Saptamanal de marketing online, episodul #90

Postat pe 1.02.2016 de catre Claudia

Sa fii inovativ in fiecare moment al zilei poate reprezenta o adevarata lupta pentru tine. Uneori simti nevoia sa te inspiri si din alte materiale pentru a-ti indeplini cele mai inalte obiective. In acest sens, editia curenta a saptamanalul de marketing online iti aduce in atentie cateva informatii utile pentru combaterea lipsei de creativitate, dar nu numai. Afla si tu acum despre ce este vorba.

[Infografic] 20 de surse inspirationale pentru continutul tau de marketing

De cele mai multe ori este foarte greu sa creezi mereu continut nou, dar mai ales sa fie si de calitate. Acesta trebuie sa fie relevant, consistent si trebuie sa atraga o audienta cat mai definita pentru ca eforturile tale sa aduca rezultate. Insa intrebarea ramane si anume: „Care este de fapt traficul care te intereseaza cu adevarat?” Pentru a depasi aceste momente grele, regasasesti in acest infografic mai mult surse inspirationale care te vor ajuta sa-ti dezvolti creativitatea.

7 trasaturi care te vor face un adevarat om de marketing digital

Nimeni nu se naste invatat sau nu deprinde inca din prima zi abilitatile de a fi un adevarat om al marketingului digital. Acest aspect nu ar trebui sa te sperie ci mai degraba ar trebui sa te ajute sa constientizezi ca totul se poate invata. Daca acronimul CHARGED (lb. engleza) nu-ti spune absolut nimic, atunci e cazul sa citesti articolul de fata pentru a afla semnificatia fiecarui cuvant in parte. Odata ce ai inteles semnificatia fiecaruia, mai trebuie doar sa le pui in aplicare.

Facebook, landing page sau website?

In fiecare zi ne lovim de metode noi de promovare si nu mai stim ce cale sa urmam in vederea obtinerii a cat mai multor conversii. Este Facebook-ul cea mai buna metoda prin care putem sa ne promovam? Sau un landing page bine conceput poate aduce cele mai semnificative rezultate? Sau poate website-ul este cel care face toata treaba. Toate aceste raspunsuri le vei afla citind mai multe detalii aici.

7 metode utile pentru combaterea unui continut plictisitor

De regula, multe website-uri nu posteaza cele mai reprezentative informatii pentru cititorii sai si atunci acestia iau decizia de a le parasi instant asigurandu-se totodata ca nu se vor mai intorce niciodata. Pentru a preveni astfel de situatii, acest articol iti va arata 7 metode utile care te vor duce la nivelul urmator si anume, acela de a transforma un continut plictisitor intr-o adevarata arma.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , ,

Saptamanal de marketing online, episodul #90

Postat pe 1.02.2016 de catre Claudia

Sa fii inovativ in fiecare moment al zilei poate reprezenta o adevarata lupta pentru tine. Uneori simti nevoia sa te inspiri si din alte materiale pentru a-ti indeplini cele mai inalte obiective. In acest sens, editia curenta a saptamanalul de marketing online iti aduce in atentie cateva informatii utile pentru combaterea lipsei de creativitate, dar nu numai. Afla si tu acum despre ce este vorba.

[Infografic] 20 de surse inspirationale pentru continutul tau de marketing

De cele mai multe ori este foarte greu sa creezi mereu continut nou, dar mai ales sa fie si de calitate. Acesta trebuie sa fie relevant, consistent si trebuie sa atraga o audienta cat mai definita pentru ca eforturile tale sa aduca rezultate. Insa intrebarea ramane si anume: „Care este de fapt traficul care te intereseaza cu adevarat?” Pentru a depasi aceste momente grele, regasasesti in acest infografic mai mult surse inspirationale care te vor ajuta sa-ti dezvolti creativitatea.

7 trasaturi care te vor face un adevarat om de marketing digital

Nimeni nu se naste invatat sau nu deprinde inca din prima zi abilitatile de a fi un adevarat om al marketingului digital. Acest aspect nu ar trebui sa te sperie ci mai degraba ar trebui sa te ajute sa constientizezi ca totul se poate invata. Daca acronimul CHARGED (lb. engleza) nu-ti spune absolut nimic, atunci e cazul sa citesti articolul de fata pentru a afla semnificatia fiecarui cuvant in parte. Odata ce ai inteles semnificatia fiecaruia, mai trebuie doar sa le pui in aplicare.

Facebook, landing page sau website?

In fiecare zi ne lovim de metode noi de promovare si nu mai stim ce cale sa urmam in vederea obtinerii a cat mai multor conversii. Este Facebook-ul cea mai buna metoda prin care putem sa ne promovam? Sau un landing page bine conceput poate aduce cele mai semnificative rezultate? Sau poate website-ul este cel care face toata treaba. Toate aceste raspunsuri le vei afla citind mai multe detalii aici.

7 metode utile pentru combaterea unui continut plictisitor

De regula, multe website-uri nu posteaza cele mai reprezentative informatii pentru cititorii sai si atunci acestia iau decizia de a le parasi instant asigurandu-se totodata ca nu se vor mai intorce niciodata. Pentru a preveni astfel de situatii, acest articol iti va arata 7 metode utile care te vor duce la nivelul urmator si anume, acela de a transforma un continut plictisitor intr-o adevarata arma.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing