezi blogul perfect? Sau care crezi ca este reteta perfecta pentru obtinerea rezultatelor? Cu siguranta te raportezi la zecile de comentarii din social media, la miile de share-uri si la sutele de like-uri, ca noi toti de altfel. Din pacate realitatea este diferita si eforturile depuse nu sunt recunoscute intotdeauna de catre public. Fiindca ignoranta si asteptarea sunt cele mai grele stari de depasit, e momentul perfect sa-ti adresezi intrebarea: „Eu cu ce gresesc?”. Incepe de acum sa-ti faci propria analiza avand in vedere trucurile din acest articol.

Cum sa cuceresti mai mult teritoriu prin social media

Te-ai plictisit sa tot creezi continut nou sau consideri ca nu mai ai resursele necesare pentru realizarea acestuia? Atunci afla ca exista o solutie eficienta pentru ca vechile creatii sa aiba parte de o viata mai lunga si sa capete extra valoare odata ce vei lua in considerare sfaturile pe care le vei gasi aici. Adaptarea continutului in scopuri diferite este o modalitate foarte buna de a consolida eforturile de marketing, aceasta strategie oferindu-ti rezultatele dorite.

 Influentarea comportamentului consumatorilor prin continut personalizat

Calitatea continutului de marketing se poate identifica cu ajutorul rezultatelor obtinute de-a lungul timpul. Fie ca vorbim de clickuri, vanzari, trafic, etc, toate aceste elemente te ajuta sa-ti dai seama de convingerea pe care businessul tau o are asupra publicului tinta. Karen Ronning (contentmarketinginstitute.com), ne pune la dispozitie in acest articol cateva sfaturi prin care putem influenta comportamentul clientilor cu ajutorul continutului de marketing personalizat. Cu cat iti cunosti mai bine audienta, sansele de a influenta deprinderile oamenilor sunt mai mari.

Ofera un motiv bun ca brandul tau sa fie cel ales

In orice business, fiecare lupta este purtata pentru ca produsul/brandul respectiv sa fie in topul preferintelor. De la an la an se ivesc tot mai multe strategii pentru a castiga aceste batalii, iar editia curenta a saptamanalului de marketing online iti explica prin articolul de fata de ce este important ca marca ta sa fie recunoscuta de catre public. Acest lucru va aduce beneficii de imagine ce te vor ajuta sa cresti semnificativ si sa fii perceput ca un brand de valoare si reprezentativ pentru nisa de care apartii. Nu uita sa abordezi intototdeauna metode noi ca sa te faci auzit.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , , , ,

Saptamanal de marketing online, episodul #85

Postat pe 28.12.2015 de catre Claudia

Iata ca am ajuns si la ultima editie din acest an a saptamanalului de marketing online dedicat noutatilor si sfaturilor pentru imbunatatirea rezultatelor in zona de marketing digital. Pentru ca nu dorim sa te lasam pe ultima suta de metri fara surse de inspiratie, regasesti mai jos cateva articole interesante ce iti pot fi de folos atat acum cat si in anul ce urmeaza. Important e sa-ti faci timp sa le citesti si sa incerci sa le pui in aplicare.

5 trucuri pentru optimizarea rezultatelor pe blog

Cum iti imaginezi blogul perfect? Sau care crezi ca este reteta perfecta pentru obtinerea rezultatelor? Cu siguranta te raportezi la zecile de comentarii din social media, la miile de share-uri si la sutele de like-uri, ca noi toti de altfel. Din pacate realitatea este diferita si eforturile depuse nu sunt recunoscute intotdeauna de catre public. Fiindca ignoranta si asteptarea sunt cele mai grele stari de depasit, e momentul perfect sa-ti adresezi intrebarea: „Eu cu ce gresesc?”. Incepe de acum sa-ti faci propria analiza avand in vedere trucurile din acest articol.

Cum sa cuceresti mai mult teritoriu prin social media

Te-ai plictisit sa tot creezi continut nou sau consideri ca nu mai ai resursele necesare pentru realizarea acestuia? Atunci afla ca exista o solutie eficienta pentru ca vechile creatii sa aiba parte de o viata mai lunga si sa capete extra valoare odata ce vei lua in considerare sfaturile pe care le vei gasi aici. Adaptarea continutului in scopuri diferite este o modalitate foarte buna de a consolida eforturile de marketing, aceasta strategie oferindu-ti rezultatele dorite.

 Influentarea comportamentului consumatorilor prin continut personalizat

Calitatea continutului de marketing se poate identifica cu ajutorul rezultatelor obtinute de-a lungul timpul. Fie ca vorbim de clickuri, vanzari, trafic, etc, toate aceste elemente te ajuta sa-ti dai seama de convingerea pe care businessul tau o are asupra publicului tinta. Karen Ronning (contentmarketinginstitute.com), ne pune la dispozitie in acest articol cateva sfaturi prin care putem influenta comportamentul clientilor cu ajutorul continutului de marketing personalizat. Cu cat iti cunosti mai bine audienta, sansele de a influenta deprinderile oamenilor sunt mai mari.

Ofera un motiv bun ca brandul tau sa fie cel ales

In orice business, fiecare lupta este purtata pentru ca produsul/brandul respectiv sa fie in topul preferintelor. De la an la an se ivesc tot mai multe strategii pentru a castiga aceste batalii, iar editia curenta a saptamanalului de marketing online iti explica prin articolul de fata de ce este important ca marca ta sa fie recunoscuta de catre public. Acest lucru va aduce beneficii de imagine ce te vor ajuta sa cresti semnificativ si sa fii perceput ca un brand de valoare si reprezentativ pentru nisa de care apartii. Nu uita sa abordezi intototdeauna metode noi ca sa te faci auzit.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing