Saptamanal de marketing online, episodul #87

Postat pe 11.01.2016 de catre Claudia

Toti tindem spre rezultate mai bune si catre metode mai eficiente pentru optimizarea campaniilor pe care le avem in derulare. In acest sens, te-ai intrebat vreodata, de exemplu, de ce link-urile generate pentru pagina ta nu iti aduc ranking-ul corespunzator? Sau de ce un landing page nu iti aduce vanzarile mult asteptate? Iti prezentam in cele ce urmeaza un articol care iti detaliaza aceste aspecte ajutandu-te sa devii mai bun la aceste capitole. Totodata, vei afla cum trebuie sa abordezi un subiect destul de important legat de testimonialele clientilor tai.

Evolutia in social media

Cu totii suntem uimiti de evolutia de care social media a avut parte in ultimii ani. Acest lucru nu mai este o noutate si in acest sens, curiozitatea nu are limite si ne face sa ne adresam urmatoarele intrebari: „Cate schimbari vor mai exista?”, „Care este viitorul in social media si cum va evolua?”. Pentru ca raspunsurile tale sa fie regasite usor, te invitam sa citesti acest articol pentru a-ti face o imagine buna despre noile experiente care te asteapta, atat pe tine cat si pe clientii tai.

Cum sa-ti imbunatatesti ranking-ul din punct de vedere SEO

SEO nu functioneaza intotdeauna in directia pe care o preferam. Cu siguranta Google nu ti-a fost intotdeauna cel mai bun prieten cand a fost vorba sa-ti imbunatatesti ranking-ul organic. Plecand de la dorinta de a aparea intotdeauna primii in lista de rezultate a unui motor de cautare, in functie de cuvantul cheie, articolul de fata te va ajuta sa-ti dai seama care sunt pasii pe care trebuie sa-i urmezi pentru optimizarea acestor rezultate. Incearca sa eviti greselile care te pot conduce la esec.

Prognoza 2016 din punct de vedere al vanzarilor online

Nu stim exact care sunt predictiile tale pe anul 2016, insa speram ca ti-ai inclus in plan sa ai un site optimizat pentru dispozitivele mobile. Rezultatele pe 2014 ne arata ca 28% din utilizatorii de smartphone-uri au efectuat o forma de plata de telefonie mobila in ultimele 12 luni. Noile sondaje pentru anul 2015 nu au iesit inca, insa se banuieste ca nurmarul ar fi mult mai aproape de 35%. Cu siguranta 2016 va aduce procente in plus. Mai multe statistici gasesti aici.

4 sfaturi legale pentru a te folosi de testimonialele clientilor tai

Cu siguranta te-ai gandit ca la un moment dat sa te folosesti de testimonialele consumatorilor tai pentru a construi increderea celorlati care inca nu sunt clientii tai, dar pot deveni, sau pentru a crea o imagine buna asupra serviciilor/produselor tale. Insa sunt cateva lucruri de care trebuie sa ai grija cand vine vorba sa te folosesti de ele. Mențiunile și marturiile acestea sunt guvernate de legile publicitatii, asadar fii atent la calitatea acestor testimoniale, ca apoi sa te uiti si peste sfaturile juridice pentru a le utiliza in mod corect si pentru a nu intampina probleme.

Defectele unui landing page ce iti ucid conversiile

Care este scopul landing page-ului? Cu siguranta cunosti deja raspunsul si anume ca aceasta este destinata in vederea obtinerii unor informatii valoroase cu scopul de a te folosi de ele in lumea comerciala. Landing page-ul iti aduce vizitatori, iar ei iti aduc vanzari. Chiar daca acest lucru ti se pare atat de simplu, afla ca nu este chiar asa usor sa ai o astfel de pagina. Cum afli de fapt daca aceasta este in regula din toate punctele de vedere? Citeste acum care sunt defectele care iti pot „ucide” de fapt conversiile si incearca sa eviti sa le faci.

 

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , , ,

Saptamanal de marketing online, episodul #87

Postat pe 11.01.2016 de catre Claudia

Toti tindem spre rezultate mai bune si catre metode mai eficiente pentru optimizarea campaniilor pe care le avem in derulare. In acest sens, te-ai intrebat vreodata, de exemplu, de ce link-urile generate pentru pagina ta nu iti aduc ranking-ul corespunzator? Sau de ce un landing page nu iti aduce vanzarile mult asteptate? Iti prezentam in cele ce urmeaza un articol care iti detaliaza aceste aspecte ajutandu-te sa devii mai bun la aceste capitole. Totodata, vei afla cum trebuie sa abordezi un subiect destul de important legat de testimonialele clientilor tai.

Evolutia in social media

Cu totii suntem uimiti de evolutia de care social media a avut parte in ultimii ani. Acest lucru nu mai este o noutate si in acest sens, curiozitatea nu are limite si ne face sa ne adresam urmatoarele intrebari: „Cate schimbari vor mai exista?”, „Care este viitorul in social media si cum va evolua?”. Pentru ca raspunsurile tale sa fie regasite usor, te invitam sa citesti acest articol pentru a-ti face o imagine buna despre noile experiente care te asteapta, atat pe tine cat si pe clientii tai.

Cum sa-ti imbunatatesti ranking-ul din punct de vedere SEO

SEO nu functioneaza intotdeauna in directia pe care o preferam. Cu siguranta Google nu ti-a fost intotdeauna cel mai bun prieten cand a fost vorba sa-ti imbunatatesti ranking-ul organic. Plecand de la dorinta de a aparea intotdeauna primii in lista de rezultate a unui motor de cautare, in functie de cuvantul cheie, articolul de fata te va ajuta sa-ti dai seama care sunt pasii pe care trebuie sa-i urmezi pentru optimizarea acestor rezultate. Incearca sa eviti greselile care te pot conduce la esec.

Prognoza 2016 din punct de vedere al vanzarilor online

Nu stim exact care sunt predictiile tale pe anul 2016, insa speram ca ti-ai inclus in plan sa ai un site optimizat pentru dispozitivele mobile. Rezultatele pe 2014 ne arata ca 28% din utilizatorii de smartphone-uri au efectuat o forma de plata de telefonie mobila in ultimele 12 luni. Noile sondaje pentru anul 2015 nu au iesit inca, insa se banuieste ca nurmarul ar fi mult mai aproape de 35%. Cu siguranta 2016 va aduce procente in plus. Mai multe statistici gasesti aici.

4 sfaturi legale pentru a te folosi de testimonialele clientilor tai

Cu siguranta te-ai gandit ca la un moment dat sa te folosesti de testimonialele consumatorilor tai pentru a construi increderea celorlati care inca nu sunt clientii tai, dar pot deveni, sau pentru a crea o imagine buna asupra serviciilor/produselor tale. Insa sunt cateva lucruri de care trebuie sa ai grija cand vine vorba sa te folosesti de ele. Mențiunile și marturiile acestea sunt guvernate de legile publicitatii, asadar fii atent la calitatea acestor testimoniale, ca apoi sa te uiti si peste sfaturile juridice pentru a le utiliza in mod corect si pentru a nu intampina probleme.

Defectele unui landing page ce iti ucid conversiile

Care este scopul landing page-ului? Cu siguranta cunosti deja raspunsul si anume ca aceasta este destinata in vederea obtinerii unor informatii valoroase cu scopul de a te folosi de ele in lumea comerciala. Landing page-ul iti aduce vizitatori, iar ei iti aduc vanzari. Chiar daca acest lucru ti se pare atat de simplu, afla ca nu este chiar asa usor sa ai o astfel de pagina. Cum afli de fapt daca aceasta este in regula din toate punctele de vedere? Citeste acum care sunt defectele care iti pot „ucide” de fapt conversiile si incearca sa eviti sa le faci.

 

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing